PAINAJAINEN! @#!!! Kävin ensimmäistä kertaa koronatestissä. Ja viimeisen.
Olin kuullut kavereilta, että se sattuu paljon, mutta en osannut arvata, että se sattuu aivan hemmetisti!
Kiermurtelin tuskissani ja se tuntui loputtoman pitkältä. Silmissä säkenöi ja yökin oksennusta. Sain mojovan nenäverenvuodon ja onnistuin sotkemaan vaatteeni.
Tikku raapaisi nieluani ja sain sitkeän yskän ja sen takia olen nyt ollut pois töistä.
Ja testitulos. Se oli tietysti negatiivinen..
Onko muillakin ikäviä muistoja koronatestistä?
Kommentit (97)
Voi laps parkaa! Oikein silmissä säkenöi ja kiemurteli tuskasta.
Pientä liioittelua nyt.
Itsellä tehty kolmesti ja joka kerta ollut muutaman sekunnin aivastuttava ja vähän karhea tunne nenässä. Huijuijui.
Turhaa pelottelua.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri halvaantui kun tikku katkesi nenään ja paniikissa sormella työnsi sen aivoihinsa.
Do dii! Nyt korkki kii 🙄
Älkääs nyt aikuiset viitsikö. Eihän se kivaa ole, mutta noin 10 sekuntia kestävä vähän ikävä tunne kun ei tiedä aivastaisko vai ei. Sitte onkin ohi.
Vierailija kirjoitti:
Valivali... Mulla on kahdeksan testiä takana, kaikki mennyt hyvin. Joillakin on jo 30 testiä tehtynä. Pikkujuttu.
Mitä v.tua te ramppaatte jatkuvasti testeissä??? Luuletteko oikeasti, että mitä useammin siellä käy, niin sitä todennäköisemmin se on positiivinen?? Että voi olla tyhmää porukkaa.
Älkää nyt lähtekö mukaan ap:n teatteriin. Testi EI satu oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Käykää ensin armeija ja vinkukaa sitten jostain koronatestistä!
Älä vattu, melkein kusin housuun 🤣
Vierailija kirjoitti:
Käykää ensin armeija ja vinkukaa sitten jostain koronatestistä!
Samaa mieltä. Olen isohinkkinen kolmen lapsen äiti, reservin majuri. Ei tunnu koronatikku yhtään miltään tetsausmarssiharjoitustaisteluun verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapuri halvaantui kun tikku katkesi nenään ja paniikissa sormella työnsi sen aivoihinsa.
Do dii! Nyt korkki kii 🙄
Kyllä nämä aineet menee suoraan suoneen.
Onneksi emme ole Kiinassa tai sinne menossa. Siellä testi otetaan silmästä, siis perssilmästä!
Ap:lla on vähän esitys päällä. Jos ei tuota kestä, niin miten sitten kestää kierukan laiton, hammaslääkärissä käynnin, vatsatähystyksen tai muut miljoona kertaa ikävämmät toimenpiteet.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on vähän esitys päällä. Jos ei tuota kestä, niin miten sitten kestää kierukan laiton, hammaslääkärissä käynnin, vatsatähystyksen tai muut miljoona kertaa ikävämmät toimenpiteet.
Tai synnytyksen, ilman kivunlievitystä? t. 3 synnyttänyt 100% luomuna
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt lähtekö mukaan ap:n teatteriin. Testi EI satu oikeasti.
Mahdollinen sattuminen riippuu nenän rakenteesta, limakalvojen kunnosta ja näytteenottajan taidoista.
Ja kyllä, ap provoilee.
Rehellisyyden nimissä se kipu on kuin olisi SYNNYTYS KIVUT NOKASSA 👃.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyyden nimissä se kipu on kuin olisi SYNNYTYS KIVUT NOKASSA 👃.
Ei ole.
Minulla oli pää loppupäivän kipeänä takaraivosta, tuntuikin kyllä siltä että yrittää läpi työntää :D
Älkää ihmiset pelotelko peräsuolesta näytteen ottoa. Sattuuhan se, mutta eri tavalla. Minulla on herkkä kasvon ja nenänalue. Nenäverenvuoto on todella yleistä. Kyllä ottaisin mielelläni peräsuolitestin nenätestin sijaan. Ihmiset on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai synnytyksen, ilman kivunlievitystä? t. 3 synnyttänyt 100% luomuna
Niinpä, koska sinä olet synnyttänyt luomuna niin kaikkien pitäisi pystyä siihen.
Ihme draamailua. 🙄
Olen käynyt koronatestissä 9 kertaa ja ensi viikosta alkaen teen testin kahdesti viikossa kotona. Mun 4-vuotias lapsenikin on käynyt jo kolmasti testissä eikä ole ollut millänsäkään.
Minä sain nenäverenvuodon ihan muuten vaan ilman mekaanista aiheuttajaa vuopsia sitten. Ei ollu kiva kö tihku tuntien ajan nieluun verta ja piti niellä sitä usea desi. Saisvat onneksi paikattua. Ei ole pelkoa että menisin tökittämään nenäonkaloon mitään haavoja, pirukaan niihin pääse käsiksi niitä umpeen muuraamaan jos hankalaan paikkaan tulevat
Otettiin kun olin todella kipeä ja päivystyksessä, yllätyin miten pitkälle tikku menee..eihän se mukavalle tuntunut mutta ei siihen kuole. ja kestää vain muutamia sekunteja.