Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: muita joita ITKETTÄÄ kaikki fitnessmalli kuvat? Kun itse ei näytä

Vierailija
10.03.2021 |

Samalta, vaikka kuinka yrittää. Aina vaan repsahtaa repsahtaa repsahtaa
Miksi niitä pitää tunkea joka paikkaan, telkkariin, someen, lehyiin lehtiin : jolla on onni on, se onnen kätkeköön.

Kuvat alkaa ahdistamaan ja tekee mieli vain ahmia lisää.
N 98kiloa

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahmit koska et syö sellaista ruokaa joka pitäisi nälän poissa. Itse olen nyt 1400kcal "dieetillä", aamupalaksi syön paistetun tai keitetyn kananmunan, 1-2 ruisleipäsiivua, ja kaurapuuroa. Tämän voimin käyn 8km kävelylenkillä (10 000 askelta). Sitten syön kasviksia ja jonkun liha tai vegejutun sen kanssa. Yleensä valmisaterioita kuitenkin. Sitten syön hedelmän, leipää ja juustoa, ja illalla leipää ja mysliä ja jogurttia. Tässä kun pysyy pitäisi tulla tuloksia. Joku muu varmaan söisi terveellisemmin mutta itse olen tällainen leivänpuputtaja.

Hyvä, jos toimii sinulle. En kuitenkaan lähtisi kenellekään markkinoimaan tätä ruokavaliota hyvänä vaihtoehtona. Kasviksia nyt ensialkuun joka aterialle ja proteiinin määrää tarkistaisin.

Joo mutta jos nyt ollaan realistisia, kuka syö kasviksia oikeasti joka aterialla? Kuka tavis? Helpompi aloittaa sillä mitä normaalisti syö, mutta tarkistaa vaan että se kalorimäärä on suunnilleen kohdallaan. Ap:lle 1500 on varmaan tosi jees. Hän voisi syödä aamupalaksi vaikka munakkaan ja puuroa. Ja miten muka kananmuna ja liha tai proteiinipitoinen vegeversio ei ole tarpeeksi protskua? Kuitenkin mun päivällinen on kasviksia. Menee kauhean vaikeaksi jos pitää yhtäkkiä tehdä täyskäännös ihan tosi täydelliseen ateriointiin. Mä vedän jopa pitsaa viikonloppuna jos tekee mieli! Kunhan kalorit ei mene yli rajan.

Täh? Minä olen tavis pullukka enkä edes mitenkään tarkoituksella yritä syödä erityisen terveellisesti, mutta kyllä silti syön kasviksia joka aterialla. Ankea ateriahan se muuten on.

Vierailija
82/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Itkettääkö myös uutiset siitä että joku on lääkäri kun et itse ole valmistunut lääkäriksi? Tai kun joku voitti vaikka jonkun taidepalkinnon kun et osaa itse piirtää ollenkaan?

Miksi ihmeessä itkeä siitä että muut on saavuttaneet asioita joiden eteen ei ole itse tehnyt mitään?

Mua itkettää täydelliset kropat, joillaista en saa vaikka yritän yritän yritän yritän yritän, mietin ja yritän 24/7,enkä silti saavuta, repsahdan, turhaa työtä, koko elämä valuu hukkaan rumana ja lihavana, itkettää

Ap

Lakkaa yrittämästä. Ensinnäkin yritysjänne pitää olla 2-5 VUOTTA, joten repsupäivä sinne tai tänne. Toisekseen pakonomainen yrittäminen johtaa vaan epäonnistumisiin. 

Sun elämä ei mene hukkaan rumana ja lihavana. Sulla on lapset ja mies ja työ ja elämä. Jospa kokeilet tehdä kuule BDI testin ja sit kun se on hälyyttävä se tulos niin haet apua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Itkettääkö myös uutiset siitä että joku on lääkäri kun et itse ole valmistunut lääkäriksi? Tai kun joku voitti vaikka jonkun taidepalkinnon kun et osaa itse piirtää ollenkaan?

Miksi ihmeessä itkeä siitä että muut on saavuttaneet asioita joiden eteen ei ole itse tehnyt mitään?

Mua itkettää täydelliset kropat, joillaista en saa vaikka yritän yritän yritän yritän yritän, mietin ja yritän 24/7,enkä silti saavuta, repsahdan, turhaa työtä, koko elämä valuu hukkaan rumana ja lihavana, itkettää

Ap

Lakkaa yrittämästä. Ensinnäkin yritysjänne pitää olla 2-5 VUOTTA, joten repsupäivä sinne tai tänne. Toisekseen pakonomainen yrittäminen johtaa vaan epäonnistumisiin. 

Sun elämä ei mene hukkaan rumana ja lihavana. Sulla on lapset ja mies ja työ ja elämä. Jospa kokeilet tehdä kuule BDI testin ja sit kun se on hälyyttävä se tulos niin haet apua. 

Tein testin ja tulos oli vakava masennus. Olen kyllä ajatellut että elämän vain kuuluu olla pas kaa. Ja ihmettelen, miksi ihmiset on iloisia ja laihtuvat halutessaan

Ap

Vierailija
84/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itketä. Ihan sama. Kaikesta jotkut jaksaakin ottaa paineita. Kehittäkää päätänne, siinä teille arvokas neuvo. Terveyttä pitää hoitaa, kyllä, mutta ulkonäköpaineet - ja vielä niin, että pitäisi olla jonkin tietyn trendin mukainen - on jonninjoutavia!

