Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako teitä koskaan olla ihastuksen kohde? En oikein siedä tällaista mieheltä :/

Vierailija
13.03.2021 |

Tiedetään tiedetään, päästetään tämä kaveri vapaille markkinoille koska en pysty arvostamaan hänen ripustautumistaan. Olen kyllä sanonut useaan otteeseen, että en tahdo (pari)suhdetta. En ole lainkaan valmis mutta kaveria voin toki olla. Silti tuntuu vain pahenevan vaikka yritän ystävällisen etäinen olla. Välillä siis kahvitellaan tai käymme yhdessä kaupoilla, ihan vietämme vain aikaa silloin tällöin.
Ehkä on parempi, että laitan välit kokonaan poikki jotenkuten.

Eli mies haluaa JATKUVASTI nähdä, joka päivä laittelee viestejä ihan turhanpäiväisistä jutuista enkä aina vastaa. Sitten pohtii sitä kun en vastaa ja kertoo, että yrittää olla laittamatta viestiä kun tietää, ettei itseäni nappaa näpytellä päivittäin jonninjoutavia. Silti viimeistään iltaan mennessä sieltä tulee jotain.
Asumme myös lähekkäin ja tietää turhan usein koska liikun, kyselee mitä ja mihin menossa jne. Ahdistaa.
Viimeisimpänä tullut, että kenen kanssa tekstaan jos siinä vaikkapa kahvin merkeissä tulee muutama viesti näpyteltyä.

Puhuu, että antaisi minulle kaiken, vain parasta ja roikkuu kiinni. En kestä tätä yksinkertaisesti. Liian lähellä, liian nopeaa. Eihän hän edes tunne minua vielä kunnolla emmekä me harrasta seksiä.
En koe häneen edes vetoa enää. Seksin ajattelu kuvottaa.

Kuitenkin on todella mukava, ei mitään vikaa sinällään mutta me emme vain ole samalla aaltopituudella. Lähinnä ärsyttää nykyään kaikki jutut. Voisin hyvin olla pelkkä kaveri mutta se ei näytä onnistuvan.

Nytkin tulee viestejä..
Tekisi mieli vain sanoa jotain, että en jaksa sinua mutta en tietenkään tee niin.
Yritän hoitaa tämän ystävällisesti.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän vastaavasta kokemus, tosin mies antoi todella ristiriitaisia signaaleja eli vaikutti jotenkin pitkästyneeltä ja vakavalta, kun näimme ja siltikin halusi nähdä uudelleen. Jorisimme myös aika joutavia ja nekin olivat hänen mielestään hauskoja juttuja ilmeisesti. Kaverina hän olisi silti ollut ihan ok, muttei hänelle kelvannut pelkkä kaveruus. Kuulostaa melkein samalta henkilöltä jopa. Niin tutun kuuloinen tilanne on ollut kyseessä.

Vierailija
22/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Kyllä vaan ahdistaa jos vastapuoli ei miellytä sillä lailla. Vieläkin hävettää kun tuleva "anoppi" tuli jumalattoman kukkapuskan kanssa mun töihin. Poikansa on yli 20 vuotta minua nuorempi.Kyllä siinä oli kipeät paikat varsinkin kun mies rinnallani oli minun seuralainen. Mitä siinä sanomaan.Tämä oli tosi yllätys ja en ikinä unohda. Nolo tilanne. En ihan tiennyt tämän nuoren miehen tunteista. Aika rohkeaa lähettää äitinsä (minun ikäinen) kukkien kera tutustumaan. 

Täh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset miehet ovat epätoivoisia siksi kun niitä ei kukaan huoli niin nyt yrittää tehdä kaikkensa kun on tilaisuus. Olet sille tasoistasi seuraa kun olet alkanut jo sen kanssa kaveeraamaan.

Vierailija
24/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän vastaavasta kokemus, tosin mies antoi todella ristiriitaisia signaaleja eli vaikutti jotenkin pitkästyneeltä ja vakavalta, kun näimme ja siltikin halusi nähdä uudelleen. Jorisimme myös aika joutavia ja nekin olivat hänen mielestään hauskoja juttuja ilmeisesti. Kaverina hän olisi silti ollut ihan ok, muttei hänelle kelvannut pelkkä kaveruus. Kuulostaa melkein samalta henkilöltä jopa. Niin tutun kuuloinen tilanne on ollut kyseessä.

