Kotkassa etäkouluruoaksi annetaan 3 kalapuikkoa ja peruna!
spugetkin saa parempaa hellarien jonosta, tosin sieltä ei alaikäiset saa yksin hakea ruokaa, aina on monta kpl kokkikartanon laatikoita
Kommentit (66)
Minun nuoruussani tuolla ellettiin koko viikko. Nykyään on niin paljon ylipainoisia että sietääkin rajoittaa sitä jatkuvaa ahmimista.
Ilmaiseksi saa ja ei kun valitetaan. Poikkeusoloissa olisi helposti voinut käydä niin ettei saa mitään. Ylipäänsä älytöntä kiittämätöntä valitusta koululaisten vanhemmilta joka puolelta Suomea. Sitten ihmetellään nykynuorisoa ja heidän käytöstään mutta onko ihme että heidän käytös on mitä on kun nämä valittajat ovat heidät kasvattaneet.
kebabbia ja buffetlounaslipppuja 3 kertaa viikossa pitää olla! muuten ei jatketa koulua!
Uusimaalaista neroutta ilmassa. mitään eri vaan osata, kuin levittää virusta ympäri Suomea.
"Ruokakassi espoolaiselle yläkoululaiselle. – Sisälsi 5 päivän mikroruuat. Maitotuotteita ei. Vihannekset tuossa. Kaksi einestä syöty, maksalaatikko koiralle ja toinen meni äidin mukana töihin. Teini ei syö eineksiä, ja emme siis ota ruokakassia enää, lukija kertoo.KUVA: "
Tuo espoolaisäiti on aika pelle. Eikö se tajua että einespohjaista se kouluruokalan ruokakin on? Ei ne keittäjät itse niitä pinaattilettuja paista tai laatikoita laittele. Korkeintaan jotkut puurot keitetään paikan päällä.
3 kalapuikkoa ja ruttuinen vihertävä peruna on kyllä jo aikamoista v'ttuilua.
Siis oikeastiko joku luulee ettei ne koulun lihapullat, kalapuikot, uunimakkarat jne. ole eineksiä? 😆
Vangitkin syö paremmin kuin lapset tässä maassa.
Kyllä on helkatan tyhmiä vanhempia. Ilmankos nuorisokin on aika vitipäätä tuolla Espoossa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta vangeilla ei olekaan optiota tehdä itse ruokaa tai käydä Hesessä jos siltä tuntuu.
Niin, mitäköhän se espoolaisteini koulussa sitten on syönyt? Lähihesen hampurilaisia?
Tarkoitus ei olekaan ahmia massua räjähdyspisteeseen, vaan pienentää läskisten kakaroiden määrää.
Joskus tuntuu, että lapset laitetaan kouluun ainoastaan ruuan takia.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä moni vankikin on nykyään lapsi.
Espoon muija luuli saavansa ravintolatasoista noutoruokaa?
Kannattaisiko joskus tutustua koulun ruokalistoihin?
Meillä Espoossa tuli einesten lisäksi litra maitojuomaa (mitä lieneekään, meillä ostetaan aina maitoa). Tarkalleen samat tuotteet kuin viime keväänä ekassa kassissa. Kurkku ilman mitään suojamuovia päällä, palmuöljyä sisältävä margariinirasia tuli keväällä joka viikko, varmaan taas tänään tulee uusi. Meneekö jollain rasia viikossa?? Oikein Sydänmerkillä varustettu tuote. No, tuli noista osa syötyä.
Tärkeintä on, että kehitysapua nostetaan. - Ohis
Vierailija kirjoitti:
Meillä Espoossa tuli einesten lisäksi litra maitojuomaa (mitä lieneekään, meillä ostetaan aina maitoa). Tarkalleen samat tuotteet kuin viime keväänä ekassa kassissa. Kurkku ilman mitään suojamuovia päällä, palmuöljyä sisältävä margariinirasia tuli keväällä joka viikko, varmaan taas tänään tulee uusi. Meneekö jollain rasia viikossa?? Oikein Sydänmerkillä varustettu tuote. No, tuli noista osa syötyä.
Laktoositonta ei saa kutsua maidoksi, se on maitojuoma.
kuinka joku kehtaa valittaa ilmaisesta ruuasta mitä saa kotiin kun koulut etäopetuksessa, kai ne pennut voi opettaa kuorimaan siihen lisäksi sen banaanin tai tekemään salaatin mikroruuan kylkeen. ja itse vanhempana huolehtia hyvät aamupalat, välipalat ja illalliset tai opettaa ne muksut tekemään ne itse.
kotka suomen köyhin kunta, 3 kalapuikkoa ja peruna maksaa kaupungille n. 10 senttiä per ateria