Vierailija
85/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on ihan oikeita ongelmia, kuten työttömyys, rahahuolet, sairaudet, huoli omaisista. Ja sitten on nää tällaiset tyhjän itkijät. Herätys, ap. Ei tuollaisella ole oikeasti MITÄÄN VÄLIÄ.

Vierailija
86/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahmit koska et syö sellaista ruokaa joka pitäisi nälän poissa. Itse olen nyt 1400kcal "dieetillä", aamupalaksi syön paistetun tai keitetyn kananmunan, 1-2 ruisleipäsiivua, ja kaurapuuroa. Tämän voimin käyn 8km kävelylenkillä (10 000 askelta). Sitten syön kasviksia ja jonkun liha tai vegejutun sen kanssa. Yleensä valmisaterioita kuitenkin. Sitten syön hedelmän, leipää ja juustoa, ja illalla leipää ja mysliä ja jogurttia. Tässä kun pysyy pitäisi tulla tuloksia. Joku muu varmaan söisi terveellisemmin mutta itse olen tällainen leivänpuputtaja.

Hyvä, jos toimii sinulle. En kuitenkaan lähtisi kenellekään markkinoimaan tätä ruokavaliota hyvänä vaihtoehtona. Kasviksia nyt ensialkuun joka aterialle ja proteiinin määrää tarkistaisin.

Joo mutta jos nyt ollaan realistisia, kuka syö kasviksia oikeasti joka aterialla? Kuka tavis? Helpompi aloittaa sillä mitä normaalisti syö, mutta tarkistaa vaan että se kalorimäärä on suunnilleen kohdallaan. Ap:lle 1500 on varmaan tosi jees. Hän voisi syödä aamupalaksi vaikka munakkaan ja puuroa. Ja miten muka kananmuna ja liha tai proteiinipitoinen vegeversio ei ole tarpeeksi protskua? Kuitenkin mun päivällinen on kasviksia. Menee kauhean vaikeaksi jos pitää yhtäkkiä tehdä täyskäännös ihan tosi täydelliseen ateriointiin. Mä vedän jopa pitsaa viikonloppuna jos tekee mieli! Kunhan kalorit ei mene yli rajan.

Täh? Minä olen tavis pullukka enkä edes mitenkään tarkoituksella yritä syödä erityisen terveellisesti, mutta kyllä silti syön kasviksia joka aterialla. Ankea ateriahan se muuten on.

Jep, munkin mielestä täysin normaalia syödä kasviksia ja hedelmiä joka aterialla. Ehkä sitten kyse on siitä mihin on tottunut?

Aamupalalla kananmunan kanssa paprikaa ja tomaattia, lounaalla salaattia, illalla esim. uunijuureksia tai lisää salaattia. Jos syö leipää, sen päällä on aina kurkkua ja paprikaa. Välipala voi olla myös pari porkkanaa ja hummusta, omena ja maapähkinävoita, paprika ja juustoa... Pizzankin kanssa menee vähintään pieni lisukesalaatti.

En ole pitänyt tätä tapaa niiiiiin erikoisena, vaan aika perusruokailuna.

Vierailija
87/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen just Sosiaalialan asiantuntijapäivien loppupuhetta Mato Valtoselta. Puhuuu just tästä. Positiivisuudesta, asenteesta ja rohkeudesta. Olla oma itsensä, olla välittämättä paskaakaan ulkoisista asioista. 

Vierailija
88/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas ihminen <3 ymmärrän, miltä tuntuu verrata itseään muihin ja kokea mitättömyyden tai riittämättömyyden tunnetta. Muista aina rakastaa itseäsi sellaisena kuin olet. Muuten et milloinkaan tule tekemään niin, et edes laihduttuasi. Monet ovat saavuttaneet huippumallin mitat aloitettuaan elämäntapamuutoksen. Sinäkin VARMASTI PYSTYT SIIHEN! <3 Jokin painaa, ahdistaa ja estää sinua, voi olla vaikeaa päästä käsiksi siihen asiaan tai itse tunteeseen. Miksi sinun pitäisi näyttää tai olla jotain tiettyä kokoa tai mallia? Riitätkö itsellesi? Riitätkö muille?

Muista valita seurasi siten, että olet ihmisten kanssa, jotka hyväksyvät sinut sellaisena kuin olet. Mukaanlukien sinut itsesi. :) 

Vierailija
89/90 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen ruma läski :(

Ap

Vierailija
90/90 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on ihan oikeita ongelmia, kuten työttömyys, rahahuolet, sairaudet, huoli omaisista. Ja sitten on nää tällaiset tyhjän itkijät. Herätys, ap. Ei tuollaisella ole oikeasti MITÄÄN VÄLIÄ.

Siis täähän on pelkkä provo (ja vaikka olisikin totta olisi aloittajallakin niitä ihan oikeita ongelmia, kuten vakavia mielenterveysongelmia.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän