Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joutuukohan TE-toimiston kuntakokeiluun nopeallakin aikataululla?

Vierailija
11.03.2021 |

Mulle tuli kirje, että siirrettiin asiakkuus sinne Huolettaa korona :(

Kommentit (124)

Vierailija
1/124 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää. Ei siellä ole kuin kaupungin suojatyössä olevat tantat räkimässä kattoon.

Vierailija
2/124 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se nyt kamalaa, kun joutuu jotain etuuksiensa eteen tekemäänkin!

Mene töihin, pummi, niin ei tarvi tuollaisia ajatella.

Kyllä varmasti on muitakin joita ahdistaa korona-aika. Mieluummin vaikka vaihtaisin paikkoja etätyötekijän kanssa, mutta työkokeilussa tuskin tuota vaihtoehtoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/124 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kuntakokeilu käytännössä tarkoittaa?

Vierailija
5/124 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti olla TYP:in kanssa asiakkuus ja yhtäkkiä noin. Otan sinne kyllä yhteyttä huomenna ja kysyn asiasta.

Vierailija
6/124 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tietoa. Koneet taitaa käynnistyä hitaasti ja yskien? Raskas koneisto ei kiihdy ihan heti, mutta kun pääsee vauhtiin ollaan kohta jossain aktiivimalli kolmosessa ja sitten nelosessa ja niin edespäin, mutta nyt pillit ja huilut soimaan ja kotitanssit!

Vierailija
7/124 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pelkää. Ei siellä ole kuin kaupungin suojatyössä olevat tantat räkimässä kattoon.

Ei siellä ole kaupungin työntekijöitä.

Osa TE toimiston työntekijöitä siirtyy tähän projektiin työskentelmään.

Vierailija
8/124 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin niillä on paikkoja ylenmäärin mihin työttömiä tunkea.

Vierailija
9/124 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vinkkinä: älkää laitako nimeä lomakkeeseen, jossa annatte suostumuksen tietojenne luovuttamiseen. Se ei ole pakollista, työttömyysetuuden saamiseksi riittää ne tiedot, jotka annat Oma asioinnissa.

Jos annat suostumuksen, tietojasi saa vapaasti jakaa kunnan sisällä!

Vierailija
10/124 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli myös tuollainen kirje, ja siinähän sanottiin, että sieltä otetaan sitten yhteyttä eikä itse tarvitse tehdä mitään muutosta mihinkään.

En usko, että kovin innokkaita ovat nyt laittamaan porukkaa mihinkään, kun koronatilanne on mikä on. Vai onkohan siellä jotain etäjuttuja?

Mulla itselläni on sairauslomaa vielä parisen kuukautta ja todennäköisesti saan siihen jatkoa, joten varmaan ainakin syksyyn menee, että mua alkavat "ahdistelemaan".

Vierailija
11/124 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä ole kaupungin työntekijöitä.

Osa TE toimiston työntekijöitä siirtyy tähän projektiin työskentelmään.

Onpas. Osa TE-toimiston työntekijöistä siirtyy työllisyyden kuntakokeiluun ja samalla kaupungien palkkaamia kaupungin työntekijöitä siirtyy myös kuntakokeilun työntekijöiksi.

Vierailija
12/124 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva.

Vierailija
13/124 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen opiskelemaan kiinnostavan alaa kun haku sinne nyt. Mieluummin tekisin jotain semmoista, joka tosissaan kiinnostaa. Haluan tehdä jotakin merkityksellistä, vaikka osa sitä mieltä, että työllistyminen sinne vaikeampaa. Mutta joku sinne silti työllistyy.

Vierailija
14/124 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli myös tuollainen kirje, ja siinähän sanottiin, että sieltä otetaan sitten yhteyttä eikä itse tarvitse tehdä mitään muutosta mihinkään.

En usko, että kovin innokkaita ovat nyt laittamaan porukkaa mihinkään, kun koronatilanne on mikä on. Vai onkohan siellä jotain etäjuttuja?

Mulla itselläni on sairauslomaa vielä parisen kuukautta ja todennäköisesti saan siihen jatkoa, joten varmaan ainakin syksyyn menee, että mua alkavat "ahdistelemaan".

Etä ei kyllä haittaisi.

Vierailija
15/124 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö asiakkuuden siirto Oma asioinnissa?

Vierailija
16/124 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyy. Helsinkiläiset siirretään lauantaiaamuna.

Vierailija
17/124 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti olla TYP:in kanssa asiakkuus ja yhtäkkiä noin. Otan sinne kyllä yhteyttä huomenna ja kysyn asiasta.

Minä olen TYPissä. Olen käynyt joka päivä TE-toimiston omilla sivuillani, eikä siellä ole mitään mainintaa kuntakokeilusta. Kannattaa tosiaan kysyä, mitä on meneillään.

Vierailija
18/124 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ainakaan näy mitään muutoksia olevan.

Vierailija
19/124 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyy kun katsoo omia tietoja. 'Asiakkuudesta vastaa x seudun kuntakokeilu'.

Vierailija
20/124 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittakaa ihmeessä ja tukkikaa linjat. Vastaus on, että toimikaa ohjeen mukaan ja odotelkaa rauhassa. Jos on sovittu tapaaminen, niin menkään sinne, minne on tapaaminen sovittu. Kyllä ne tiedot Oma asiointiin tulevat, kunhan öisin tehtävät asiakassiirrot saadaan tehtyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi