Miksi Torpan tyttö on täällä taas tapetilla? Unohtakaa koko akka
Sen vähemmän saa kaipaamaansa huomiota, mitä vähemmän sitä täällä mainostatte.
Kommentit (6)
Sitäpä voi ihmetellä.. Ne jotka hänestä läyhäävät sivukaupalla on juuri niitä jotka antavat tälle naiselle seuraajia ja julkisuutta. En ymmärrä. Jos joku ihminen ärsyttää niin mikä pakko häntä on kytätä. Antasivat vaan elellä omaa elämää myös siellä instassa niin ei hänestä lehdetkään enää kirjoittelisi.
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten teet avauksia hänestä täällä? Mä en tiedä yhtään, onko tapetilla vai ei, kun en seuraa hänen tekemisiään ja ohitan iltalehtien häntä koskevat otsikot. Suosittelen sullekin
En tehnyt avauksia vaan avauksen, jotta käsittäsitte olla puhumatta hänestä. Niin hänestä päästään.
Joku kirjoitti, että hänestä päästään, kun hän lopettaa "häiritsemästä meitä". Miten niin?
Maisasta ei päästä ikinä!
Hän pitää kyllä siitä itse huolen.
Vierailija kirjoitti:
Maisasta ei päästä ikinä!
Hän pitää kyllä siitä itse huolen.
Ei ainakaan, jos täällä keskustellaan. Hän sanoi, että jos hän aivastaakin niin juttua tulee lehtiin. Neuvoisin häntä aivastamaan privainstassa ja kukaan ei tietäisi.
No miksi sitten teet avauksia hänestä täällä? Mä en tiedä yhtään, onko tapetilla vai ei, kun en seuraa hänen tekemisiään ja ohitan iltalehtien häntä koskevat otsikot. Suosittelen sullekin