Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni suurin virhe oli taipua ja ottaa koira perheeseen.

Vierailija
07.03.2025 |

Nyt joudun käytännössä huolehtimaan siitä kokonaan itse.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

All sprite

Vierailija
2/48 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie piikille, jos muita ei kiinnosta hoitaminen ja itse vastustit koiran ottamista. Ei koiran pitäminen ole mitenkään pakollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos opettaa koiralle kivoja temppuja, eli tottelevaisuus ja puuhaa mitä se voi tehdä itsekseen myös. Sitten jää ulkoilu ja ruokinta. Kumppanisi voisi auttaa tai joku aikuinen.

Vierailija
4/48 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita pois se. Itsellä ei tulisi mieleenkään ottaa lapsiperhevaiheen jälkeen uutta "vauvaa".

Vierailija
5/48 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Tolla asenteella oot varmasti tehnyt isompiakin virheitä.

Vierailija
6/48 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo se mulle. Mulla on entisestä aika jättämässä.

Vierailija
7/48 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joudut? Älä ole lapanen, vaan ota muu perhe puhutteluun. Jokaiselle lenkitysvuorot ja muut vuorot, jos tarpeen. 

Vierailija
8/48 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetat sen koiran puremaan niitä perheenjäseniä jotka halusivat sen mutteivat huolehdi siitä.

Vierailija
9/48 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille löytyisi varmasti helposti uusi koti.

Vierailija
10/48 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan mikään ei ole sen koiran vika. Älä sille kosta. Jos mikään  muu ei auta, niin etsit sille paremman kodin, se on sen ansainnut.

Vierailija
11/48 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä että lapsi/lapset mankuu sitä koiraa ja luvataan hoitaa,et olisi taipunut,nyt sitten kärsit.

Vierailija
12/48 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tymyydestä kärsii koko kroppa.

Vierailija
13/48 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot perheelle että jos touhu ei muutu nyt niin laitat viikonloppuna someen ilmoituksen että annetaan koira. Ja sitten toteutat sanasi ellei mikään muutu.

Vierailija
14/48 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheestä voi aina luopua.

Vierailija
15/48 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rotu on tietenkin joku ylienerginen ja iso, joka vaatii tuntien lenkityksen tai pieni räksyttäjä, joka ei opi millään tavoille. Koulutus?

Jokaisen tulisi ulkoilla jonkin verran, joten sen asian ei ainakaan pitäisi kovin rasittaa, samalla koira käy tarpeillaan. Ruokintakin on nykyään helppoa, kuivanappulaa on jos millaista ja lisäksi voi ostaa valmiina vaikka mitä terveellistä.

Kaikille kykyjensä mukaiset ohjeet koiranhoitoon. Vain sinä voit nyt päättää. 

Vierailija
16/48 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie piikille, jos muita ei kiinnosta hoitaminen ja itse vastustit koiran ottamista. Ei koiran pitäminen ole mitenkään pakollista.

Koiralle löytyy varmaan hyvä koti uudelta omistajalta, ellei se ihan sekopäinen ole. Syy ei ole koiran, kun näin käy.

Vierailija
17/48 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot perheelle että jos touhu ei muutu nyt niin laitat viikonloppuna someen ilmoituksen että annetaan koira. Ja sitten toteutat sanasi ellei mikään muutu.

Sen verran pitää vaivaa nähdä, että  ei anna koiraa kenelle tahansa, vaan varmistaa, että koira saa hyvän kodin. Maailmassa on valitettavasti ihmisiä, joille ei pidä antaa edes kultakalaa. Jos siis siihen päädytään, muut konstit pitää käyttää ensin!

Vierailija
18/48 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä veisin sinut piikille. 

Vierailija
19/48 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetat sen koiran puremaan niitä perheenjäseniä jotka halusivat sen mutteivat huolehdi siitä.

Eläinrääkkäykseen verrattava neuvo. 

Vierailija
20/48 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku m u lu k k uvanhemmat ottanut ison koiran ja vaativat 10v lapsiaan kävelyttämään sitä - ei ole voimaa, karkailee,a

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän