Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: muita joita ITKETTÄÄ kaikki fitnessmalli kuvat? Kun itse ei näytä

Vierailija
10.03.2021 |

Samalta, vaikka kuinka yrittää. Aina vaan repsahtaa repsahtaa repsahtaa
Miksi niitä pitää tunkea joka paikkaan, telkkariin, someen, lehyiin lehtiin : jolla on onni on, se onnen kätkeköön.

Kuvat alkaa ahdistamaan ja tekee mieli vain ahmia lisää.
N 98kiloa

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kans hyvässä kunnossa, muutama mallikeikkakin aikoinaan vaikk alle 170 cm. Sit kun täytti 37 v se lihominen alkoi, välillä pitkillä dieeteillä saa lähes normipainoon, mutta sitten taas alkaa lihoa. Kroppa on jo liian kankea joogaan, ja polvissa kulumaa että juokseminen ei onnistu. On muutama perinnöllinen sairaus joihin pitää syödä aineenvaihduntaa hidastavia lääkeitä. Vaihdevuodet. Mitä mä teen?

N50

Mikään kroppa ei ole liian kankea joogaan. Jokaiselle löytyy oman tasoinen versio eri asennoista, ja pikkuhiljaa siinä vetreytyy, jos ei vetreydy voi jatkaa siinä mihin taipuu. Kaikki joogaajat eivät todellakaan ole mitään ihmiskäärmeitä, jotka vääntäytyvät mitä eriskummallisiin asentoihin.

Vierailija
62/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vartalo vaatinkin työtä ja jos et vaivaudu töitä tekemään ni siinähän pillität.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vartalo vaatinkin työtä ja jos et vaivaudu töitä tekemään ni siinähän pillität.

Jos lukisit ketjun, niin tietäisit että koko ajan teen. Ap

Vierailija
64/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itketä. En ole sinut kroppani kanssa, lievää ylipainoa on, ihan puhtaasti läskiä, mutta en viitsi sitä itkeskelläkään. Nyt kun olen tervehtynyt, pitkän sairastelujakson jälkeen, treenaan 4-5 kertaa viikossa, kuntosalilla ja lenkkeillen/hiihtäen. Kun pääsee liikkeelle syömistenkin ylläpitäminen on minulle helppoa.

En ikinä märehdi kroppaani lasten edessä!

Sinuna lähtisin korjaamaan yhden aterian kerrallaan, jos koko pakan kerralla kuntoon laittaminen on vaikea. Ei muutoksen tarvitse tapahtua hetkessä. Aamupala kuntoon, kuukauden päästä lounas jne.

Vierailija
65/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmit koska et syö sellaista ruokaa joka pitäisi nälän poissa. Itse olen nyt 1400kcal "dieetillä", aamupalaksi syön paistetun tai keitetyn kananmunan, 1-2 ruisleipäsiivua, ja kaurapuuroa. Tämän voimin käyn 8km kävelylenkillä (10 000 askelta). Sitten syön kasviksia ja jonkun liha tai vegejutun sen kanssa. Yleensä valmisaterioita kuitenkin. Sitten syön hedelmän, leipää ja juustoa, ja illalla leipää ja mysliä ja jogurttia. Tässä kun pysyy pitäisi tulla tuloksia. Joku muu varmaan söisi terveellisemmin mutta itse olen tällainen leivänpuputtaja.

Vierailija
66/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei siis ole tullut nälkää. Jos vähän nälättää siinä välissä kuorin porkkanan. Pitää olla myös muuta ajateltavaa kuin ruoka.

Vierailija
67/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit pyytää apua Ritalta.

Vierailija
68/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toi 8km tuntui aluksi aika pitkältä, mutta siihen menee mun päivästä vaan 1.5h. Kävelen ihan normitahtiin enkä sen kummemmin reippaile. Kyllä varmaan vaunujen kanssa voisi tuon tehdä. Olen myös huomannut että mieli on tosi paljon virkeämpi kun tekee tuon. Mutta jos on huono sää se on vähän kurjaa.

Mulle kalorilaskuri laski tuon että 1400kcal päivässä ja 10 000 askelta niin laihdun varmasti sopivasti. Siihen olen nyt sitoutunut.