Tämä on aika tyypillistä käyttäytymistä sellaisilta, jotka periaatteessa haluavat parisuhteen mutta jotka eivät ole selvillä siitä, mitä kumppanilta itse asiassa toivovat. Takerrutaan ensimmäiseen joten kuten kiinnostavaan sinkkuun ja yritetään sovittaa tätä omiin päänsisäisiin raameihin. Samalla tapaamiset ovat epämukavia, koska se toinen puhuu/ajattelee/toimii ihan eri tavalla kuin se unelmien mielikuvanainen ja on muutenkin ihan erilainen, kuin mitä etukäteen kuvitteli. Mutta ei uskalla päästää menemäänkään, koska voi käydä niin, ettei koskaan löydä sen jälkeen ketään toista. Näin epätyydyttävän parisuhteen alku on valmis, jollei toinen vaistoa, missä mennään ja katkaise tapailua siihen.

Vierailija
25/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä jos miehet eivät olisi aktiivisia niin kuinka munankipeitä te naiset olisitte, sitten olisi uusi valituksen aihe.

Vierailija
26/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne joskus 17-vuotiaana. Arvatkaa oliko kova paikka kiltille tytölle sanoa tyypille niin kovasti. Ymmärsi sitten. Mutta kyllä se kaveruuskin hiipui.

Vierailija
27/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aika tyypillistä käyttäytymistä sellaisilta, jotka periaatteessa haluavat parisuhteen mutta jotka eivät ole selvillä siitä, mitä kumppanilta itse asiassa toivovat. Takerrutaan ensimmäiseen joten kuten kiinnostavaan sinkkuun ja yritetään sovittaa tätä omiin päänsisäisiin raameihin. Samalla tapaamiset ovat epämukavia, koska se toinen puhuu/ajattelee/toimii ihan eri tavalla kuin se unelmien mielikuvanainen ja on muutenkin ihan erilainen, kuin mitä etukäteen kuvitteli. Mutta ei uskalla päästää menemäänkään, koska voi käydä niin, ettei koskaan löydä sen jälkeen ketään toista. Näin epätyydyttävän parisuhteen alku on valmis, jollei toinen vaistoa, missä mennään ja katkaise tapailua siihen.

Uskoisin myös, että ei hänkään ollut minusta aidosti kovin kiinnostunut, mutta tosiaan takertui, kun oli saanut muilta aina pakkeja kerta toisensa jälkeen. Hänellä oli aika huono ulosanti jotenkin, eikä välillämme synkannut käytännössä lainkaan. Tavallaan pidin hänestä, mutta tavallaan hän oli rasittavan innokas ja vaati runsaasti aikaani ja huomiotani samaan aikaan. Pieni epätoivo paistoi tilanteesta.

Vierailija
28/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen horoskooppi? Kiinnostaa, jos on tuollainen itsepintainen tyyppi, joka tunkee reviirille eikä ymmärrä hienovaraisia vinkkejä. Leijona?

Vierailija
29/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli muuten nuorena noita hengailijamieskavereita enemmänkin. Itse mielsin heidät kavereiksi ja he virittelivät jotain suurempaa mielessään. Silti samaan aikaan he itsekin suhtautuivat todella kaverillisesti. Erilaisella lähestymistavalla olisin voinut edes hieman kiinnostua enemmän.

Vierailija
30/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikääpä jos miehet eivät olisi aktiivisia niin kuinka munankipeitä te naiset olisitte, sitten olisi uusi valituksen aihe.

Miesten aktiivisuus ei tässä ole se ongelma vaan se, että nämä miehet eivät himoissaan edes kunnolla näe sitä edessään olevaa ihmistä vaan kuvittelevat sen paikalle jonkun fantasian. Se on esineellistävää.

Vierailija
31/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän taitaa olla pahasti koukussa.

1) Kerro itsestäsi jotain vastenmielistä joka osittain pitää paikkansa. Ihan jotain kakkajuttuja tai että olet ruvennut uskovaiseksi tms. 

2) Yritä auttaa häntä löytämään joku toinen nainen. 

Vierailija
32/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän taitaa olla pahasti koukussa.

1) Kerro itsestäsi jotain vastenmielistä joka osittain pitää paikkansa. Ihan jotain kakkajuttuja tai että olet ruvennut uskovaiseksi tms. 

2) Yritä auttaa häntä löytämään joku toinen nainen. 

Sivusta, mutta 1) ei toimi osammassa tapauksessani, koska olen itse ihastunut miehen ystävään, enkä todellakaan halua minkään ällöjuttujen kantautuvan hänen korviinsa. 2) taas vaatii sitä, että käyttäisi omaa aikaansa mieheen yhä enemmän.

