Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako teitä koskaan olla ihastuksen kohde? En oikein siedä tällaista mieheltä :/

Vierailija
13.03.2021 |

Tiedetään tiedetään, päästetään tämä kaveri vapaille markkinoille koska en pysty arvostamaan hänen ripustautumistaan. Olen kyllä sanonut useaan otteeseen, että en tahdo (pari)suhdetta. En ole lainkaan valmis mutta kaveria voin toki olla. Silti tuntuu vain pahenevan vaikka yritän ystävällisen etäinen olla. Välillä siis kahvitellaan tai käymme yhdessä kaupoilla, ihan vietämme vain aikaa silloin tällöin.
Ehkä on parempi, että laitan välit kokonaan poikki jotenkuten.

Eli mies haluaa JATKUVASTI nähdä, joka päivä laittelee viestejä ihan turhanpäiväisistä jutuista enkä aina vastaa. Sitten pohtii sitä kun en vastaa ja kertoo, että yrittää olla laittamatta viestiä kun tietää, ettei itseäni nappaa näpytellä päivittäin jonninjoutavia. Silti viimeistään iltaan mennessä sieltä tulee jotain.
Asumme myös lähekkäin ja tietää turhan usein koska liikun, kyselee mitä ja mihin menossa jne. Ahdistaa.
Viimeisimpänä tullut, että kenen kanssa tekstaan jos siinä vaikkapa kahvin merkeissä tulee muutama viesti näpyteltyä.

Puhuu, että antaisi minulle kaiken, vain parasta ja roikkuu kiinni. En kestä tätä yksinkertaisesti. Liian lähellä, liian nopeaa. Eihän hän edes tunne minua vielä kunnolla emmekä me harrasta seksiä.
En koe häneen edes vetoa enää. Seksin ajattelu kuvottaa.

Kuitenkin on todella mukava, ei mitään vikaa sinällään mutta me emme vain ole samalla aaltopituudella. Lähinnä ärsyttää nykyään kaikki jutut. Voisin hyvin olla pelkkä kaveri mutta se ei näytä onnistuvan.

Nytkin tulee viestejä..
Tekisi mieli vain sanoa jotain, että en jaksa sinua mutta en tietenkään tee niin.
Yritän hoitaa tämän ystävällisesti.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille pitää puhua suoraan eikä antaa ymmärtää. Siinä ei ole mitään ilkeää vaan päinvastoin! Kun kiertelee ja kaartelee asiansa niin ihminen on mukava ainostaan itselleen eikä toiselle. Nää on ihan elämän perusjuttuja joita pitäis opettaa koulussa näemmä.

Suoraan mutta ystävällisesti kertomalla olet kunnioittava, sillä et enää tuhlaa omaa etkä toisen aikaa asiaan, joka ei tule johtamaan mihinkään.

2

Vierailija
62/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap leikkinyt toisen tunteilla pitkään ja siitä ei hyvä seuraa kun sanot sille miten asiat ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kerran käynyt tämä ja todella ahdistavaa. Eihän mies edes voi tuntea minua parin tapaamisen perusteella ja niin on muka rakastunut. Nämä heebot rakentelevat omissa päissään ties mitä pilvilinnoja ja tulevat pettymään pahastikin joku päivä kun se hormonihöyry hälvenee ja naisesta alkaa paljastua muitakin puolia kuin mitä omaan kuvitelmien kiiltokuvaan mahtuu.

Parempi laittaa poikki asap. Tuskin voi jäädä edes ystäväksi.

Itselläni on juuri tällainen tapaus (parin tapaamisen jälkeen kuvittelee olevansa rakastunut ja että olen hänen elämänsä nainen). En uskalla tehdä mitään, koska en tiedä, mihin miehet hormonihöyryissään kykenevät. Mies tuntee minua hyvin pinnallisesti ja tiedän, että ajan kuluessa tulee pettymään siihen, etten ole sellainen kun hän kuvittelee.

No tottakai nainen tietää mitä mies ajattelee ja tulee ajattelemaan. Miehen kannattakin vissiin aina kysyä naiselta, "mitä mieltä olen?" 🤣

Ei tällä ole mitään tekemistä miehen ajattelun kanssa. Vedän vieraille ihmiselle aina roolia. En ole kenellekään puolitutulle velkaa aidon oman itseni esittelemistä.

