Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on teidän lempi valmisruoka?

Vierailija
11.03.2021 |

Mun on ne finduksen pakaste valmisruuat, varsinki se missä pihvi,..nam nam

Kommentit (321)

Vierailija
101/321 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atrian Chicken Rogan Josh.

Vian sitruuna-kanarisotto.

Se Kokkikartanon pataruoka jossa on fetaa, en maanantaiaivoilla muista sen nimeä.

Vierailija
102/321 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekonipasta. Ja tietysti perinteinen maksalaatikko. Muutama rasia menee kuukaudessa kun aina joskus laiskottaa, muuten tehdään ihan ite ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/321 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikki valmis ruuat ovat  pahan makuisia ja lisäksi epäterveellisiä ja monet vielä syöttävät niitä vielä lapsilleen joka on hyvin vastuutonta niissä on paljon syöpää aiheuttavia lisäaineita ei ole sattumaa että ruuansulatus elinten syövät ovat niin yleisiä nykyään.

Sulla ei taida olla paljon kavereita? Voin kuvitella, kuinka työpaikalla kahvihuoneessa puhutaan mitä kukin on katsonut Netflixistä, niin sä käyt ovelta huutamassa "KAmalaa väkivaltaa ja humpuukia, ajanhukkaa, minä kuuntelen merisäätä ja luen venäläisiä klassikoita" ja lyöt oven kiinni. 

Vierailija
104/321 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon lakto-ovo vegetaristi, mutta PMS aikaan alan himoita Saarioisten spaghettilihavuokaa ja makaronilaatikkoa. Niissä on joku ihana teollinen einesmaku, joka himottaa.

Vierailija
105/321 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikylän lihapullat, saarioisten kanakeitto.

Vierailija
106/321 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkä mustaa makkaraa.Nam!

Vierailija
107/321 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmiiksi pesty jauhenliha

Vierailija
108/321 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atria Xl Louisiana Chicken & Chorizo

Atria Artesaani Kanaa ja Paahdettuja Kasviksia

Vierailija
109/321 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkikartanon lohikeitto. Saarioisen spelttikaurapuuro. Kokkikartanon pinaattikeitto.

Vierailija
110/321 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkikartanon pekonipasta on helkkarin hyvää.

Vierailija
111/321 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras mikrossa lämmitettävä pinaattikeitto on Pirkka pinaattikeitto. Testatkaa jos ette usko. On muuten Kokkikartanon valmistamaa, mutta jostain syystä siinä on enemmän pinaattia ja täyteläisempi maku kuin Kokkikartanon omassa keitossa.

Vierailija
112/321 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti HKn Pyttipannu ja Via tuotteista se Red Thai ja Tikka Masala!!!Namnam, tulee jo tässä vesi kielelle :)

Vierailija
113/321 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finduksen kalaleikkeet on kyllä hyviä kaikki. Pirkan luomuhernekeitto.

Pinaattiletut nam. Kokkikartanon lohikiusaus ja janssoninkiusaus on hyviä. Saarioisten porkkanalaatikko on hyvää. 

Lohikeitto on hyvää, pinaattikeitto on hyvää.

Paljon on hyviä, anteeksi etten osannut valita parasta.

Vierailija
114/321 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on helppo:

Atrian samettinen tomaatti-leipäjuustokeitto

Vierailija
115/321 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Via savulohiavocado pasta

Vierailija
116/321 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atrian makaronilaatikko ja siihen mustapippuria reilusti, sekä ketsuppia <3

Vierailija
117/321 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikki valmis ruuat ovat  pahan makuisia ja lisäksi epäterveellisiä ja monet vielä syöttävät niitä vielä lapsilleen joka on hyvin vastuutonta niissä on paljon syöpää aiheuttavia lisäaineita ei ole sattumaa että ruuansulatus elinten syövät ovat niin yleisiä nykyään.

Sulla ei taida olla paljon kavereita? Voin kuvitella, kuinka työpaikalla kahvihuoneessa puhutaan mitä kukin on katsonut Netflixistä, niin sä käyt ovelta huutamassa "KAmalaa väkivaltaa ja humpuukia, ajanhukkaa, minä kuuntelen merisäätä ja luen venäläisiä klassikoita" ja lyöt oven kiinni. 

Mulla on tuollainen työkaveri, tosin einekset maistuu sille, joten en lähetä terkkuja.

Vierailija
118/321 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras mikrossa lämmitettävä pinaattikeitto on Pirkka pinaattikeitto. Testatkaa jos ette usko. On muuten Kokkikartanon valmistamaa, mutta jostain syystä siinä on enemmän pinaattia ja täyteläisempi maku kuin Kokkikartanon omassa keitossa.

Vielä parempaa on Jalostajan pinaattikeitto. Tämä on siis valmiskeitto pussissa eikä vaadi kylmäsäilytystä. Meillä koko perhe tykkää ja näitä on helppo pitää kuivakaapissa varalla!

😋😋😋

Vierailija
119/321 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronilaatikko. Söin sitä ensi kertaa hääruokana jokin aika sitten 200 grammaa.

Vierailija
120/321 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastealtaasta Vegetarian couscous, olikohan Finduksen? Ehdoton suosikki, niin mielettömän herkullista! Olen yrittänyt tehdä vastaavaa itse, tuloksetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi