Mitähän tänään keksisi? Mitä te muut teette?
Itse olen tänään siivonnut ja maalasin vanhan potkurin vaaleanpunaiseksi. Tein kanaruokaa ja nyt pälkähti päähäni, että jospa lähtisi hakemaan pullon kossua.
Mukavaa olisi lukea, millainen lauantai muilla on. 😊
Kommentit (228)
Ostin eilen laattasahan ja tänään yritin sahata lattialaattaa. Työ etenee liian hitaasti, laatta on tosi kovaa. Jätin työn silleen, on keksittävä joku muu tapa. Mittasin sohvaan tarvittavan patjan koon ja kaksi kehystämätöntä taulua. Tiivistin vessapytyn ja lattian välisen sauman silikonilla. Kävin poimimassa tuulen katkomat oksat pihalta ja söin voileipää välipalaksi. Kunhan saan pyykit kuivurista ulos, lähden kävellen Ikeaan ostamaan kehyksiä, matkaan menee parisen tuntia. Sen jälkeen laitan ruokaa ja päivälevon jälkeen teen mainoskampanjan verkkokauppaani ja pakkaan viikonlopun aikana tulleet pari tilausta. Illalla katsomme viimeiset kaksi jaksoa Loukussa-sarjasta Netflixistä.
Lähen ulos. Seison tuulikaapissa ja odotan naapurissa jumittavaa ukkoani. Ulkona oikea lumimyrsky, ihanaa 💙
Myöhemmin teen kerrankin kiireettömän markettirundin ja illansuussa valmistan sunnuntaisafkaa.
Jos vielä virtaa piisaa, teen kotoisen punttitreenin.
pidän kissaa hyvänä, niin kuin joka päivä muutoinkin. Takkaa lämmittäessä halstrattiin lohen pala ja ruisleivän päällä olikin vaihteeksi oikein maistuvaa.
Katsotaan joku tallenne viikkojen takaa, sitten kahvit aamulla tehdyn puolukka/kerma kääretortun kera.
Eipä ihmeempiä muuta.
Kävimme miehen kanssa metsässä, hänen työmaallaan. Hän korjasi konetta, minä odotin autossa. Sieltä pois tullessa tilasin pizzat. Syötiin. Otin palanpainikkeeksi oluen. Mies lähti uudelleen töihin. Minä luen vauvapalstaa ja kommentoin. Illemmalla katsotaan suoratoistopalvelusta joku elokuva. Kamala lumimyrsky ulvoo nurkissa.
Tekemistä olisi vaikka kuinka paljon, mutta koska mikään ei innosta, makaan sohvalla, plaraan internetiä ja tuijotan tyhjyyteen. Illalla vien ehkä roskat.
Mä oon se, joka soitti pianolla kauhu musiikkia ja söin niitä piiraita. Nyt on tylsää, joten kävi mielessä soittaa kitaraa ja ajattelin listaavani soittamani biisit tähän. Mä soittelen niitä laulun melodioita ja helpoimmalla mahdollisella tavalla ulkomuistista. Eikä nämä mitään täysi-versioita ole.
Neon genesis evangelion theme
Cantina band (star wars elokuvasta)
Star wars / main theme + imperial march
Dallas theme
How far i'll go (vaiana elokuvasta)
Cranberries - zombie
Linkin park - numb (kokonaan)
The muppet show theme
Hercule poirot (saksofonin osuus)
Pan's labyrinth lullaby
Popcorn
Afrojack - rock the house
Säkkijärven polkka / tetris / nokian tune
Spiderman theme (se vanha tunnari)
Pirates of the caribbean theme
Tao tao / peukaloisen retket tunnarit
Erilaisia muumi musiikkeja (10 kpl)
Gaston (kaunotar ja hirviö elokuvasta)
Harry potter theme
Indiana Jones ja the simpsons (tunnarit yhteen)
(Ac dc) thunderstruck-,
(guns n roses) sweet child o' mine-,
(verve)bittersweet symphony-,
(muse) starlight-, (mgmt) kids- ja
(little monsters and men) little talks- introt.
Vierailija kirjoitti:
Kävimme miehen kanssa metsässä, hänen työmaallaan. Hän korjasi konetta, minä odotin autossa. Sieltä pois tullessa tilasin pizzat. Syötiin. Otin palanpainikkeeksi oluen. Mies lähti uudelleen töihin. Minä luen vauvapalstaa ja kommentoin. Illemmalla katsotaan suoratoistopalvelusta joku elokuva. Kamala lumimyrsky ulvoo nurkissa.
Missäpäin Suomea lumimyrsky?
Megaflegu kirjoitti:
Tekemistä olisi vaikka kuinka paljon, mutta koska mikään ei innosta, makaan sohvalla, plaraan internetiä ja tuijotan tyhjyyteen. Illalla vien ehkä roskat.
Sama täällä.Mikään ei innosta. Ja tarvis tehdä paljon.
Mitä tekisitte, jos ei olisi internettiä?
Ennen tuntui olevan paljon aikaa ja mukavaa tekemistä.
Olen putsannut ikkunoiden karmeja niin että ne on puhtaat sitten kun alkaa kohta pestä ikkunoita. Niissä on sellainen paksu kerros likaa (pesen eka kertaa tässä kämpässä) ja jos sitä hinkkaa niin niistä tulee suht puhtaat mutta silti vähän laikukkaat ja jossain kohdin puun pinnasta alkaa kuoriutua päällimmäinen kerros. Nyt mietin että olisiko pitänyt vaan antaa olla likaiset
Punttitreeniä, sapuska, lasten hoito, vessan pesua, pyykkiä, ehkä vaunuttelemaan.
Jatkoin kuukausi sitten aloitettua kuolinsiivousta.2 muovipussillista turhia papereita,kuittia,lehtileikkeitä
ja kirjahyllystä löytyneet HPY:n puhelinluettelot vuodelta 2010,tais olla viimmenen vuosi kun luettelot
tuotiin kotiin.
Lähden ostamaan Auran olutta ja paljon.
Että varmasti riittää huomis aamuun asti.
Oli näköjään huono idea listata soittamiani biisejä. Hyvästi, ette enää tuu kulemaan minusta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisitte, jos ei olisi internettiä?
Ennen tuntui olevan paljon aikaa ja mukavaa tekemistä.
Valitettavasti ompelin ja tein muuta järkevää. Päällistin antiikkeja tuoleja. Nykyään en mitään. Ilo on poissa.
Minäkin olen kirjoittanut gradua ja tänään se lähti arvioitavaksi. Tuli itku. Sitten olen selannut työpaikkailmoituksia, mutta ei oikeen mitään sopivaa ollut. Entinen työpaikka on, eli ei pakkoa löytää uutta, mutta haluaisin uuden.
Kävin lenkillä, laitoin ruokaa, pyyhkäisin, luin kirjaa ja katsoin Areenasta sarjaa. Näemmä menee päivä, vaikkei mitään oikeasti teekään.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tänään keksisi? hmmm.. miten ois kaulakiikkuminen :D kokeile!
Harmittaako sua oikeasti noin paljon tämä aloitukseni, että taas olet suosittelemassa mulle hirttäytymistä? Mene hyvä ihminen lukemaan joitain muita keskusteluja.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Ostin eilen laattasahan ja tänään yritin sahata lattialaattaa. Työ etenee liian hitaasti, laatta on tosi kovaa. Jätin työn silleen, on keksittävä joku muu tapa. Mittasin sohvaan tarvittavan patjan koon ja kaksi kehystämätöntä taulua. Tiivistin vessapytyn ja lattian välisen sauman silikonilla. Kävin poimimassa tuulen katkomat oksat pihalta ja söin voileipää välipalaksi. Kunhan saan pyykit kuivurista ulos, lähden kävellen Ikeaan ostamaan kehyksiä, matkaan menee parisen tuntia. Sen jälkeen laitan ruokaa ja päivälevon jälkeen teen mainoskampanjan verkkokauppaani ja pakkaan viikonlopun aikana tulleet pari tilausta. Illalla katsomme viimeiset kaksi jaksoa Loukussa-sarjasta Netflixistä.
Oletpa saanut paljon aikaan. Ihan hengästyttää jo lukeminenkin. ☺
- ap -
Täällä on sunnuntaisin 10 - 21.
- ap -