Kirjoitin eilen tänne siitä kun lähden alkoholikatkaisuun
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika kevyttä meininkiä. Mä olen juonut 5 vuotta käytännössä 1-2 viinipulloa joka ilta. Olen nainen. Mihin pääsit katkolle? Mua on opastettu yksityispuolelle. Julkinen hoitaa vaan työttömiä ja varattomia...
Kehutko omalla huonoudellasi? Mee muualle valehtelemaan, ketään ei kiinnosta sun vastenmielinen kyky tuhota terveytesi.
Katkolle pääsee helposti ihan joka kunnassa, kun vain pyytää apua. Eihän se kunnallinen katko mikään luksuslaitos ole, siellä on muitakin kuin parishiltoneita, mutta tärkeä alku omaan vastuunkantoon.
En ole lainaamasi mutta ei pääse meillä ainakaan. Siis jos olet nainen, jakkupukujuoppo, josta ei ulkoisesti uskoisi. Mutta ap lle tsemppiä!
No olen eläkkeellä masennuksen pakko-oireisisin häiriön takia. Olin 30 vuotias kun joduin eläkkeelle. Saan vain takuueläkkeen verran rahaa. Ja olen menettänyt vanhempani nuorena.
T: AP
Kauniita unia ap!
Olispa itselläkin pameja yöksi kun ahdistaa kovasti, sulla on asiat hyvin siellä.
Toivottavasti joku mot tai long play tekee aiheesta jutun. Ei Suomessa apua saa, vaikka sitä hakeekin. Pitää sopia tiettyyn lokeroon. Systeemi on luotu tienlaisille ihmisille. Jos et siihen sovi, niin apua löydät vain omalla rahalla. Varsinkin sinkun näkökulmasta tilanne on aika mahdoton sekä taloudellisesti että henkisesti.
Miten menee tänään ap? Nukuitko hyvin?
Vierailija kirjoitti:
No aika kevyttä meininkiä. Mä olen juonut 5 vuotta käytännössä 1-2 viinipulloa joka ilta. Olen nainen. Mihin pääsit katkolle? Mua on opastettu yksityispuolelle. Julkinen hoitaa vaan työttömiä ja varattomia...
Älä IKINÄ vähättele addiktin ongelmaa. Addiktio on niin monisyinen ettei määrät kerro kuin sen kuinka paljon juot.
Ap:lle tsemppiä. Itse olen nuori,(alle 30) ja alkoi viikonlopputissuttelusta teinisekoilun jälkeen, lopulta meinasi henki lähteä. Toiset suistuu nopeammin toiset hitaammin.
Päivä kerrallaan, mutta uskallan jo sanoa olevani ihminen jonka elämään ei alkoholi kuulu.
Matka on vasta alkamassa kun laittaa korkin kiinni. Retkahduksia voi tulla. Sinä olet niin paljon enemmän kuin addiktiosi. Itse kävin myös vieroituksen, pari kuukautta.
Rohkeutta ja lujuutta matkaasi
Jos OLISIT keksinyt itse jotain tekemistä dokaamisen tilalle, olisitko nyt raitis?