Tehkää uusi prisma testi - katsokaa minkälaisilla ihmisillä ei ole maskeja ja raportoikaa tänne
Kommentit (187)
Raportti ilman maskia liikkuneista Kaaren Prismasta (Kannelmäki, Helsinki):
-kaksi silmiinpistävän vahvasti meikattua nuorta naista (pelko, että maski tuhrisi meikin?)
-sairaalloisen ylipainoinen mieshenkilö
-epäsiistin näköinen pitkätukkainen mieshenkilö
-kaksi venäjäksi keskustellutta keski-ikäistä miestä
-alle kouluikäisiä lapsia.
Maskista kieltäytyjä:
Rotu: Ihmisen kaltainen rotta
Painoindeksi: Alipainoinen tai ylipainoinen.
Älykkyysosamäärä: qanonpellen tasoinen (aina alle 80).
Harrastukset: Kannabis ja alkoholi.
Sosiaalinen tukiverkosto: Random kaverit baareista.
Kiinnostuksen kohteet: (minä itse, minä itse, minä itse).
Muut fyysiset eroavaisuudet: suuhengittäjä.
Noin 50-luvulla syntyneet paremmin pukeutuvat sulupuoleen katsomatta. Nämä näyttää tahallaan rikkovan turvavälejäkin ja virnuilevat ja kikattelevat. Lisäksi lapset. Nuoret hieman ylipainoiset miehet. Venäläistaustaiset perheet. Lähi-idästä tulevat perheet.
Sello raportti:
17 ulkomaalaistaustaista. Suurin osa irakilaisia tms, muutama afrikkalainen, muutama etelä ja itä eurooppalainen.
3 kantalaista. Yhdestä niistä tuli spugeviboja.
1 romaani nainen
1 nainen jonka alkuperää en voinut varmuudella sanoa. Ehkä tummahiuksinen suomalainen, ehkä ranskalainen tms.
Ei kuulu vastausta järkevään maskittomana käyttäytymiseen, enpä sitä ihmettele. Maskit päässä sitten hillutaan miten sattuu ja kaiken päälle ne muovista valmistetut ja bakteeripesäiset maskit heitetään pusikkoon kauppakäynnin jälkeen. Inhottavaa hommaa maskipäät.
Maskitta:
- rakennusmiehet
- ulkomaalaistaustauiset
- nuoret ja lapset
Lähijunassa Leppävaaran rikastuttajilla ei ole maskeja. Koskee sekä alkuperäiskansaa että muualta tulleita. Toki ymmärrän et maski haittaa kaljan juomista. Vanhat jäärän oloiset papat myös kulkee ilman.
Vierailija kirjoitti:
Sello raportti:
17 ulkomaalaistaustaista. Suurin osa irakilaisia tms, muutama afrikkalainen, muutama etelä ja itä eurooppalainen.
3 kantalaista. Yhdestä niistä tuli spugeviboja.
1 romaani nainen
1 nainen jonka alkuperää en voinut varmuudella sanoa. Ehkä tummahiuksinen suomalainen, ehkä ranskalainen tms.
Katsoitko mitä romaania se nainen lukee?
Huomasitko jos luki "Maharadjan maskin virukset ja niiden läpäisemät materiaalit" -nimistä romaania?
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että kaltaiseni jykeväleukaiset, komeat, leveäharteiset, dominoivan näköiset alffaurokset ovat monesti ilman maskia. Ehkä korkean testosteronitason omaava alffauros ei niin helposti alistu käyttämään naamavaippaa kuin muut, esim. naiset?
AlffaMale28
Naamavaippa voisi hyvinkin auttaa tuohon puheripuliin.
Todella vähän kyllä näkyy Prismassa maskittomia. Ei tule edes joka käynnillä vastaan. En tosin ihan hirveästi katsele ympärilleni. Muissa kaupoissa maskittomia on enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Maskista kieltäytyjä:
Rotu: Ihmisen kaltainen rotta
Painoindeksi: Alipainoinen tai ylipainoinen.
