Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän tänään keksisi? Mitä te muut teette?

Vierailija
13.03.2021 |

Itse olen tänään siivonnut ja maalasin vanhan potkurin vaaleanpunaiseksi. Tein kanaruokaa ja nyt pälkähti päähäni, että jospa lähtisi hakemaan pullon kossua.

Mukavaa olisi lukea, millainen lauantai muilla on. 😊

Kommentit (228)

Vierailija
181/228 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kotonani Black Water: Abyss elokuvan samaan aikaan pyykit olivat pesukoneessa pyörimässä (olipa huono elokuva). Kun sain pyykit kuivumaan niin soitin sähköpianoa. Sen jälkeen matkasin porukoilleni ja ketään ei ole kotona, paitsi koira. Koira vaan hyppii edes takaisin ikkunasta toiselle. Voisi kai soittaa kitaraa ja katsoa netflixiä. Koko perheen piti olla tänään koossa, mutta päinvastaiselta näyttää.

Vierailija
182/228 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/228 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden ostamaan olutta.

Vierailija
184/228 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen pyykkiä.Siivoan.Laitan ruokaa. Palstailen. Illalla katsotaan putousta, ehkä jotain leffaa muksujen kanssa...

Vierailija
185/228 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hiihtämässä.

Vierailija
186/228 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamulla kävin suihkussa ja laittauduin. Sitten syötiin miehen kanssa aamupalaa sekä eiliseltä jäänyttä valkosuklaajäätelöä ja katsottiin Hiljaisen todistajan tuplajakso Areenasta. Sen jälkeen olin vähän aikaa koneella, katselin huvikseni asuntotarjontaa ja yritin pähkäillä jälleen kesällä syntyvän esikoisemme nimeä. Minua alkoi väsyttämään ihan hirveästi, mutta samalla alkoi turhauttamaan, että en kyllä halua vain nukkua ettei päivä mene hukkaan. Mietin, että olisi todella kiva päästä jonnekin kahvilaan tai vastaavaan ja siitä sain ajatuksen käydäkin yllättäen kaupassa, josta ostin croque monsieur-leipien ainekset, hyvää kahvia ja ruusulimpparia. Ainakin jonkinlainen kahvilatunnelma näillä saatiin aikaan! Niitä sitten söimme ja katsoimme DVD:ltä Miami Vicea, joka meillä on kesken. Mies meni tämän jälkeen päiväunille. Yritän innostaa häntä myöhemmin kenties helliin hetkiin, mutta jos hänellä ei ole sellainen fiilis, niin ehkä jatkan Cyberpunk-peliä pleikkarilla tai yritän motivoitua ompelemaan takaisin pari nappia kiinni muutamaa vaatteeseen. Ostin myös kaupasta jotain aasialaisia katkarapusipsejä ja mietin milloinkohan niitä maistaisi. Tällaista aika hidasta eloa täällä, mutta ihan mukavaa.

Eihän raskaana olevan ole terveellistä juoda kahvia. 

Luotan tässä nyt kuitenkin mieluummin neuvolan ohjeistukseen, jonka mukaan kaksi kuppia saa juoda kahvia päivässä. Tänään olen juonut sen puolikkaan kupin.

-83

Mä join kofeiinitonta kahvia raskausajan ja niin teki kaikki mun tutut myös...

😇😇😇😇😇🤮

Vierailija
187/228 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussitaan.

Toivottavasti löydät kaverin.

- ap -

Vierailija
188/228 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs APn päivään kuuluu tänään?

Moikka vaan ja mummo tässä taas moi. 😊

On ollut kaikenmoista hässäkkää enkä ole kerinnyt vastailla. Kiitos kumminkin, kun olette laittaneet kommentteja.

Pappa muutti uuteen asuntoon jo vuosi sitten ja siltikin tykkäsi oleilla pahvilaatikoiden keskellä. Eilen minä pistin pisteen oleiluun ja lumipyryssä kyytsättiin tavaroita kottikärryllä kodista varastoon. Pappa ei tykännyt yhtään ja poltti siinä souvissa tupakin jos toisenkin.

Ei se mukavaa ollut, mutta tulipahan tehtyä. Pappa on samanlainen kuin poikamme aikoinaan pienenä: Mitään ei saa heittää pois. Ihan sama vaikka olisi rikkinäinen otsalamppu.

Viettäkäähän mukavaa lauantaita siellä ♥

- ap -

👌

Vierailija
189/228 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin vähän, käytin koiraa ulkona, pesin koneellisen pyykkiä ja tein quesadilloja. Haluaisin päästä maalaamaan yhtä seinää mutta ei oo maalia. Illan varmaan selailen vaan nettiä

Vierailija
190/228 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs APn päivään kuuluu tänään?

Moikka vaan ja mummo tässä taas moi. 😊

On ollut kaikenmoista hässäkkää enkä ole kerinnyt vastailla. Kiitos kumminkin, kun olette laittaneet kommentteja.

Pappa muutti uuteen asuntoon jo vuosi sitten ja siltikin tykkäsi oleilla pahvilaatikoiden keskellä. Eilen minä pistin pisteen oleiluun ja lumipyryssä kyytsättiin tavaroita kottikärryllä kodista varastoon. Pappa ei tykännyt yhtään ja poltti siinä souvissa tupakin jos toisenkin.

Ei se mukavaa ollut, mutta tulipahan tehtyä. Pappa on samanlainen kuin poikamme aikoinaan pienenä: Mitään ei saa heittää pois. Ihan sama vaikka olisi rikkinäinen otsalamppu.

Viettäkäähän mukavaa lauantaita siellä ♥

- ap -

👌

Vierailija
191/228 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään en taas mitään. Istun vain selaamassa tätä tyhmää palstaa läpi, yhä uudelleen ja uudelleen. Ärsyttää, etten saa mitään aikaan.

Vierailija
192/228 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihtanut heti aamusta lakanat ja käynyt piiiitkällä lenkillä (rakastan tällaista tuhrusäätä), katsonut ampumahiihtoa, nyt on ruoka uunissa ja ohjelmassa on vielä lisää ampumahiihdon katsomista sekä kevätneuleen viimeiset kerrokset ja viimeistely.

Illemmalla menen saunaan ja sen jälkeen pääsen nukkumaan puhtaisiin lakanoihin <3

Kiva lauantai vaikkakin vähän tylsä ja yksinäinen. Tai ei sekään niin haittaisi vaan kun näitä on nyt ollut jo ihan liikaa ja olisi kiva mennä välillä ulos syömään ja iltaa istumaan. Tai mennä kaverin kanssa kahville ja höpöttelemään.

Vierailija
193/228 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään en taas mitään. Istun vain selaamassa tätä tyhmää palstaa läpi, yhä uudelleen ja uudelleen. Ärsyttää, etten saa mitään aikaan.

Ei tää tyhmää ole. Joskus pitää vaan istua perseellään.

- ap -

Vierailija
194/228 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin, kävin kaupassa, nyt vielä hiihtämään kun vielä voi vaikka vettä sataa.

Vierailija
195/228 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs nyt kuuluu teille siellä?

On ihan hitonmoinen tuuli ainakin täällä. Mulla on karjalanpaisti uunissa. Mitäpä te syötte?

https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aq2607j_460s.jpg

- ap -

Vierailija
196/228 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön pizzaa ja huuhtelen sen alas oluella.

Vierailija
197/228 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön pizzaa ja huuhtelen sen alas oluella.

Olispa pizzaa🍕🍕ja olutta🍺

Vierailija
198/228 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palstaillut tämän aamun ja soitin pianolla manaajan-, phantasm:n, ja halloween tunnarit.

Soitin myös oman kauhu teemaisen musiikkini ihan äsköin. Kohta lähden porukoilleni. Siellä soitan taas kitaraa ja katson netflixiä ja leikin koiran kanssa...

Juuri tuli tietoa, että piirakkaa ovat tehneet.

Kinkkupiiraan ja peurapiiraan. Taidanpa sitten ensiksi siirtyä niiden kimppuun, kun pääsen sinne.

Vierailija
199/228 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuossa kilsan päässä Halpa Halli ja siellä olisi yksi juttu, minkä haluaisin. Kumminkin sinne pääsy ei hirveesti kiinnosta näillä vehkeillä, mitä on (< potkuri tai kävely liukkaalla jäällä).

Pitää miettiä. Jos tämän ikäinen kaatuu niin jää vain kasa luujauhoa. 😔

- ap -

Vierailija
200/228 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuossa kilsan päässä Halpa Halli ja siellä olisi yksi juttu, minkä haluaisin. Kumminkin sinne pääsy ei hirveesti kiinnosta näillä vehkeillä, mitä on (< potkuri tai kävely liukkaalla jäällä).

Pitää miettiä. Jos tämän ikäinen kaatuu niin jää vain kasa luujauhoa. 😔

- ap -

Onko Halpahallit nykyisin auki sunnuntaisin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan