Kirjoita jotain toista sukupuolta kiihottavaa
Kirjoita tähän ketjuun viesti, jonka kuvittelet jollain tavoin kiihottavan vastakkaista sukupuolta. Peukuttamalla voi sitten lukijat ilmaista kuinka toimii.
Parhaimmillaan tämä voi lisätä ymmärrystä vastakkaisesta sukupuolesta. Pahimmillaan provot ja muut moralisti pilaavat ketjun. Toivottavasti jätätte tämän ketjun rauhaan.
Kommentit (6)
Haluatko, että otetaan huone ja sinne toinen nainen?
Saat ottaa häntä takaa päin, kun hän nuolee minua.
Hän antaa sinulle kakkosta kun tyydytän vieressä itseäni.
Eräs varattu nainen flirttailee minulle aina kun olemme kahden. Hän katsoo silmiin, tuo käden kättäni vasten jotta tunnen hänen lämpönsä. Lattialta hän nostaa tavaroita suorin jaloin, jos satun olemaan takana. Saunan jälkeen pyyhkeeseen verhoiltuna hän on nojannut voimakkaasti eteenpäin. Tuolloin pyyhe hädin tuskin peitti kriittiset paikat.
Fantasioin hänestä. Haaveilen mitä tekisin seuraavalla kerralla kun hän pyllistelee edessäni ainoastaan pyyhkeeseen pukeutuneena. Tekisi mieli ottaa pyyhe tuon kiusoittelevan naisen päältä jotta näkisin kaiken. Haluaisin tuntea hänen rintansa kädessäni, kovettuneen nännin kämmentäni vasten. Haluaisin viedä käteni hänen vaolleen kokeillakseni onko hänkin kiihottunut. Haaveissani käteni tuntee vaon liukkauden jolloin en pysty hillitsemään itseäni.
Tätä kirjoittaesa kullini on muuttunut aivan kovaksi. Toivoisin jopa naisen tietävän tämän ja sen mitä hänestä haaveilen.
Tulin töistä kotiin hiukan ennen sinua. Luen pöydän ääressä päivän postia kun saavut raskaan työpäivän jälkeen kotiin. Haluat tulla syliin. Istut siihen pöydän ja minun väliin selkä minua kohti. Ensiksi puristan sinua lujaa, osoitan näin kuinka paljon sinusta tykkään. Upotan sormeni sinun hiuksiisi ja alan pyörivin liikkein hieroa päänahkaasi. Hieron koko päätä usean minuutin ajan. Olet ihan kananlihalla. Tiedän että nännisi on myös alkanut vähän nöpöttämään. Siirryn hieromaan kaulaa ja niskaa. Rentoutan ne hyvin. Hieron koko selän, sinä yniset hiljaa. Silitän lopuksi selkää, käteni vaeltavat pitkin vartaloasi. Asento on ihan kiva, kun sun peppu on leveänä siinä minun sylissä. Laitan kädet sun paidan alle, sivelen paljasta selkää. Nojaat kyynärpäillä pöytään. Silitän vähän masustakin. En voi vastustaa kiusausta vaan avaan rintaliiviesi hakaset. Rintasi pompahtavat vapaiksi. Ynähdät hiljaa. Silittelen rintojasi sivuilta, työnnän niitä yhteen. Silitän ylhäältä alas niin että kädet hipaisee nännipihaa mutta ei itse nipukkaa. Silittelen tovin joka suunnalta kärkeä kohti. Puserran hellästi. Nännisi kaipaa ko kosketusta. Työnnät rintoja niin että käteni osuisi niihin. Kiusaan vielä vähän aikaa. Otan kovat nipukat sormieni väliin, hellästi pyörittelen niitä. Venytän niitä eteenpäin. Uudestaan, uudestaan ja vielä, vielä. Ne on kivikovat. Suustasi kuuluu yninää. Otan vielä rinnat kouriini ja puristelen vielä vähän aikaa. Otan kädet pois paidan alta ja puristan sua vielä mua vasten. Taisi unohtua työt hyvin.
Ehkä illalla vielä toisenlaista rentoutusta.
Tämä on omistettu teille ihanat naiset jotka pidätte rintojen hyväilystä.
Te jotka ette pidä, älkää pilatko tätä ketjua tylyillä kommenteilla.
Voisitko nuolla mun peppua, kultsi? ( tämän sanoo siis nainen miehelle)
Haluaisin suudella vaimoni kaulaa, näykkiä hellästi korvalehtiä huulillani, siirtyä vähitellen alaspäin, pyöritellä kieltäni hänen nänneillään, puristella hellästi käsilläni hänen rintojaan, liu’utella kielelläni hänen uumaansa pitkin, antaa suukon navalle, suunnata edelleen etelään, suudella hänen reisiään, laskeutua toista reittä pitkin alaspäin, toista pitkin takaisin ylös, kiusoitella hetkisen ennen kuin viimein nuolaisisin hänen häpyään, alkuun hyvin varovasti, vähitellen voimaa lisäten vaimon mumistessa nautinnollisesti, työnnellä kieltä sisään ja ulos, kunnes vaimoni ohjaisi päätäni määrätietoisesti klitorista kohti hamuten täyttymystä. Sen haluaisin hänelle antaa ja kenties tänä iltana saankin sen tehdä.