Älykkyysosamäärä: qanonpellen tasoinen (aina alle 80).
Harrastukset: Kannabis ja alkoholi.
Sosiaalinen tukiverkosto: Random kaverit baareista.
Kiinnostuksen kohteet: (minä itse, minä itse, minä itse).
Muut fyysiset eroavaisuudet: suuhengittäjä.
Ei ole ihme, että maapallolla ihmiset jatkaa sotimista ja ovat ahdingossa pienistä lapsista lähtien eikä mielenterveyspalveluita ole edes Suomessa saatu kuntoon, kun tuon tasoista porukkaa pyörii ties missä ammateissa.
Jopa ateisteilla on rukouksille tarvetta.
Ap, minä teen par'aikaa testiä kuinka moni koronahysteerikko on menettänyt tai menettämässä mielenterveytensä.
Ja niitä piisaa! Kohta pelkää liikkua missään enkä suinkaan koronan takia vaan näiden hullujen hysteerikko-vainoajien.
Tampere Kaleva Prisma maskittomat:
Kaksi teinityttöä
Yksi maahanmuuttajaäiti
Keski-ikäinen mies
Raskaana oleva nainen, puolisollaan oli maski
Kävin juuri: ilman maskia näkyi olevan iäkäs, mahakas mies ( kohonnut vaikean koronataudin riski iän ja ylipainon vuoksi), iäkäs, huonosti liikkuva nainen ( ks. edellä) ja keski-ikäinen mies, joka ulkomuodosta päätellen ei ollut elämän menestyjiä. Lähes kaikilla oli siis maski, kun kävin kaupassa noin klo 13.
Haloo :) MOI! Herätys. Moimoi, sinä just siinä!
Varmaan ohitatte tämän kommentin vain yhtenä vauva.fi-kommenttina.
Mutta pyydän. Lopettakaa.
Katsokaa itseänne ja sitä mitä kirjoitatte.
Haluatteko olla tuollaisia?
Useiden käyntien perusteella eräässä Lapin kaupungissa olevissa marketeissa ja Lidlissä:
-mamuilla tai muilla ulkomaalaisilla, erityisesti miehillä
-parikymppisillä ja teini-ikäisillä tyttö- ja poikaporukoilla (yleensä varsin äänekästä tai laittautunutta porukkaa, merkkivaatteita, tytöillä vahvat meikit)
-lapsilla, mutta niiltä sitä ei vaaditakaan
Olen mielestäni ihan siisti ja keskiluokkainen. No, ette näe minua maskitta julkisissa, koska kuljen omalla autollani. Ette myöskään näe minua Prismassa, Sellossa tai Ompussa, koska nyt on ihan tarpeetonta käydä suurissa kaupoissa kuljeksimassa. Voitte nähdä minut ilman maskia hakemassa noutoruokaa, postissa tai hiljaiseen aikaan pienessä kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Tampere Kaleva Prisma maskittomat:
Kaksi teinityttöä
Yksi maahanmuuttajaäiti
Keski-ikäinen mies
Raskaana oleva nainen, puolisollaan oli maski
Hyvä, ettei hapettanut vauvaa. Mikromuoveja on löydetty jopa istukoista, joten hyvä siinäkin mielessä.
Jos haetaan piirteitä joita ei näy maskin käyttäjissä, niin yhteistä näkemilleni maskittomille on ollut se, että heillä on yksi suu.
Anna-Maja Henriksson juuri eilen Loikkasen haastattelussa myönsi että ei ole varmuutta onko maskeista hyötyä vai ei. Loikkanen kysyi onko maskipakko jo tulossa. Anna-Maja vastasi että maskipakkoa ei voi asettaa, kun ei ole varmuutta maskien hyödyistä.
Väärin käytettynä maskit saattaa jopa levittää koronaa enemmän kuin suojaa. Ja taviksista suuri osa käyttää miten sattuu.