Mikä on teidän lempi valmisruoka?
Mun on ne finduksen pakaste valmisruuat, varsinki se missä pihvi,..nam nam
Kommentit (321)
Vierailija kirjoitti:
Saarioisten pinaattiletut sekä Apetitin pinaattikeitto ja kasvissosekeitto
Onko Saarioisella vielä pinaattilettuja, eikö ne poistuneet muutama vuosi sitten? Minä löydän kaupoista vain Atriaa ja Pirkkaa, mutta ne Saarioisen olivat kyllä parhaita. Syytä lopettamiseen en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei syödä valmisruokaa.
Mikäs valmisruoka tuo "meillä ei syödä valmisruokaa" on?
Kuka sitä tekee ja missä sitä myydään? Pakaste vai mikroon laitettava?
Itse en ole koskaan kuullut. Mutta joku valmisruokahan sen on oltava, kun kuitenkin toit sen esiin tässä ketjussa, missä kysytään hyviä valmisruokia.
Vierailija kirjoitti:
Saarioisten siskonmakkara keitto.
On kyllä aika pieni,mutta riittää mulle kun on vielä yks juustoruis leipä.
Sama mulla, vähän pieni annos, mutta kun syö ruispuikulan samalla, niin riittää. On kyllä hyvää, vaikka töissä eväänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjolohikiusaus, rahkaohukaiset ja lasagne.
Joo noi rahkaohukaiset! Nutskua, banaania, mustikoita tai vaikka viikunahilloa lisukkeeksi, usein syön aamupalalla.
Kiusaus on ookoo mutta lasse tehdään kyll itse, ehkä pari kertaa vuodessa.
Mitä on nutsku, lasse ja kyll?
Kokkikartanon kookos kanakeitto.
Oma ehdoton lempparini on Jalostajan tomaatti-tuorejuustokeitto. On muuten hyvää!
Mä vedän lihiksien 2:lla nakilla aina kun oon jurrissa,
kanuunassa maistuu roiskeläppä.
Vierailija kirjoitti:
Sipsit, suklaa ja 1,5l Cokista.
Tää on paras!
Joskin minä itse olisin tuon aterian jälkeen monta päivää sänkypotilas.
En tiedä, missä on vika, mutta vatsani ei siedä hiilihapotettuja juomia, eikä suklaata kuin ihan pienen annoksen. Sellaisen annoksen, josta tulee vain vihaiseksi😉
Vierailija kirjoitti:
En syö valmisruokia. Ne on tarkoitettu rahvaalle, että ei mene ruokailuun turhaa aikaa, vaan voi palata hihnan ääreen nopeasti.
Kaikkien muiden puutteittesi lisäksi olet siis vielä tyhmäkin. Kukaan ei ole kysynyt syötkö valmisruokaa eikä ketään kiinnosta sinun mielipiteesi rahvaasta. Kysyttiin suosikkivalmisruokaa, jos et huomannut..
Ristorante: Quattro Formagi pakastepizza ♡
Kitchen Joy: Thai Cube Sweet & Sour Chicken ♡
Lidlin spagetti bolognese tofulla.
Vierailija kirjoitti:
Juoksupizza
Kylläpä olit hurrrrjan hauska!! Sinusta vaan ei juoksemaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Ruoka valmiina eli kyökki-piika tekee ne mulle 🙂
Sitäkö tässä mielestäsi kysyttiin? Tiedätkö muuten, miltä tyhmä ihminen näyttää? Jos et, katso peiliin.
Valmisruoka kirjoitti:
Lemmenelämäni on ollut jo kauan valitettavan hiljaista, ei ole Lempiä.
Kukaan ei varmaan ihmettele lemmenelämäsi hiljaisuutta, koska näytät olevan tosi typerä.
Vierailija kirjoitti:
Korealainen bulgogi mikroateria mikä ilmeisesti aika uusi tuote. Vähintään pari lounasta viikossa syön tuota. Tykkään erityisesti korealaisesta ruoasta ja tuo on erittäin maistuvaa.
Kiitos vinkistä, on muuten hyvää. Ei tosin ollenkaan samanlainen annos kuin kuvassa, mutta todella hyvää ja lisäksi paljon kasviksia, jatkoon. 👍
Kokkikartano lihapullat muusilla, samassa pakkauksessa lämmityksen jälkeen lisättävä puolukkahillo. Ne lihapullat ovat kuin kotitekoiset!
Hetki-Cobb salaatti 245 g.
Saarioisten kirjolohikiusaus.
Food-Herkkumarket Lasagne 280 g.
Korjaus- Foodlasagne iso annos 380 g.
Se rusinaton, ja samalla laktoositon, maksalaatikko ei ole ollenkaan yhtä maistuvaa 🙁