Vierailija
33/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vain äärimmäisen suora puhe auttaa. Hienotunteinen ja ystävällinen ilmaisutapa saattaa vain ruokkia yksipuolista ihastumista ja antaa toiselle turhaa toivoa.

Sanot miehelle suoraan, ettet halua hänen kanssaan parisuhdetta nyt etkä tulevaisuudessa. Sanot myös että et toivo häneltä jatkuvaa yhteydenottoa ja roikkumista. Ota sen jälkeen etäisyyttä.

En usko että pystytte olemaan ystäviä, mies todennäköisesti koko ajan toivoo että teistä tulisi pari. Hankalaksi menee viimeistään siinä vaiheessa kun alat tapailla jotakuta toista.

Älä kohteliaisuuttasi katsele riippakiveä, päästä hänet vapaaksi.

Vierailija
34/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe tuollaisen roikkumisen olevan millään tavalla imartelevaa tai mukavaa. Lähinnä ahdistavaa.

Miehelle on tehtävä selväksi, että se on joko tai, ei mitään muuta. Eli voitte olla pelkästään ystäviä eikä mitään muuta, tai sitten ette ole tekemisissä ollenkaan. Mies voi sitten utse miettiä, mihin on valmis.

Vierailija
35/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistushaluisen ja tyrkyn oloinen tyyppi. Epätoivoinenkin varmaan.

Anna olla.

Vierailija
36/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itseasiassa huomannutkin, että mies on alkanut jotenkin olemaan kuin minä tavoiltani. Tarkoitan siis, että on alkanut pitämään samoista asioista kuin minä, käyttää samankaltaista kehonkieltä kuin minä jne.. 

Tiedän jo siitä, että tässä on ihminen joka ei ehkä ole oikeasti valmis parisuhteeseen eikä seiso sillätavalla omilla jaloillaan ja tunne itseään kuin "pitäisi" toimivan suhteen kannalta. 

Tuntuu siltä, että kun olen mukava nainen ja tosiaan ihminen, joka on lähellä ja on siitä vain haltioitunut ja ripustautuu kun ei ehkä tiedä mitä oikeasti haluaa. 

Niin sekin vie viehättävyyttään, tällaiset ihmiset ovat helposti hyväksikäytettävissä ja sopeutuvaisia (olen itsekin joskus ollut samanlainen nuorena mutta elämä kasvatti selkärangan) ja itseäni häiritsee, että mies on vielä minua vanhempi. Tarkoitan vain, että olemme todella eri aaltopituuksilla ja vaikka onkin mukava niin tiedän ja tunnistan tyypin jo pelkästään eleistä, keskusteluista ja ylipäätään läsnäolostaan.

Minä tarvitsen elämässä kolhiintuneen ja omaksi identiteeksi kasvaneen kypsän ihmisen. 

En ole itsekkään mikään täydellisyys siis enkä todella tahdo olla julma mutta pitää tosiaan asioista sanoa suoraan kun en taida tässä tapauksessa muuten saada asioille selvyyttä. 

Ap 

Vierailija
37/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen horoskooppi? Kiinnostaa, jos on tuollainen itsepintainen tyyppi, joka tunkee reviirille eikä ymmärrä hienovaraisia vinkkejä. Leijona?

No itse en henkilökohtaisesti usko horoskooppeihin mutta nyt kun kysyit, niin kyllä hän on leijona horoskoopiltaan. 

Ap 

Vierailija
38/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten aktiivisuus ei tässä ole se ongelma vaan se, että nämä miehet eivät himoissaan edes kunnolla näe sitä edessään olevaa ihmistä vaan kuvittelevat sen paikalle jonkun fantasian. Se on esineellistävää.

Kaveeratkaa saman sukupuolisten kanssa niin ei ole mitään ongelmia, eiköhän se ole sanomattakin selvää että kun vastakkaiset sukupuolet kaveeraa niin siinä voi helposti syntyä ajatus että ollaan liikkeellä parisuhde mielessä.

Vierailija
39/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse käyttäytynyt vähän samalla lailla yhtä miestä kohtaan. Kyllä olisin näin jälkeenpäin ajatellen toivonut suoraa puhetta vähän aikaisemmin kuin neljän vuoden jälkeen. Kun hän vain antoi turhia toiveita, niin väkisinkin siinä tuli sellainen olo, että vain nautti ihailustani eikä sen takia halunnut sanoa tiukasti aikaisemmin.

Vierailija
40/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi, selkäpiitä karmii liikkumisten kyttääminen. Kerrasta poikki eikä mitään kaveruusyrityksiä, ei selvästi onnistu ko. tyypin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan