Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihonut 55kg -> 60kg ketipinorin takia

Vierailija
12.03.2021 |

Olen 170cm pitkä. Sinällään toi paino ei vielä ole paha, mutta yritän laihduttaa takaisin edeltävään painooni.
Söin ketipinorin annostuksella 75mg iltaisin nukkumiseen viime kesästä saakka. No nyt kävin vaa'alla pitkästä aikaa n. 3 viikkoa sitten. Lopetin ketipinorin painon nousun takia ja nyt olen ollut ilman 3 viikkoa, lopettanut napostelun yms vähän keventänyt ruokavaliota. Lenkkeillyt olen kokoajan, viime kesästä asti. Paino edelleen tuo sama 60kg.
Onko toi lääke jotenkin hidastanut aineenvaihduntani, että vaikka lopetin sen, kestää, että kroppa alkaa toimia normaalisti? Tuntuu niin hitaalta meinaan tämä, kohta pitää leikata kalorit ihan minimiin, jos tämä ei ala toimia.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinor lihotti minutkin. Sanotaan, että eihän pillerissä ole kaloreita, mutta miten voi olla, että paino alkoi nousta samassa kuussa kuin aloitin lääkkeen, ja on alkanut tasaisesti laskea, kun olen vähentänyt sen syöntiä?

Vierailija
22/27 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pillereissä ole kaloreita, mutta ne vaikuttavat ihmisiin monin tavoin, esimerkiksi hormooneihin sekä ruokahalua lisäävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sen painoindeksin pakko olla 19 aikuisella ihmisellä? Se on jo lähellä alipainoa.

Vierailija
24/27 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole vaikuttanut mitenkään painoon, vaikka olen jo syönyt univaikeuksiin monta vuotta.

Vierailija
25/27 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ohhoh, ei uskoisi, että pienessä pillerissä niin paljon energiaa!

No eipä sitä uskoisi, jos ei itse ole näitä lääkkeitä syönyt. On ihan tieteellinen fakta, että aiheuttaa painonnousua. Energia varastoituu tehokkaammin, nostaa verensokeritasoja ja veressä kiertävän rasvan?? määrää. Ne varmaan vaikuttaa. Ap

Mun kaveri lihoi reilussa vuodessa 50kg ton lääkkeen aloittamisen jälkeen. Sitten se kuoli, kun pumppu petti. Kuollessaan painoi 150kg ja ei mahtunut normiarkkuun. Piti tilata XXXL arkku.

Toi lääke on myrkkyä elimistölle.

Vierailija
26/27 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ohhoh, ei uskoisi, että pienessä pillerissä niin paljon energiaa!

Sanoi kaikkien alojen asiantuntija.

Vierailija
27/27 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avun saanut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 viikkoa on kyllä tosi lyhyt aika että elimistö palautuis tuommosen myrkyn jäliltä. Malta vielä.

Joo, olisi kiva kesäksi kuitenkin olla takaisin entisissä mitoissa. Jotenkin tuntuu, että kroppa toimii paljon hitaammin ja varastoi kaiken. Minulla kuitenkin noin "pieni" annos, jotkuthan syö tota yli 300mg/päivä.

Sitä käytetään pieninä annoksina unen laadun parantamiseen ja suurina annoksina skitsofrenian hoitoon.

Lisäksi 50mg ja sitä vahvemmat ovat depottabletteja eli pitkävaikutteisia. Ite syön 25mg-vahvoja (2 kpl kerralla) öiseen heräilyyn ja hyvin toimii. Ei painonnousua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme