Keneltä kysyä palkkaa trollailusta?
Päivystän ja trollailen palstalla 25/7/365 aamusta iltamyöhään. Mielestäni olen palkkani ansainnut! Olisin tyytyväinen 5400€/kk+uusi tabletti ja puhelin kerran vuodessa. 2kk kesäloma ja 2vko hiihtoloma. Lomilla trollailen myös vähintään 8h/päivä.
Kommentit (27)
Kerropa poliittinen vitsi malliksi
Vierailija kirjoitti:
Tää on oikein hyvä palsta trollailla, yksi Suomen seuratuimmista. Mediakin seuraa jutunaiheiden toivossa.
Ja taitavasti kun trollaa, niin vaikuttaa sellaisiinkin jotka eivät uskoisi. Ja tietty myös saman toistaminen on klassinen keino saada joku pointti ihmisten ajatuksiin. Sitä käyttää persutrollit paljon.
TÄÄLÄ TROLLIT MYÖNTÄÄ ETTÄ KOKO VAUVAPALSTA ON PELKKÄÄ TROLLIA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstahulluista varmaankin arviolta promille osaa venäjää, että siitä avuttomat päätelkää.
Kuvitelllaan oikea ”venäjän ystävä”.
Miksi ja mitä varten hän tällä palstalle trollailisi?
Olette huvittavia.соси свое яйцо
私の雄鶏を吸う
Paha saa palkkansa. Maksajana Piru.
Mä en ole ikinä trollaillut mutta useastikin tullut syytetyksi trolliksi. Minulla olisi joutoaikaa nyt koronan takia eli minä voisin jatkaa ihan todellisten ajatusteni kirjoittelua palstalle mukavalla palkalla.
Itse haluan suomalaisen työnantajan, koska en ole venäjämielinen demari.
Vierailija kirjoitti:
Tää on oikein hyvä palsta trollailla, yksi Suomen seuratuimmista. Mediakin seuraa jutunaiheiden toivossa.
Ja taitavasti kun trollaa, niin vaikuttaa sellaisiinkin jotka eivät uskoisi. Ja tietty myös saman toistaminen on klassinen keino saada joku pointti ihmisten ajatuksiin. Sitä käyttää persutrollit paljon.
Kyllä-klassinen Antti Heikkilä meets hopeavesiaktivistit/koronarokotevastaiset.
ap