Lue keskustelun säännöt.
ameriikantaitajat!! Miten lausutaan nimi Cynthia? ev
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tuota samaa kun nro 3 mutta kirjoitti vahingossa y: kun piti laittaa i :) sori:)
siinä ois pitänyt olla n kirjainkin...
eipäs selitellä,ei sun egos oo yhdestä nimestä kii vai?!!!
briteissä :)