Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAINAJAINEN! @#!!! Kävin ensimmäistä kertaa koronatestissä. Ja viimeisen.

Vierailija
12.03.2021 |

Olin kuullut kavereilta, että se sattuu paljon, mutta en osannut arvata, että se sattuu aivan hemmetisti!

Kiermurtelin tuskissani ja se tuntui loputtoman pitkältä. Silmissä säkenöi ja yökin oksennusta. Sain mojovan nenäverenvuodon ja onnistuin sotkemaan vaatteeni.

Tikku raapaisi nieluani ja sain sitkeän yskän ja sen takia olen nyt ollut pois töistä.

Ja testitulos. Se oli tietysti negatiivinen..

Onko muillakin ikäviä muistoja koronatestistä?

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme draamailua. 🙄

Olen käynyt koronatestissä 9 kertaa ja ensi viikosta alkaen teen testin kahdesti viikossa kotona. Mun 4-vuotias lapsenikin on käynyt jo kolmasti testissä eikä ole ollut millänsäkään.

Mitä helvettiä? Mitä kiksejä saat testissä ramppaamisesta? No, perversionsa kullakin.

Olen eri mutta asuinmaassani on kerran viikossa pakollinen testi heille joiden työtä ei voi tehdä etänä. Terveydenhoito, poliisit, kaupankassat, tehtaat jne. Jos ei mene testiin ei saa mennä töihin ja saa potkut. Että näin.

Vierailija
62/97 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voi ottaa kuin nenästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostan ennemmin kielitaitoon, niin ei tarvitse mennä testiin.

Vieraskielisten suosimilla asuinalueilla on nyt koronatartuntoja noin 2–3-kertaisesti verrattuna pääkaupunkiseudun kaupunkien keskimääräiseen taudin ilmaantuvuuteen.

Aluksi perjantaina Tuominen kertoi eron olevan kymmenkertainen. Iltapäivällä hän täsmensi, että kymmenkertaisia eroja on kaupunkien eri alueiden välisessä ilmaantuvuudessa.

Tuomisen mukaan kyse on suurimmista vieraskielisten ryhmistä. Hän nimeää kieliryhmiksi viron, somalin, kurdin ja arabian.

”Näemme pysyvästi, että tauti koettelee haavoittuvassa asemassa olevia ryhmiä, jotka asuvat tiiviisti ja joiden työt ovat palveluammateissa”, Tuominen sanoo.

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000007856001.html

Vierailija
64/97 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oottakaapa kun pääsette Kiinalaseen testiin, jossa nenä-nielu näyte otetaan perärölrin kautta. Ei ihme että osa on tehnyt valituksen siitä että tedti on nöyryyttävä ja siitä jää pàs kân maku suuhun.

Vierailija
65/97 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme draamailua. 🙄

Olen käynyt koronatestissä 9 kertaa ja ensi viikosta alkaen teen testin kahdesti viikossa kotona. Mun 4-vuotias lapsenikin on käynyt jo kolmasti testissä eikä ole ollut millänsäkään.

Mitä helvettiä? Mitä kiksejä saat testissä ramppaamisesta? No, perversionsa kullakin.

En saa kiksejä "testissä ramppaamisesta". Asun Iso-Britanniassa ja olen mukana korona oire tutkimuksessa (Covid-19 symptom study). Käyn siis kutsuttuna testissä pienimmistäkin oireista (kuten päänsärky, kurkkukipu, pahoinvointi jne.)

Ja ihan oikeasti, testi on ohi 30 sekunnissa eikä satu.

Vierailija
66/97 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oottakaapa kun pääsette Kiinalaseen testiin, jossa nenä-nielu näyte otetaan perärölrin kautta. Ei ihme että osa on tehnyt valituksen siitä että tedti on nöyryyttävä ja siitä jää pàs kân maku suuhun.

Kansallisuudet kirjoitetaan pienellä. PERKELE!

