Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on teidän lempi valmisruoka?

Vierailija
11.03.2021 |

Mun on ne finduksen pakaste valmisruuat, varsinki se missä pihvi,..nam nam

Kommentit (321)

Vierailija
161/321 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisten Italia lautasella "Kalapyörykät venetsialaiseen tapaan". Maistuu ihan kotiruoalta ja annos on sopivan kokoinen: ei liian iso tai pieni.

Vierailija
162/321 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolottaa myöntää, mutta lihapullat ja muusi :D jotenkin se on vaan niin hyvää.

Mitä suotta nolostelemaan, sillähän on ruokittu ainakin yksi sukupolvi kokonaan. Suomessa ja Ruotsissa monen ikiaikainen herkku. Minäkin olen viime aikoina ostanut usein lihapullia (boltseja tai taviksia) ja tehnyt perinteisen ruskean kastikkeen ja syönyt perunamuusin kanssa. Mielettömän hyvää. Pyysin nuorisoa tuomaan kaupasta kerran valmisruokaa eli lihatiskistä lihapullia kastikkeella ja muusilla. Toivat salaattia kun ne muut (lihapullakastike, kanakastike ym) näytti kuulemma niin epämääräisiltä (sanoi miniä) :D Nuoret (syvä huokaus)!!

Eikö tässä tarkoitettu valmisruokia? Siis samassa paketissa nin muusi+kastike kuin pullatkin? Minusta onkohan atrian nakkikastike ja muusi on älyttömän hyvää. Normihinnalla en osta, mutta jos eurolla saa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/321 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään valmisruuat ovat miltei järjestään ainakin syötäviä ja jopa hyviä. 

Mainitsisin kuitenkin ihan erityisen hyvinä Kokkikartanon kalaleikkeen (mukana muusi ja herneitä), myös saman talon lihapullat. Atriankin lihapulla-muusi-ateria on erittäin hyvä. 

Finduksen pakasteessa oleva Agnuspihvi tikkuperunoilla käy ravintola-ateriasta. 

Sitten ehkä vähän outoa, mutta tykkään HK:n kanaviillokista. Mieheni mielestä se on mauton ja lähes pelkkää riisiä :)

Vierailija
164/321 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkikartanon lohikeitto. Se, jossa on paljon lohta kokonaisina paloina. Ai että.

Vierailija
165/321 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokkikartanon kookos kanakeitto.

Jep, äkkiä kun aamulla meni töihin kaupan kautta, niin tämän nappasi useasti. Ihanan paljon kanaa, täyteläinen koostumus ja täyttävä. 

Töissä oli leipää lisukkeena, joten pärjäsi ilman välipalaakin. 

Vierailija
166/321 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapullat ja makaroni

Vierailija
167/321 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasagne

Vierailija
168/321 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkikartanon uutuus broilerpata-ateria. 

Vierailija
169/321 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisten ohrapuuro voisilmällä. Nam!

Vierailija
170/321 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ketju. Saa vinkkejä uuteen elämään. 

Eli kaikki neljä lastani ovat aikuisia ja elävät omaa elämäänsä.  Mies on kuollut. Tuli kokkailtua aikas paljon aikoinaan. Toki mies ja lapsetkin tekivät osansa, mutta valmisruoka ei tietenkään kuudelle hengelle ateriana :D

Nyt yksin ollessa olen kokeillut näitä valmistötsiä ja olen todennut monet ihan hyviksi. Välillä kolmelle kasvavalle pojalle oli jääkaapissa ikään kuin välipalaksi esim. Saarioisten lasagnea, maksalaatikkoa ym. , mutta varsinaisina aterioita niitä ei koskaan ollut. 

Olen nyt niitä silloin tällöin omaksi ateriaksi ottanut ja kysymykseen: lempparini on Kokkikartanon nakkiperunalaatikko. 

Vierailija
171/321 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rogan josh menee kyllä.

Vierailija
172/321 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa valmiina pöytään tuleva ruoka on tässä kohtaa oikea vastaus.

Vierailija
173/321 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkikartanon lohikeitto, Saarioisten rusinaton maksalaatikko.

Kumpaakaan ei viitsi enää itse tehdä, kun on näissä eineksissä maut paikallaan.

Vierailija
174/321 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin tosi paljon siitä missä oli kirjolohta, perunaa & juureksia kuten bataattia, sekä vihreää pestoa. Siinä muistaakseni luki "puolet päivän kasviksista". Havahduin tässä jokin aika sitten että en ole enää nähnyt sitä aikoihin kaupan hyllyssä. Onkohan sen valmistus lopetettu? Ärsyttävää, jos on.

Muista valmisruoista tykkään mm. siitä soijapapuja sisältävästä "viheltävästä kanarisotosta" joka on täällä jo mainittukin useamman kerran. On myös todella täyttävää! Myös valmisriisipuuro on yllättävän hyvää, ei eroa itse tehdystä.

Vierailija
175/321 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Via lohta ja kasviksia

Via savulohi-avocadopasta

Pinaattikeitto

Muut lämpimät ei uppoa lainkaan, jotkut salaatit ehkä joskus.

Vierailija
176/321 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa paitsi joo, lohikeitto ja riisipuuroa uppoaa täälläkin.

t. edellinen

Vierailija
177/321 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Via lohta ja kasviksia

Via savulohi-avocadopasta

Pinaattikeitto

Muut lämpimät ei uppoa lainkaan, jotkut salaatit ehkä joskus.

Via lohta ja kasviksia on paras noista Vian aterioista. Valitettavasti ainakin meillä päin kaupoissa ainoa Vian ateria mitä ei enää ole myynnissä missään. Niistä muista en niinkään välitä, mutta se lohiannos on hyvä!

Vierailija
178/321 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bataattiranskalaiset ja vegenugetit tai kalapuikot on meidän yleisin eines, maistuva mättö. 

Oma suosikki on kaalilaatikko ja kaalikääryleet, en viitsi valmistaa niitä vaan itselle. Ja molemmat on sellaisia ruokia, että ovat parhaimmillaan uudestaan lämmitettynä. 

Vierailija
179/321 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkikartanon lohikiusaus

Vierailija
180/321 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mozzarellapakastepizza