Eli sinuun on mahdoton tutustua?

Vierailija
64/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hommata joku isokokoinen miespuolinen kaveri esittämään sun kultaa ja kävelette kainalokkain muutaman kerran siellä sinulla päin. Eiköhän se into sinuun siitä laimene.

Vierailija
65/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika 

Missähän vaiheessa junan viimeisetkin idiootit tajuaa, että tuo on niin läpeensä kulunut lause? Minua aina harmittaa ja hävettää, että joku vieläkin, siis vieläkin kaikkien näiden vuosien jälkeen jaksaa laittaa tämän tänne. Nolo, niin nolo.

Vierailija
66/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa sä idiootti. Käyt kolme kertaa viikossa kahvilla jonkun kanssa, josta et pidä.

Tyhmää käytöstä. Tottakai mies luulee, että olet kiinnostunut.

Ellei tämä sitten ollut provo..

Halojaa nyt sentään, ystävän kanssa voi noin hyvinkin tehdä.

Vierailija
67/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kerran käynyt tämä ja todella ahdistavaa. Eihän mies edes voi tuntea minua parin tapaamisen perusteella ja niin on muka rakastunut. Nämä heebot rakentelevat omissa päissään ties mitä pilvilinnoja ja tulevat pettymään pahastikin joku päivä kun se hormonihöyry hälvenee ja naisesta alkaa paljastua muitakin puolia kuin mitä omaan kuvitelmien kiiltokuvaan mahtuu.

Parempi laittaa poikki asap. Tuskin voi jäädä edes ystäväksi.

Itselläni on juuri tällainen tapaus (parin tapaamisen jälkeen kuvittelee olevansa rakastunut ja että olen hänen elämänsä nainen). En uskalla tehdä mitään, koska en tiedä, mihin miehet hormonihöyryissään kykenevät. Mies tuntee minua hyvin pinnallisesti ja tiedän, että ajan kuluessa tulee pettymään siihen, etten ole sellainen kun hän kuvittelee.

No tottakai nainen tietää mitä mies ajattelee ja tulee ajattelemaan. Miehen kannattakin vissiin aina kysyä naiselta, "mitä mieltä olen?" 🤣

Ei tällä ole mitään tekemistä miehen ajattelun kanssa. Vedän vieraille ihmiselle aina roolia. En ole kenellekään puolitutulle velkaa aidon oman itseni esittelemistä.

Eli sinuun on mahdoton tutustua?

Suurimmalle osalle ihmisistä. Jotkut näkevät läpi. Joidenkin kanssa synkkaa luonnollisesti. Rakastettuni kanssa en olisi mitään muuta osannut ollakaan kuin oma itseni.

Vierailija
68/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, elä itseäsi syytä. Ei ole sinun syysi, että mies on sinuun ihastunut. Nyt vain teet selväksi, että sinä et koe romanttisessa mielessä kiinnostusta häntä kohtaan. Jos ei vieläkään auta, niin voisit puhua jostain toisesta miehestä, vaikkapa, että olet menossa treffeille tai suunnittelet sellaista (en tiedä kuinka hyvä valehtelija olet) jotain mikä saisi miehen ymmärtämään, että sinä et ole hänestä kiinnostunut, etkä voisi ikinä olla.

Minusta tilanne kuulostaa huolestuttavalle. Olen joskus saanut sitkeän ihailijan samalla tavalla ja lopulta hän pelotti minua ja alkoi stalkata kun yritin lyödä välejä poikki. Nyt sinun täytyy olla suora ja jämäkkä, ilkeä ei tarvitse olla, mutta ei myöskään liian lempeä.

Vierailija
69/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen varmaan tässä asiassa kärpäsestä härkäsen mutta minun on tosi hankala olla ilkeä varsinkin kun itse olen tosiaan ollut hänen kanssaan niin paljon vaikkakin omalta puoleltani eri tavoin nähnyt tämän suhteen.

Oli aika kiusallista sekin kun viimeksi hänen luonaan kävin kahvilla päivällä niin siellä oli tuoksukynttilät sytytetty palamaan pöydälle... mietin että taidan juoda kahvin nopeaa ja lähden sitten pois. 