Vierailija
67/97 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä haittaa, multa on punktoitu nenän sivuontelo eikä sekään ollut ikävää.

Koronatestissä ei sentään puhkaista rustoa niin että rutina kuuluu.

Ap on itkuvauva.

Vierailija
68/97 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö voi ottaa kuin nenästä?

USAssa saa sylkaista testituubiin, ei koske ollenkaan.

Vierailija
69/97 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panostan ennemmin kielitaitoon, niin ei tarvitse mennä testiin.

Vieraskielisten suosimilla asuinalueilla on nyt koronatartuntoja noin 2–3-kertaisesti verrattuna pääkaupunkiseudun kaupunkien keskimääräiseen taudin ilmaantuvuuteen.

Aluksi perjantaina Tuominen kertoi eron olevan kymmenkertainen. Iltapäivällä hän täsmensi, että kymmenkertaisia eroja on kaupunkien eri alueiden välisessä ilmaantuvuudessa.

Tuomisen mukaan kyse on suurimmista vieraskielisten ryhmistä. Hän nimeää kieliryhmiksi viron, somalin, kurdin ja arabian.

”Näemme pysyvästi, että tauti koettelee haavoittuvassa asemassa olevia ryhmiä, jotka asuvat tiiviisti ja joiden työt ovat palveluammateissa”, Tuominen sanoo.

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000007856001.html

Syytä rokottaa sukkelaan. Palveluammatissa voi tartuttaa muut eikä ahtaassa asunnossa voi pitää turvavälejä.

Siinä meni sohvapersujen väite tuilla elämisestä 😂

Vierailija
70/97 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän ovat antaneet tuolle vaihtoehdon, joka on ulostenäyte. Mielestäni kuulostaa ihan fiksulta, jos toimii. Esim. Itse joskus vienyt labraan ulostenäytteen. Tiiviissä putkilossa kiinni pieni lusikka, jolla otettu pieni näyte ja laitettu takaisin putkilon, joka viety labraan. Jos toimii noin, niin olisi paljon helpompi/nopeampi.

Vierailija
71/97 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 testiä eikä se tunnu juuri miltään. Joku virhe kyllä otossa ollut, jos nieluun tyrkännyt, itellä ne otettu tuolta yläviistosta.

Vierailija
72/97 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se kivulias. Ja sen jälkeen koko päivän nenä kipeänä.

Vierailija
73/97 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme draamailua. 🙄

Jos on vaikka ammatiltaan lääkäri niin ihan tavallistahan tuo on, että käy testissä usein.

Vierailija
74/97 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta leukaa ylemmäs niin ei tunnu niin pahalta.

Vierailija
75/97 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä haittaa, multa on punktoitu nenän sivuontelo eikä sekään ollut ikävää.

Koronatestissä ei sentään puhkaista rustoa niin että rutina kuuluu.

Ap on itkuvauva.

Punktio ei kuitenkaan satu, kuten koronatesti voi sattua. Nenä voi olla esim. tunnin kipeä näytteen oton jälkeen ja nenän harjaus voi kestää esim. 10 sekuntia.

Vierailija
76/97 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta aika vähällä ootte elämässä päässeet jos tuo näytteenotto tuntuu noin hirveältä. Itse olen käynyt neljästi, ei satu. Ei se kivaakaan ole, mutta kestää vain hetken.

Vierailija
77/97 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsestamme on jouduttu ottamaan nenästä tikulla näyte parikin kertaa. Kyllä häntäkin itketti juu.

Vierailija
78/97 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kokemus kuin ap:llä, ja seuraava kerta ei sitten tuntunut missään. Testaajista kiinni.

Vierailija
79/97 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvien puhkaisu on lapselle kyllä pahin.

Vierailija
80/97 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että onko nämä valittajat kokeneet koskaan OIKEASTI kipua tai kivuliasta toimenpidettä. Kasvakaa aikuisiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän