Mitä söisin iltapalaksi? Käytettävissä 80 kcal.
Kommentit (32)
Miksi joku laskee päivän kaloreita tuolla tavalla? Ja miksi ne kalorit pitää käyttää noin tarkkaan, että "jäljellä 80 kcal"? Eikö muilta päiviltä ole säästössä miinuskaloreita, jotta voisi syödä kunnolla, jos on nälkä?
Järjetöntä tuollainen laskeminen.
Vierailija kirjoitti:
Teetä. Ilman sokeria tai maitoa.
Miksi ilman maitoa? Sokerista en tiedä, mutta kyllä 80 kcal saa desin ainakin laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Teetä. Ilman sokeria tai maitoa.
Aika paljon pitää teestä tykätä, että illan aikana saa juotua 80 kcal edestä maidotonta ja sokeritonta teetä.
Huomaa ettei ihmisillä ole mitään käsitystä kaloreista😂
Riisikakkuja hummuksella. Hedelmää. Raejuustoa. Kirsikkatomaatteja. Dippivihanneksia.
Mulla vähän sama tilanne. Olen aamu- ja iltapalan yrittänyt syödä n. 100 kcal. Ruisleipä ja pari ohutta kinkkusiivua. Tai puuroa alle pari desiä. Tai porkkana. Sillai ennen nukkumaan menoa, ettei tarvi mennä sänkyyn nälkäisenä.
Samaa olin sanomassa, että hauskaa miten ei ihmisillä oo kaloreista mitään hajua. 100 kaloriin mahtuu vaikka ihan leipäviipalekin vaikkapa tuorejuustolla, kurkulla ja tomaatilla. Ei tarvi pelkkää teetä juoda.
Tai sit tosiaan raejuustoa ihan hyvä kökkäre tai pieni annos puuroa tai viili tai 3 riisikakkua.
Näkkäri ilman päällisiä ja 100 g naposteluporkkanoita