Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nyt armeijaa koulutettu antamaan rokotuksia hätätilanteessa?

Vierailija
11.03.2021 |

Tuskin.
Kukakohan johtaa tätä projektia?
Ja jos saadaan niitä rokotteita onko nyt suunnitelma drive in- rokotuksiin?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. Rokotteita ei ole eikä tule "yllin kyllin".

Vierailija
42/69 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko varusmiehillä rokotusluvat kunnossa?

Edes lähärit ei saa rokottaa.

Oletpa sinä viisas.

Esteet  ovat vain ihmisten tekemiä pykäliä.

Ne voidaan  ohittaa sormia napsauttamalla kun on HÄTÄTILANNE.

Selvä. Voin tulla rokottamaan sinut. Minulla ei ole mitään lääkintäalan koulutusta, joten eihän sinua haittaa, että käytän likaista neulaa ja että rokoteaineen sijaan laitan suoneesi pari ilmakuplaa ja katkaisen piikin?

Ei sitä pistetä suoneen vaan lihakseen, ja kuka tahansa normaaliälyllä varustettu ihminen ymmärtää, että likaisia neuloja ei käytetä. Siihen ei tarvita lääkintäalan koulutusta. Piikin taas saat katkeamaan vain käyttämällä liiallista voimaa, ja et kai sinäkään nyt sentään sellaista tekisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa sinä viisas.

Kyse ei ole pykälästä. Otan ihan varmasti rokotteen, kunhan se tulee saataville, mutta vaikka mitä pykälää muutettaisiin, sitä ei kyllä todellakaan joku kouluttamaton tai edes pikakoulutettu varusmies minulle anna. 

Mulle saa pistää. Jos sen voisi pistää reiteen, voisin pistää itsekin. 

Voi pistää reiteen joten anna mennä vaan.

Pitäisi vaan ensin saada rokote. Olen pistänyt itseeni lukuisia piikkejä. Klexanea kymmeniä kertoja ja monen vuoden ajan kerran viikossa metotreksaattia. Polvileikkauksissa kun olin, pyysin vain sairaalasta lähtiessäni mukaani välineet, joilla sain napsittua hakaset itse pois. Ei tarvinnut lähte terveyskeskukseen poistattamaan hakasia. 

Vierailija
44/69 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rokottajista ole pulaa vaan rokkotteista😅

Vierailija
45/69 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa sinä viisas.

Voi lapsi rakas, kun sinä et ymmärrä mitä riskejä rokotusten antamiseen liittyy, ne pitää osata hoitaa ja varusmiesten osaaminen ei siihen riitä. Rokotteiden antamislupav8n vain lääkäreistä ja terveydenhoitajilla- edes sairaanhoitajat eivät saa antaa rokotteita ilman erityiskoulutusta ja lupaa.

Olet tätä samaa paska toitottanut ennekin ja aina saat samat vastaukset, mutta sinä et niitä kuuntele kun minä minä minä.

Vierailija
46/69 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sama kirjoittaja, joka silloin tällöin fantasioi armeijan lääkintämiesten värväämisestä koronapotilaiden hoitoon.

Vierailija
47/69 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sitä saman tien voida laittaa pistoshoitoiset diabeetikot rokottajiksi, kun ovat jo tottuneet piikittämään?

Vierailija
48/69 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato palstan rokotehullu taas täällä🤣

Vierailija
49/69 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työpaikalla on hiottu prosessia, harjoiteltu rokotteen käyttökuntoon saattoa ja järjestetty rokotuslupia kuntoon sairaanhoitajille. Nyt puuttuisi enää ne rokotteet, mutta ei näy ei kuulu, vaikka kyseessä on laitoshoidossa olevat riskiryhmäläiset asiakkaat ja heidän hoitajansa.

Vierailija
50/69 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa sinä viisas.

Voi lapsi rakas, kun sinä et ymmärrä mitä riskejä rokotusten antamiseen liittyy, ne pitää osata hoitaa ja varusmiesten osaaminen ei siihen riitä. Rokotteiden antamislupav8n vain lääkäreistä ja terveydenhoitajilla- edes sairaanhoitajat eivät saa antaa rokotteita ilman erityiskoulutusta ja lupaa.

Olet tätä samaa paska toitottanut ennekin ja aina saat samat vastaukset, mutta sinä et niitä kuuntele kun minä minä minä.

Voi täti, kun tämä projekti on hoidettu niin reisille kun voi.

Onko niin että tädit vaan ei osaa?

Pitäisi sedät laittaa  hoitamaan asiat, eikä kaikki sedätkään osaa projjekteja.

Rokottaminen on se helpoin osa, vaikeinta on tarttua  puhelimeen  ja ostaa rokotteita.

Eikö niin.

Vierailija
51/69 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa sinä viisas.

Selvä. Voin tulla rokottamaan sinut. Minulla ei ole mitään lääkintäalan koulutusta, joten eihän sinua haittaa, että käytän likaista neulaa ja että rokoteaineen sijaan laitan suoneesi pari ilmakuplaa ja katkaisen piikin?

Ei sitä pistetä suoneen vaan lihakseen, ja kuka tahansa normaaliälyllä varustettu ihminen ymmärtää, että likaisia neuloja ei käytetä. Siihen ei tarvita lääkintäalan koulutusta. Piikin taas saat katkeamaan vain käyttämällä liiallista voimaa, ja et kai sinäkään nyt sentään sellaista tekisi?

Neula voi olla likainen myös siksi, että sitä ei ole otettu pakkauksesta oikealla tavalla. Normaaliälyllä toimivat eivät yleensä osaa olla saastuttamatta sitä piikkiä. Ja osaamaton eli amatööri saa sohlatessaan ohuen piikin poikki.

Normaaliälylläkin sen luulisi tajuavan, että rokottamiseen tarvitaan ammattitaitoa, sitä ei voi antaa kenen hyvänsä puuhaksi.

Vierailija
52/69 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa sinä viisas.

Neula voi olla likainen myös siksi, että sitä ei ole otettu pakkauksesta oikealla tavalla. Normaaliälyllä toimivat eivät yleensä osaa olla saastuttamatta sitä piikkiä. Ja osaamaton eli amatööri saa sohlatessaan ohuen piikin poikki.

Normaaliälylläkin sen luulisi tajuavan, että rokottamiseen tarvitaan ammattitaitoa, sitä ei voi antaa kenen hyvänsä puuhaksi.

Pitää myös osata valita oikean mittainen neula riippuen rokotettavan rasvakerroksen paksuudesta, että se rokote oikeasti menee lihakseen.

Vierailija
53/69 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas tätitrollit liikkeellä.

"Meidän terveyden hoito on hyvissä käsissä."

=D

Kyllä kai.

Ja sama osaamattomuus jatkuu rokotteiden hankinnassa.

Ei ymmärretä että kaikki eivät vaan halua istua ja hypistellä essua, toiset haluaisi

palata normaaliin kunhan maahan vaan saataisiin rokotteita j akansa saisi valita joko

julkisen tai yksityisen väliltä.

Vierailija
54/69 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin

Vierailija
55/69 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa sinä viisas.

Ei sinne tarvita kuin yksi tai kaksi ryhmää antamaan ensiapua anafylaktisen shokin saaneille. Varusmiehet taas voivat piikittää rokotettavat. Nytkin rokotuspaikoissa rokotuksen jälkeen kaikki istuvat samassa aulassa odottamassa sen varttin, tuleeko mitään vai ei. Ei niitä pidetä varttia sen rokotuksen antaneen luona. 

Vierailija
56/69 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS. Rokotteita ei ole eikä tule "yllin kyllin".

Rokotteita  olisi jos niitä haluttaisiin vain  kysellä ja ostaa.

Mutta  kun ei ....

Vierailija
57/69 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin.

Rokottaminen on se helpoin osa-alue oppia taitavan kouluttajan avulla.

Sen  oppii  lähes kaikki tunnissa.

Se puhelun ottaminen vaatii jo viitseliäisyyttä.

Vierailija
58/69 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hysteria. Arabiassa on muuten mers ja muualla sars.Siis Suomessa viruksen saaneista on kuollut yhteensä jotain 700 ihmistä täällä on ainakin 7 miljoonaa ihmistä.

Vierailija
59/69 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseltiin juuri isoa armeijan autoa kun ajoi lähiössä missä oli peräkärry umpinainen eikä viinakaupassa ollut kuin venäläisiä myyjiä.

Vierailija
60/69 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuottajat voi olla kyllä oppimattomia hygieniasta ja pitämisessä .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi