Mitä pelkäät koronassa eniten?
Minä sitä, että tartunnan saadessa tartuttaisin sen vahingossa jollekin riskiryhmäläiselle.
Kommentit (71)
Sen vaikutuksia talouteen. Todennäköisyys on sen puolella että ko. virus on kohdallani pelkkä flunssa.
sitä, että sairastun siihen uudelleen. Keväällä sairastin sen vaikeana. Olin sairaalassa ja teholla vajaan kuukauden. Luulen, että jos se tulee uudelleen, lähtee henki siinä vaiheessa.
Vasta-aineista on kuitenkin edelleen liki vuoden jälkeen runsaasti veressä, joten järjellä ajatellen en siihen ihan heti sairastu ja ainakaan vakavasti.
Sitä, että maskipainostukset ja -pakot ovat tulleet jäädäkseen.
Että mieheni saa sen. Ylipainoinen, astma, tupakoi.
Sitä, ettei enää ikinä pääse matkustamaan, ravintolaan, festareille, työpaikalle tai mihinkään. En jaksa enää.......
Että vastustaja saa keltaisen nappulan pussiin.
Sitä että laudalla ei ole perunajauhoa. Olen parhaimmillani liukkaalla laudalla.
Hidasta, tuskallista kuolemaa. Kuulun riskiryhmään, joten jos saan tartunnan, saan luultavasti myös vakavan tautimuodon. Lisäksi nyt jylläävä brittimuunnos on aiempaa tappavampi.
Vaikutuksia aivoihin. Kärsin jo muutenkin kroonisesta unettomuudesta ja viime aikoina on ollut myös huimausta. Ei tarvitse paljoa tuhoa tehdä aivoille ennenkuin elämä saattaa olla lopullisesti pilalla. Toisaalta myös rokotteet pelottavat samasta syystä.
Se että porukat ei tajua sitä että se todellakin on vain flunssa. Suurimmalle osalle ei ole sitäkään. Ja tietysti on aina ne millä käy paska säkä. Niitä on häviävän vähän mutta niin on joka sairaudessa.
En pelkää mitään, koska osaan toimia vastuullisesti ja osaan suodattaa median luomista uhkakuvista ne, jotka ovat täyttä potaskaa eli melkein kaikki.
Tutkikaapa huviksenne viimeisen vuoden ajalta, kuinka moni median luoma uhkakuva on toteutunut. Vinkki: Ette tule tarvitsemaan taskulaskinta.
Että masentuu kun kaikilla naisilla naamat nykysin puoliksi piilossa
Se pelottaa että tulee villiksi discotanssijaksi jonka jalat vipattaa eikä pysy enää paikallaan!Musa pauhaa täysillä ja discofiilis ei katoa mihkään ja naapurit hermostuu että siellä se ämmä joraa!
Sitä että tytöt ei lähde treffeille