PAINAJAINEN! @#!!! Kävin ensimmäistä kertaa koronatestissä. Ja viimeisen.
Olin kuullut kavereilta, että se sattuu paljon, mutta en osannut arvata, että se sattuu aivan hemmetisti!
Kiermurtelin tuskissani ja se tuntui loputtoman pitkältä. Silmissä säkenöi ja yökin oksennusta. Sain mojovan nenäverenvuodon ja onnistuin sotkemaan vaatteeni.
Tikku raapaisi nieluani ja sain sitkeän yskän ja sen takia olen nyt ollut pois töistä.
Ja testitulos. Se oli tietysti negatiivinen..
Onko muillakin ikäviä muistoja koronatestistä?
Kommentit (97)
Oulussa viikonloppuaikaan PPSHP:n hoitajat osaa tehdä kivuttomasti, ja näyte otetaan vain toisesta sieraimesta. 2 krt käynyt sen järjestämässä näytteenotossa, ja Oulun kaupungin järkkäämässä myös 2 krt. Siellä ollaan kovakouraisempia.
Höpö höpö...
Testi otettu väärästä paikasta.
Hmm sellainen aivastuttava tai hieman kirvelevä tunne. Kesti ehkä neljä sekuntia.
Todella ikävä ja kivulias toimenpide.
Varmasti paljolti ottajasta kiinni. Sitähän pitäisi kai ohjata varovasti alaviistoon..
Ottakaa peräsuolesta niin ei satu.
Ja nyt sitten kaikki pöpöt ja virukset pääsevät kivasti ja helposti sieltä rikkinäisistä limakalvoista leviämään elimistöön. Kannattiko?
Testin saa pyydettäessä myös anaalisena. Käyn päivittäin testissä kun tuntuu niin ihanalta se näytteenotto.
jätän kyllä menemättä ja toivon että tää on normaalia kuumetta. en halua enempää körsimystä.
Ottajissa on kyllä paljon eroja. Olen käynyt kolmesti testissä. Ensimmäsellä kerralla oli kovakourainen jynssääjä, toisella kerralla ei osannut hommansa vaan työnsi tikun liian syvälle ja pyöritteli tyhjää, kolmannella kerralla oli rauhalliset otteet.
Mulla valui aivot nenän kautta ulos kun tyrkkäsivät niin ison reiän sinne. Vasaran kanssa löi sitä piikkiä nenään.
Valivali... Mulla on kahdeksan testiä takana, kaikki mennyt hyvin. Joillakin on jo 30 testiä tehtynä. Pikkujuttu.
Ihan varmasti joo 🙄
Teini on käynyt kahteen otteeseen testeissä ilman ongelmia.
Pitäisi säätää laissa että testejä saa ottaa vain osaava ja varovainen. Miksi on pakko tökätä se nokkaan? Papakokeesta huonoja kokemuksia, paitsi yksityinen.
On käynyt ihan samalla tavalla. Järkyttävä kurkunkutina ja yskä seurauksena. Säilytetäänkö testitikut riittävän hygienisesti. Ottajilla erilaisia tapoja ja joukossa uusia työntekijöitä.
AP.lta otettiin takaapäin ja tikku tuli nenästä ulos
Minulta on otettu viisi koronatestiä, olen työssä jossa voin tartuttaa riskiryhmäläisen. Ja oikeasti kamalalta tuntuviakin toimenpiteitä on, koronatesti on vain epämiellyttävä.
Käykää ensin armeija ja vinkukaa sitten jostain koronatestistä!
Juu ei ole traumoja. Tikku on sen millin paksuinen ja kutitti vähän nenää. Testi kesti kaksi sekuntia.
Lakatkaa lietsomasta hysteriaa.