Tuntuu jo itsestäkin kovin lapselliselta mutta joo, kiitos edelleen teidän viesteistä. Rohkaistun päättämään tämän sitten pahalla jos ei hyvällä onnistu.

Ap

Älä ole liian sinisilmäinen. Se kostautuu sulle vielä ja syytät siitä kuitenkin itseäsi.

Vierailija
70/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi nyt ahdistavaa. Tiedän tunteen. Nyt vaan sanot suorat sanat. Varmaan kannattaa lopettaa kahvittelut ym

Vierailija
71/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joka nainen tuntee tällaisen "kaveri" miehen, joka järjestää kertatoisensa jälkeen kyseenalaisia tilanteita, joissa on jotakin romanttista tai seksuaalista sävyä, mutta kirkkainsilmin puhuvat ystävyydestä. Ehkä osa ei itsekään näe mitä tekevät, mutta rajat heille on pakko asettaa, muuten saa vain kärsiä loputtomiin.

Vierailija
72/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se naisilla on helppoa...kun ahdistuu siitä kun pitää kosijoita oikein hätistellä pois kimpusta.

Vierailija
73/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se naisilla on helppoa...kun ahdistuu siitä kun pitää kosijoita oikein hätistellä pois kimpusta.

Sinä tykkäisit siitä, jos joku sun kaverisi (vaikkapa miespuoleinen) järjestelisi kynttiläillallisia ja soittelisi sulle jatkuvasti? 

Vierailija
74/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tykkäisit siitä, jos joku sun kaverisi (vaikkapa miespuoleinen) järjestelisi kynttiläillallisia ja soittelisi sulle jatkuvasti? 

Toki. Osaisin myös sanoa suoraan jos ei kynttiläillalliset tai ylenpalttinen yhteydenpito kiinnosta. Ei ole tarvetta roikottaa tyyppiä friendzonella turhaan.

P.S. Nämä femi-nistien homoanalogiat on vanha juttu eivätkä toimi kuten luulette.

Vierailija
75/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki. Osaisin myös sanoa suoraan jos ei kynttiläillalliset tai ylenpalttinen yhteydenpito kiinnosta. Ei ole tarvetta roikottaa tyyppiä friendzonella turhaan.

P.S. Nämä femi-nistien homoanalogiat on vanha juttu eivätkä toimi kuten luulette.

Mikäs sinun neuvosi on sitten sellaisia miehiä kohtaan, jotka eivät puhetta usko? Vannovat että ystäviähän tässä vain ollaan, mutta sama touhu jatkuu vaikka kuinka suoraan olisi asian ilmaissut?

Vierailija
76/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sinun neuvosi on sitten sellaisia miehiä kohtaan, jotka eivät puhetta usko? Vannovat että ystäviähän tässä vain ollaan, mutta sama touhu jatkuu vaikka kuinka suoraan olisi asian ilmaissut?

Tuossa vaiheessa tyhmemmällekin naiselle lienee toivottavasti jo selvää ettei miehelle riitä pelkkä ystävyys. Joten jos asiasta on sanottu suoraan sellaisin ilmaisuin joissa ei ole tulkinnan varaa niin lopettaisin yhteydenpito ja se ystävyys olisi siinä. Jos stalkkausta esiintyy niin mainitsisin asian viemisestä poliisille.

Vierailija
77/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisin vielä paljastaa, että olen idioottina yrittänyt sabotoida tätä tilannetta, että hän ei kokisi minussa mitään niin upeaa kuten antaa ymmärtää. Olen oikeasti kamppaillut tämän asian kanssa ja toivonut, että kyllä hän ymmärtää ettemme me parisuhteeseen kuulu mutta kaveruus on ok. Pidän seurasta yleensä ja siinä se.

Olen siis puhunut todella törkyisästi, kiroillut ja juonut paljon hänen seurassaan. Kertonut suoraan, että olen todella outo ihminen monin tavoin enkä luota ihmisiin. Olen kertonut niin paljon ja yrittänyt näyttää, että en ole sellainen ihminen jota etsii. Näin en toimisi ihmisen kanssa, johon olen rakastunut.

