Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**LOKAMASUJEN TORSTAITURINAT**

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERHEPETI: Meillä siis tyttö 1,5v rupes taas kömpimään lasten sängystä meidän väliin heinäkuisen sairastelun jälkeen. Tyttö nukkuu hyvin aamuun saakka meidän välissä ja nyt kun pitää itse niin mahdottoman usein käydä vessassa niin tuntuu mahdottomalta tässä ajassa enää opettaa tyttö siihen ettei koskaan enää tuu viekkuun. Esikoinenhan nukkui 9kk ikään perhepedissä, jolloin sitten siirsimme hänet suoraan omaan huoneeseen samalla kun lopetin yöimetykset. Tässä koko kevään eli siitä 1v-1v5kk tyttö nukkui omassa huoneessaan läpi yön ja jos heräsi niin riitti kun kävi siellä.

Kysymykseen siis että vauva tässä tapauksessa on se jolle yritämme opettaa erilaisen nukkumistavan eli yritämme edes saada hänet viihtymään omassa pinniksessä joka on aluksi meidän makkarissa. Katsotaan, millainen nukkuja hän on.

ALKOHOLI: En ole käyttänyt alkoholia 2,5 vuoteen. Esikoisen raskaus, pitkä imetys ja uusi raskaus ovat syynä. Muutenkaan en ole koskaan ollut kova juomaan kun on niin huono viinapää että yksi siideri on aina riittänyt minulle hyvää fiilikseen. Aina ei ole tarvittu sitäkään! Syntymähumala nähkääs kun on...;)

Nyt hyviä öitä!

Nazu ja viikkoja 32+3

Vierailija
42/42 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs ole ehtinyt koneelle pitkään aikaan, kun kolmatta viikkoa olen kotona sairaslomalla;) Maanantaina sitten alkaakin kesäloma ja siihen perään heti mammaloma! Mutta onhan tosiaan kertynyt pitkä pino!

Galluppeja oli aikas monta, muistaakohan enää kaikkia....

LAPSILUVUSTA sen verran, että meille nyt tulossa neljäs ja itse haluaisin vielä yhden aika pian tämän jälkeen, mutta mies ei vielä ole lämmennyt ajatukselle. Mäkin olen tähän asti ajatellut samalla tavalla kuin Mianni, että lapset olisi " tehty" viimeistään, kun 30 täytän, mutta se on jo ensi maaliskuussa....!

HIUKSET on tällä hetkellä varmaan kaikkein parhaimmassa kunnossa. Mulla on aiemmin käynyt niin, että synnytyksestä sellaiset pari viikkoa ja ovat sitten alkaneet irrota. Onneksi vaan tuosta ohimoilta, mutta kuitenkin ihan tupottain! Itse asiassa samalla tavalla kävi viime syksynä sen jälkeen, kun se tuulimunaraskaus oli, että taitaa taas lokakuun lopulla olla sama edessä :(

SYNNYTYKSET on tähän asti sujuneet lähes luomuna, ainoastaan esikoisen kohdalla kokeilin ilokaasua, mutta ei ollut mun juttu. Mulla synnytykset ollu niin nopeita, että eivät ole niin pahalta tuntuneet. Viimeksi koko touhuun meni vajaa 3 tuntia, siis ekasta supistuksesta laskettuna. Toivotaan, että seuraava sujuisi samaa rataa, vaikka viime kerrasta onkin melkein 7 vuotta...

ULTRISTA joku myös kyseli, täällä on ensisynnyttäjille 3 ultraa, eka viikoilla 12-13 (niskaturvotus), toka on se rakenneultra ja sitten noin 34-35 viikolla se synnytystapa-ultra. Seuraavissa raskauksissa tuo viimeinen jää pois. Näin siis " normaalissa" raskaudessa.

Muitakin kyselyjä oli, mutta ei enää tähän aikaan taida tuo ajatus kulkea... Varsinkin, kun pitäisi taas huomenna pakata, eilen tultiin just puolentoista viikon pohjoisen-reissulta ja huomenna ollaan vielä menossa viikonlopuksi Tampereelle. Meille on vaan muodostunut tapa käydä elokuussa ennen koulun alkua Särkänniemessä. Ollaan otettu yleensä kylpylähotellista huone viikonlopuksi ja lauantai sitten vietetty huvilaitteissa. Samalla tietty taas näkee siskoakin, joka siellä asustelee. Tosin nyt taitaa näkeminen jäädä pikaiseksi, kun sillä on niin paljon töitä. Tai no, ainahan sillä on paljon töitä, kun ei yrittäjänä viitsi koskaan sanoa ei.... Mutta toisaalta, sen takia palvelu onkin niin kysyttyä! Siskolla siis on kampaamo, jossa tosin enää tosi vähän tekee töitä. Pääasiassa taitaa tällä hetkellä tehdä kaikkea maskeerauskeikkoja ja opettaa koululla. Eikä mistään niistä malta sitten luopua.... Mä kyllä osaan ottaa omaa aikaa, mutta se on kai helpompaa kun on " vaan" toisella töissä ;)

Mutta nyt on mentävä tutimaan, että jaksaa huomenna (tai siis tänään...) taas istua autossa...

Tuike ja vaavi 31+6 (huomenna taas viikko täynnä!!!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla