Mitä aiot tehdä pääsiäisenä?
Pääsiäisestä on tulossa niin ankea, että olen päättänyt ilahduttaa kavereitani kutsumalla heidät perheineen vanhempieni mökille. Siellä voidaan saunoa puusaunassa, pulahtaa järveen uimaan ja viettää aikaa niin sisällä kuin ulkonakin monenlaisten aktiviteettien ja jutustelun merkeissä. Toivon että mahdollisimman moni tulee paikalle, koska yhteiset tapaamiset on jäänyt viime aikoina niin vähiin.
Mitä te muut palstalaiset aiotte tehdä pääsiäisenä?
Kommentit (31)
Voiko pääsiäisenä päästää päästäisen irti, vai jäniksen. Luultavasti nautin pääsiäisen ja kevään väreistä, sekä kuvioista. Riippuu muuten säästä miltä vaikuttaa.
Laitetaan kavereiden kanssa bileet pystyyn :)
En vielä tiedä. Mulla alkaa ennen pääsiäistä keittiöremontti. Jos keittiöni on pääsiäiseen mennessä siinä kunnossa, että siellä voi laittaa ruokaa, varmaan kutsun vanhempani meille pääsiäisenä päivälliselle. Jos taas keittiö ei ole vielä kunnossa, olen kotona, tilaan sapuskaa Woltin kautta, katselen Netflixiä ja notkun palstalla. Niin ja käyn koiran kanssa lenkkeilemässä.
Madridiin kaveriporukalla pitkäksi viikonlopuksi, otin alkuviikon vapaata että ehditään olla hieman kauemmin kun pitkästä aikaa päästään reissuun.
Mietin vielä, menenkö Tallinnaan vai Tukholmaan.
Lepäillä työn rasituksista ja syödä hyvin. Ulkoilla ja katsoa elokuvia, olla videoyhteydessä ulkomailla asuviin läheisiin.
Töitä.