Muita, jotka eivät usko KFC:n menestykseen Suomessa?
Siis pelkkää kanaa myytävänä! Kuka syö kanapikaruokaa enemmän kuin pari kertaa vuodessa? Ja riittääkö se KFC:lle?
Meillä oli vähän aikaa vastaava Chitir Chicken kaupungissamme, mutta se katosi alta aikayksikön.
Ensimmäisillä aukioloviikoilla KFC:ssä varmasti uteliaat käyvät, mutta entä sen jälkeen?
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
Inhoan kananugetteja enkä juuri koskaan syö leivitettyä kanaa, joten minusta ei taida tulla kyseisen ketjun asiakas..
Paas tavaten tuo otsikko uudestaan ja pohdi sitten oikein ajan kanssa tarkoittaako tuo lause ”syötkö” tai ”aiotko mennä”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia hakisin jostain jenkkijätin ketjusta standardimössöä kun Suomesta löytyy lukemattomia hyviä paikallisia grillejä ja pieniä kotimaisia ketjujakin, kuten esim Barot's?
Kaikki eivät ole hipstereitä.
Hyvällä paikallisella grillillä käy pakuilla ja kuorma-autoilla ajeleva turvakenkiä ja työtakkeja käyttävä porukka, ei jopoilevat hipsterit.
minä vaan kysyn kirjoitti:
Onko ihmisillä muka rahaa herkutella pikaruokaloiden kana-annoksilla?
Enpä tiedä onko se nyt herkuttelua, mutta eihän nuo nyt niin kalliita sentään ole, etteikö aika monellakin olisi rahaa niihin. Luulen, että ihan alle kymmenellä eurolla saa jotain kanaa sielläkin syötyä.
kuka sotä hamppareitakaan jaksaa montaa kertaa vuodessa, ei ne voi menestyä täällä. Clock ja Carrols on jo nurin, pian menee muutkin!
Kohtelevat kanoja huonosti :( Ei kiitos .
KFC:n kananfileet ja hotdogit on ihanan makuisia! Ja jälkiruoat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapeaa kanaa, perunamuusia, cole slaw ja sämpylät. Nam! Olen odottanut KFC:tä yli 30 vuotta.
Oletko koskaan käynyt yhdessäkään noissa Europassa olevista kfc:ssä? Ei siellä mitään cole slawta tai muusia ole ja sen kanan rapeudenkin kanssa on vähän niin ja näin.
Parasta on ehkä nuo hampurilaiset, mutta Hese vie niissäkin voiton.
En ole käynyt kuin Englannissa KFC:ssä ja siellä ainakin on lisukkeina sekä coleslaw että creamy mash.
Annokset on pelkkiä hiilaripommeja, koska se kanakin on leivitetty jossain jauhoissa. Onko se KFC:n kana edes 100% aitoa kanaa ja mistä se tulee? Suhtaudun skeptisesti.
Ainakin Subway:n kana on vain n. 50% kanaa, Huijaus meininkiä!
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/dna-testit-paljastivat-shoke…
Taci Bellin ruoka oli yllättävän huonoa ja ylihintaista, kun kävin puljun Turun ravintolassa. En mene toiste.
Toivottavasti KFC on parempi.
Jeeeee!!! KFC!! Jo oli aikakin! Minullekin vihdoinkin fast foodia.
Jos aloittaja ei pidä KFC kanaherkuista niin minä vastaavasti ihmettelen kuka syö mäkkärin moskaa. Joo oli ihan hyvää kun oli teini eikä paremmasta tiennyt/ymmärtänyt. Oli coolia syödä mäkkärissä. Nyt ei tulisi mieleenkään syödä muita kuin ranskalaisia. Ne nyt on syötäviä ihan joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapeaa kanaa, perunamuusia, cole slaw ja sämpylät. Nam! Olen odottanut KFC:tä yli 30 vuotta.
Oletko koskaan käynyt yhdessäkään noissa Europassa olevista kfc:ssä? Ei siellä mitään cole slawta tai muusia ole ja sen kanan rapeudenkin kanssa on vähän niin ja näin.
Parasta on ehkä nuo hampurilaiset, mutta Hese vie niissäkin voiton.En ole käynyt kuin Englannissa KFC:ssä ja siellä ainakin on lisukkeina sekä coleslaw että creamy mash.
Samoin Saksassa.
Espanjassa oli myös dirty fries. Saksassa en muista.
Nämä menut kai vaihtelee myös jonkin verran maiden mukaan, niinkuin mäkkärin/burgerkingin meny. Espanjassa saa myös olutta.
Tulisipa Nandos tai joku vastaava mausteista kanaa ja muita ruokia tarjoava ketju Suomeen.
Ou jee! Joka kerta syödään KFC.ssä jos käydään ulkomailla sellaisessa maassa mistä ko. lafka löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu Burger Kingin kanssa - en ymmärrä kuka siellä murkinoi? Olen yrittänyt käydä muutaman kerran, mutta kun ei niissä hamppareissa ole mitään makua? Heillä ei ole esim. samantyyppistä hyvää majoneesia kuin esim. Hesellä. Mikä siis pitää näitä lafkoja pystyssä?
Teinit kun eivät muusta vielä ymmärrä ja se on coolia.
Vierailija kirjoitti:
Mäkistä, Hesestä ja Burger Kingistä saa myös kanahampurilaisia joten KFC:n myyntitykki on sitten ilmeisesti ne siivet? Uskon etteivät siivet kiinnosta suomalaisia alkuhuuman jälkeen vaan nuo kilpailevat firmat houkuttavat asikkaita lihatuotteiden takia enemmän.
Kantsii katsoa KFC sivuja (esim Saksa) ja vertailla tuotteita mäkkäriin ym. ovat ihan eri tasoa.
Ainoastaan Ranskassa (kuinka ollakaan) oli KFC annokset kukkua mutta niin siellä on moni muukin ruoka.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia hakisin jostain jenkkijätin ketjusta standardimössöä kun Suomesta löytyy lukemattomia hyviä paikallisia grillejä ja pieniä kotimaisia ketjujakin, kuten esim Barot's?
Ihan samaa mieltä paitsi KFCn (eli kanan) osalta.
Kfc:n päätuotteet on kyllä ihan anatomisia broilerin paloja, reisiosaa ja filettä. Massatuotteita on tietysti nuggetit ja chicken popcornit ja hamppareiden välissä olevat pihvit.
Ne bucketit sisältää niitä anatomisia paloja.
Olen saanut/joutunut niihin työn puolesta tutustumaan monet kerrat. En ole töissä Kfc:llä jos se tuli mieleen.
Pärjää kyllä Suomessa siinä miten muutkin isot pikaruokaketjut. Ei ne tänne tule ilman kunnollista markkinatutkimusta.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan kananugetteja enkä juuri koskaan syö leivitettyä kanaa, joten minusta ei taida tulla kyseisen ketjun asiakas..
Minä en syö vegaanista ruokaa joten Minusta ei voi koskaan tulla Vegaaniravintolan asiakasta.
#KetäKiinnostaa?
Veikkaan että avaavat ensimmäisenä johonkin ostoskeskukseen.
Parasta on ehkä nuo hampurilaiset, mutta Hese vie niissäkin voiton.