Muita, jotka eivät usko KFC:n menestykseen Suomessa?
Siis pelkkää kanaa myytävänä! Kuka syö kanapikaruokaa enemmän kuin pari kertaa vuodessa? Ja riittääkö se KFC:lle?
Meillä oli vähän aikaa vastaava Chitir Chicken kaupungissamme, mutta se katosi alta aikayksikön.
Ensimmäisillä aukioloviikoilla KFC:ssä varmasti uteliaat käyvät, mutta entä sen jälkeen?
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on pärjännyt 80 maassa, kyllä se Suomessakin pärjää. Olen sen ikäinen että muistan hyvin kun sanottiin että hampurilaisketjut ei tule Suomessa pärjäämään.
Muistelen että olisi jo kerran ollut ja mennyt.
Mä taas luulen, että oli tulossa, muttei löytänyt tarpeeksi hulluja yhteistyökumppaneita riskiä kantamaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia hakisin jostain jenkkijätin ketjusta standardimössöä kun Suomesta löytyy lukemattomia hyviä paikallisia grillejä ja pieniä kotimaisia ketjujakin, kuten esim Barot's?
Hyviä burgereita on Barotsissa.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako olla edes annos koot samat kuin USAssa.
Niin ja se hintaero.
Vietin aikanaan vaihto-oppilasvuoteni KFCn kotikaupungissa joten tätäkin tuli testattua, eihän se lista nyt ihan "pelkkää kanaa" ole, vaikka se pääraaka-aine onkin. Kyllä sieltä löytyi sellaisiakin vaihtoehtoja, jotka mielestäni voisi Suomessakin menestyä osana jotain mäkkärin listaa, mutta konsepti kolonaisuudessaan on ehkä meidän ruokakultturiimme sopimaton. Aika harvoin olen Suomessa hakenut perheelleni noutoruokaa (saati roskaruokaa) niin, että kaikille olisi kelvannut kana...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako olla edes annos koot samat kuin USAssa.
Niin ja se hintaero.
Suomessa vero sisältyy hintaan...
Tokihan nyt kananliha on parempaa kuin hiilarihöttö kuten ranskikset ja purilaisten leivät.
Te jotka ette koskaan syöneet KFCssä, ei kannata mitään kommentoida. Esim tuliset kananfileet KFCssä todella hyviä. Eli ei se "pelkkää kanaa" ole vaan eri mausteilla ja eri tavoilla valmistettua.
Ihan samoin teurasjätteistä se on tehty kuin esim launtaimakkara tai halpa jauheliha.
Vierailija kirjoitti:
Onhan nuo Burger Kingit ja Taco Bellitkin menestyneet. Kaikki uppopaistettu paska uppoaa kyllä suomalaiseen kroppaan
Onko Taco bellejä muualla kuin pääkaupunkiseudulla? Tämä konsepti kiinnostaa minua enemmän kuin uppopaistettu kanakroketti.
Minä kyllä tykkään siivistä, niin että joka viikonloppu teen chilisiä siipiä ruoaksi. Paneroidut siivet ei tosin niin houkuta, mutta annan niillekin mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia hakisin jostain jenkkijätin ketjusta standardimössöä kun Suomesta löytyy lukemattomia hyviä paikallisia grillejä ja pieniä kotimaisia ketjujakin, kuten esim Barot's?
Hyviä burgereita on Barotsissa.
Ribsit myös, jättimäiset annokset.
Siis itikseen kannattais avata, menekkiä olis varmaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska esimerkiksi tuo Barot's löytyy näköjään ainoastaan jostain landekylistä.
No jos et osaa googlea käyttää että löytäisi läheltäsi jonkun vastaavan niin syö sitten muutaman monikansallisen ketjun sontaa.
Sama juttu Burger Kingin kanssa - en ymmärrä kuka siellä murkinoi? Olen yrittänyt käydä muutaman kerran, mutta kun ei niissä hamppareissa ole mitään makua? Heillä ei ole esim. samantyyppistä hyvää majoneesia kuin esim. Hesellä. Mikä siis pitää näitä lafkoja pystyssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan nuo Burger Kingit ja Taco Bellitkin menestyneet. Kaikki uppopaistettu paska uppoaa kyllä suomalaiseen kroppaan
Onko Taco bellejä muualla kuin pääkaupunkiseudulla? Tämä konsepti kiinnostaa minua enemmän kuin uppopaistettu kanakroketti.
Lappeenrannassa ja Turussa näyttäisi olevan pääkaupunkiseudun lisäksi.
Jos lohduttaa, niin ei ne ole niin hyviä kuin ajattelisi. Ihan liikaa kaikkea soossia ja juustoa. Just sellaista mitä ajattelisi, että amerikkalainen fajita voisi sisältää.
Eikö tuo ollut joskus Forumin kyljessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on pärjännyt 80 maassa, kyllä se Suomessakin pärjää. Olen sen ikäinen että muistan hyvin kun sanottiin että hampurilaisketjut ei tule Suomessa pärjäämään.
Mäkki on tehnyt tappiota alusta asti..
Eihän se ole mahdollista. Kuka niitä sitten on tukenut koko tämän ajan?
https://www.yrittajat.fi/uutiset/812-kl-mcdonaldsilla-erikoinen-tilanne…
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ollut joskus Forumin kyljessä?
Forumissa oli Southern Fried Chicken, jonka tarjonta oli kylläkin KFC tyyppistä.
https://southernfriedchicken.com/mannerheimintie-18-helsinki-finland/
Eikös nuo KFC:n uppopaistetut rasvakanat oie usein näiden USAlaisten 300-400 -kiloisten sairaalloisen lihavien lempiruokaa? Usein näissä ylilihavista kertovissa dokkareissa tyypit ajelee ympäriinsä niillä pyörätuoliskoottereillaan KFC pönikkä sylissä.
Ei kyllä houkutayhtään syödä KFC ruokaa kun tulee mieleen ne.
Mäkistä, Hesestä ja Burger Kingistä saa myös kanahampurilaisia joten KFC:n myyntitykki on sitten ilmeisesti ne siivet? Uskon etteivät siivet kiinnosta suomalaisia alkuhuuman jälkeen vaan nuo kilpailevat firmat houkuttavat asikkaita lihatuotteiden takia enemmän.
Kuule, kertoisitko, millaista niiden broiskujen elämä on jossain Thaimaassa, missä nämä KFC:n kanat kasvatetaan? Kertoisitko, onko siellä 3 % kuolleisuus? Onko siellä antibioottivapaata kanaa tarjolla? Entä onko eläinoikeuksia? Onko vapaata lattiatilaa? Et voi, koska ei ole.