Kun tapaat miehen vain kerran
niin käykö koskaan mielessä, että kun annoit liian helpolla, mies ei katso sinun olevan hyvää vaimomatskua?
Kommentit (17)
MITÄ? Miksi miettisin tuollaista jos tapaan hänet vain kerran?
Jos tapaan miehen vain kerran niin en pidä häntä edes vakipanomatskuna, kertaakaan ei miehillä ole ollut haluja jättää siihen kertaan. Eli kai olisin ollut edes vakipanomatskua. Olen naimisissa ja lapsiakin on, joten en ihan keskinkertaisen miehen kanssa ehdi pelleillä.
Mitä sillä olisi väliä pitäisikö mies minua vaimomatskuna jos en aikoisi tavata häntä enempää?
Minä loikkasin miehen munan kimppuun kuin sika limppuun ekoilla treffeillä. Nyt 7 vuotta takana, vuosi kihloissa.
Jos tiedän, että tapaan hänet vain kerran, niin ei väliä mitä minusta ajattelee.
Mutta silti olen oma itseni siitä huolimatta. En ole sukupuoliyhteydessä tuntemattoman enkä kertatapaamisen kanssa.
Ja jos on ennestään tuttu ja ensimmäiset treffit niin en ole myöskään, koska voihan olla, että kuitenkin tapaamme vielä. Mistä sen tietää etukäteen.
Ehdimme sitten myöhemminkin jos siltä tuntuu.
Mitään ja ketään ei haittaa vaikka en tai emme siis ole ensimmäisellä kerralla sukupuoliyhteydessä.
Kaikenlaista sitä jotkut miettiivätkin!?!
Jos tuo on miehelle kynnyskysymys, niin sitten oli parempi että juttu jäi heti just siihen. En voisi sietää tuommoista ajattelutapaa, harrastimmepa sitä seksiä tai emme.
Useammin olen kuullut miesten haaveilevan, että nainen nimenomaan heittäisi himoissaan miehen seinään ja ottaisi puoliväkisin kuin että väen vängällä suojelisi jotain siveää imagoaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä olisi väliä pitäisikö mies minua vaimomatskuna jos en aikoisi tavata häntä enempää?
Minä loikkasin miehen munan kimppuun kuin sika limppuun ekoilla treffeillä. Nyt 7 vuotta takana, vuosi kihloissa.
Olen aina ajatellut, että nämä kuin sika limppuun hyökkäävät ja siitä naimisiin saakka etenevät ihmiset ovat kummatkin sellaisia, että "saaminen" on niin harvinaista herkkua, että siitä kerrankin kiinni saadusta harvinaisesta yksilöstä täytyy pitää kiinni kynsin hampain.
Koska niin nainen kuin mieskin jonka kimppuun (alapäähän yms.) joku käynyt kiinni kuin sika limppuun tietää, että jatkossa se ihminen pitää kiertää kaukaa.
On tehnyt tai tekee sitä kenelle tahansa on saanut kynsiinsä, tunteilla tai ihmisellä ei ole väliä, kunhan on siinä ja sillä hetkellä saatavilla.
En halua olla se joku. Tai kuka tahansa.
Jotenkin oli arvattavissa, että kysymys ymmärretään täysin väärin. Tilanne on siis sellainen, että mies on pyytänyt sinua treffeille ja tarkoituksena on tutustua sinun persoonaasi, yrittää selvittää arvopohjasi, haluatko lapsia jne. Sitten tapaaminen päätyykin samojen vällyjen alle. Ja miehellä tämä ei ollut tarkoituksena, vaan liehitellä sinua useampi kuukausi ja vasta sitten rohjeta pyrkiä maistamaan herkkuasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ajatellut, että nämä kuin sika limppuun hyökkäävät ja siitä naimisiin saakka etenevät ihmiset ovat kummatkin sellaisia, että "saaminen" on niin harvinaista herkkua, että siitä kerrankin kiinni saadusta harvinaisesta yksilöstä täytyy pitää kiinni kynsin hampain.
Koska niin nainen kuin mieskin jonka kimppuun (alapäähän yms.) joku käynyt kiinni kuin sika limppuun tietää, että jatkossa se ihminen pitää kiertää kaukaa.
On tehnyt tai tekee sitä kenelle tahansa on saanut kynsiinsä, tunteilla tai ihmisellä ei ole väliä, kunhan on siinä ja sillä hetkellä saatavilla.
En halua olla se joku. Tai kuka tahansa.
Saathan sinä ajatella vaikka mitä. Se ei muuta sitä faktaa että vaikka vientiä olisi kuinka, joskus palaset loksahtavat kohdalleen sen yhden kanssa. Itse olin saanut ihan riittävästi ennen kuin tapasin mieheni, ja mieskin yritetään yleensä baarissa pokata silmieni alta.
Pointtina se että en tunne itse ainuttakaan miestä joka arvottaisi naisen sen mukaan missä vaiheessa seksiä harrastetaan. Normaalit ihmiset harrastavat sitä silloin kun molemmista siltä tuntuu, eivätkä kelaile mitään keskiaikaisia kirkollisia siveyssääntöjä.
/5
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin oli arvattavissa, että kysymys ymmärretään täysin väärin. Tilanne on siis sellainen, että mies on pyytänyt sinua treffeille ja tarkoituksena on tutustua sinun persoonaasi, yrittää selvittää arvopohjasi, haluatko lapsia jne. Sitten tapaaminen päätyykin samojen vällyjen alle. Ja miehellä tämä ei ollut tarkoituksena, vaan liehitellä sinua useampi kuukausi ja vasta sitten rohjeta pyrkiä maistamaan herkkuasi.
Oliko tällä miehellä missään vaiheessa tarkoitus kysyä mitä nainen haluaa? Että onko myös naisen tähtäimessä kuukausien seksitön suhde, jossa hän miehen liehittelyn jälkeen viimein suostuu päästämään miehen pyhimpäänsä?
Itse lopettaisin tapailun jos kävisi selväksi että mies ei halua harrastaa seksiä. Minä haluan, ja löydän seksini sitten muualta jos ei liehittelijälle maistu.
/5
Ei kiinnosta tällainen mies jolla on jotain ihme sääntöjä. On ihan fine ettei mies ole heti tunkemassa sänkyyn. Mutta jos niin käy molemminpuolisen vetovoiman seurauksena, ja mies ITSE PANTUAAN yhteisymmärryksessä rupea syyttelemään naista jostain, niin mulla ei ole mitään mielenkiintoa jatkaa kyseisen kaltaisen miehen kanssa. Ei jatkoon.
Heräisi kysymys, miten kumpikin on päätynyt siihen tilanteeseen jossa olisimme sillä hetkellä? Voisin olla tyystin erilaisen miehen seurassa, samaten mies paljon mieluisamman naisen kanssa.
Onni onnettomuudessa ettei näin tule käymään. Kiitos Tinderin on bio osuuksien sekä konservatiiveille tarkoitettujen sivustojen.
entä jos tapaa kerralla kahdesti. ekan ja vikan kerran.
Ei käy. Joskus kauan sitten en "antanut" ihan ensimmäisillä kerroilla. Siinä kävi sitten niin, että tämä mies kiinnostui valtavasti minusta ja alettiin jossain vaiheessa seurustellakin. Kyllästyi parissa kuukaudessa ja erottiin. Syyksi sanoi, että ei hän tainnut koskaan rakastua muhun, mutta kiinnostui ja oli pakko voittaa mut, kun en heti ollut hyppäämässä sänkyyn. Oma sydämeni särkyi kyllä tuossa.
En anna ekalla kerralla ikinä.