Tuntuu, että on vain saanut lisäkipinää omasta suoraviivaisuudestani eikä näe siinä sitä huumoria mitä heitän. Sen lisäksi olen myös painottunut, ettei seksiä tule olemaan. 

Kietoutuu vain lähemmäksi ja kertoo, ettei sen takia ole minun seurassani vaan muista jutuista kun olen niin aito yms yms.. 

No okei.. 

Menin liian pitkälle yrittäessäni näyttää että olemme vain kavereita. Olisi pitänyt heti sanoa suoraan, joten tästä opin sitten itsekin. Tuntuu typerältä. Yritin tehdä tämän hyvällä mutta menikin vain vaikeammaksi. 

Ap

Vierailija
78/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli samanlainen takertuja vielä hetki sitten, en tiedä onko enää. Viestiä ei ole nimittäin tullut pariin viikkoon kun jätin kokonaan vastaamatta viimeiseen viestiin (joku autoihin liittyvä vitsi, en edes ymmärtänyt niin mitäpä siihen vastaisi :D).

Yritti ensin tutustua, sitten alkoi pyytelemään ulos, mihin vähän kaarrellen sanoin etten nyt etsi mitään enkä ole edes jäämässä tähän kaupunkiin. Sitten kysyi, että voitaisiinko silti olla ystäviä. Mikäpäs siinä, mukavan oloinen ihminen. Viestit vaan menivät välillä vihjailevalle puolelle ja niihin en vastannut mitään. Viestit myös välillä liian "ylistävän" kuuloisia, sellaisia joista kuultaa läpi että hän nyt pitää minua jonain itse täydellisyyteenä, mitä en todellakaan ole.

En ole suostunut tapaamaan, viestiteltiin vaan silloin tällöin kun hän laittoi viestiä ja minä kohteliasuudesta vastasin. Kerran heitti "kai sitä nyt haikailla saa ;)" ja vastasin suoraan "Ei." enkä enää muuta. Luulin että ymmärtäisi mutta seuraavan päivänä tuli taas viestiä. On tullut myös työpaikalleni Ilmeisesti minun takiani (olen asiakaspalvelija) ja ihmettellyt mm. miksei minua ole välillä siellä näkynyt ja kysellyt työvuoroista. Siellä me alunperin tavattiinkin. Kerrran kun vastasin vähän töykeämmin ja lyhyemmin hän tuliseuraavana päivänä työpaikalleni todella maansa myyneen näköisenä ja tunsin oloni maailman hirveimmäksi ihmiseksi. Tarkoitukseni ei ollut missään vaiheessa antaa olettaa mitään ja olen sen sanonutkin :/ Tässäkin voisi kai olla romanttinen rakkaustarina jos olisin yhtään millään tasolla kiinnostunut suhteesta hänen kanssaan.

N22

Vierailija
79/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen siis puhunut todella törkyisästi, kiroillut ja juonut paljon hänen seurassaan. Kertonut suoraan, että olen todella outo ihminen monin tavoin enkä luota ihmisiin. Olen kertonut niin paljon ja yrittänyt näyttää, että en ole sellainen ihminen jota etsii. Näin en toimisi ihmisen kanssa, johon olen rakastunut."

Tämmöistä ei kannattaisi yhtään tehdä, koska tuokin on vuorovaikutusta. Kaikenlainen vuorovaikutus pahentaa tilannetta, pitäisi lopettaa yhteydenpito kokonaan.

Vierailija
80/99 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa vaiheessa tyhmemmällekin naiselle lienee toivottavasti jo selvää ettei miehelle riitä pelkkä ystävyys. Joten jos asiasta on sanottu suoraan sellaisin ilmaisuin joissa ei ole tulkinnan varaa niin lopettaisin yhteydenpito ja se ystävyys olisi siinä. Jos stalkkausta esiintyy niin mainitsisin asian viemisestä poliisille.

Jotkut miehet vaan ovat hyviä siinä, että pitävät stalkkauksensa juuri laillisen tällä puolen. Poliisin luokse menemällä saa vain hullun maineen, mutta vuosia jatkunut häirintä kuitenkin kalvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi