Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain sitten koronatartunnan ruokakaupasta, maski ei pelastanut

Vierailija
12.03.2021 |

Vaikka kuinka ruokakaupassa yritti väistellä ja varoa maskittomia raksamiehiä, niin ei sitten onnistunut.

Sieltä se tartunta sitten tuli vaikka itsellä aina maski. Raivostuttaa.

Kommentit (443)

Vierailija
441/443 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joudun hoitamaan sairaalassa koronapotilaita IIR-luokan kirurgisella maskilla ja visiirillä. Ne kuulemma riittää.

Vierailija
442/443 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona tulee jokaiselle jossain vaiheessa. Ei sitä pysty mitenkään loputtomiin estämään. Viruksia ja bakteereita on kaikkialla, myös niissä tuotteissa mitä ostat kaupasta.

Eli turha tästä on suuttua. Olet toiminut oikein ja vastuullisesti koska tärkeintä on ettei liian moni sairastu siihen samaan aikaan. Sitä tässä yritetään välttää.

Nämä "kaikki sairastaa vuorollaan sen-ja-sen"-ihmiset on se syy miksi kulkutaudit leviää. Kummasti olen itse selvinnyt 47 vuoden ikään ilman koronaa, noroviruksia ja kaikenmaailman rokkoja, kun ei ole tapana nuolla sormia muovipussia avatessa tai kirjan sivuja kääntäessä ja kipeänä pysytään kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/443 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten kävikään. Kellään ei enää vuonna 2023 maskeja koska niistä ei ollut mitään hyötyä vaikka korona ei ole hävinnyt mihinkään . Lampaat vain uskoivat kaikkeen ja kaupungin kadut täyttyi käytetyistä maskeista. Julkisten tilojen kuten koulujen varastot täynnä avaamattomia maskeja. Niihin mennyt miljoonia veronmaksajien rahoja eikä niille ole mitään käyttöä. Käsidesitkin vanhenee varastoissa