Vierailija
69/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahmit koska et syö sellaista ruokaa joka pitäisi nälän poissa. Itse olen nyt 1400kcal "dieetillä", aamupalaksi syön paistetun tai keitetyn kananmunan, 1-2 ruisleipäsiivua, ja kaurapuuroa. Tämän voimin käyn 8km kävelylenkillä (10 000 askelta). Sitten syön kasviksia ja jonkun liha tai vegejutun sen kanssa. Yleensä valmisaterioita kuitenkin. Sitten syön hedelmän, leipää ja juustoa, ja illalla leipää ja mysliä ja jogurttia. Tässä kun pysyy pitäisi tulla tuloksia. Joku muu varmaan söisi terveellisemmin mutta itse olen tällainen leivänpuputtaja.

Hyvä, jos toimii sinulle. En kuitenkaan lähtisi kenellekään markkinoimaan tätä ruokavaliota hyvänä vaihtoehtona. Kasviksia nyt ensialkuun joka aterialle ja proteiinin määrää tarkistaisin.

Vierailija
70/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään fitnesmallia. Missä ne mimmit oikein tekee niitä malli hommia? Ei ainakaan suomessa ole mitään fitnesmallihommia, vaikka juorulehdet kutsuvat jokaista ei työssä käyvää, paljon treenavaa b-julkkista fitnesmalliksi. Jos joku kerran kaksi on päässyt johonkin alan läpyskään ei se tee mallia. 

Toiseksi, kuinka monella fitnessmuokkaajalla on normaali elämä. Harvalla on jokseenkin vaativa ura, perhe ja vilkas sosiaalinen elämä. Moni instafitnessnainenkin yrittää ansaita elantoa jollain influencerjutuilla, kun tämä "harrastaminen" on vaikeaa normaalin työnteon sivussa. Mutta kuinka monta fitnessohjaajaa, fitnesshenkistä influenceria ja hyvinvointivalmentajaa tähän maahan oikeasti mahtuu/tarvitaan. No ei montaa ja siksi rahat on tiukilla. 

Treenimäärät heillä on siis kokopäivätyöstä käyvät ja lisäksi ruokavalio on kaikkea muuta kuin normaali ja jos kilpailee, niin ajoittain epäterveellinen, jotta kroppa näyttää hyvältä mutta ei voi hyvin. Tämä äärimmäinen trimmaaminen ja sen lyhytkestoisuus näkyy kun katsoo fitnessharrastajia, jota jostain syystä alkavat elämään enemmän normaalia elämää, ei mene montaa viikkoa, kun kropasta ei enää erotukaan jokainen säie tarkasti eikä ole kireä kuin viulunkieli. Ja oletan, että minun ei edes tarvitse puhua niistä filttereistä, poseerauksista ja kuvakulmista, joilla voi itse muokata mielikuvaa kropan tilasta. 

Jos olet työssä käyvä jokseenkin "normaalissa" elämäntilanteessa oleva nainen, käännä katse samantyyppisiin liikkujiin ja katso miltä he näyttävät. He ovat viiteryhmäsi, ei fitnesmissit.  Jos treenaat ahkerasti ja syöt oikein, niin kroppasi näyttää lihaksikkaalta ja kivalta, mutta ei se näytä fitnesskisailijan kropalta, koska se vaatii keinoja, joita ei normaali ihminen voi noudattaa. Tietenkin on niitä, jotka luonnostaan on paremmat edellytykset näyttää kympiltä, mutta niinhän se on yleisestikin, jotkut syntyy kauniimman nenän tai sormien kera. 

Vierailija
71/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, jos toimii sinulle. En kuitenkaan lähtisi kenellekään markkinoimaan tätä ruokavaliota hyvänä vaihtoehtona. Kasviksia nyt ensialkuun joka aterialle ja proteiinin määrää tarkistaisin.

Joo mutta jos nyt ollaan realistisia, kuka syö kasviksia oikeasti joka aterialla? Kuka tavis? Helpompi aloittaa sillä mitä normaalisti syö, mutta tarkistaa vaan että se kalorimäärä on suunnilleen kohdallaan. Ap:lle 1500 on varmaan tosi jees. Hän voisi syödä aamupalaksi vaikka munakkaan ja puuroa. Ja miten muka kananmuna ja liha tai proteiinipitoinen vegeversio ei ole tarpeeksi protskua? Kuitenkin mun päivällinen on kasviksia. Menee kauhean vaikeaksi jos pitää yhtäkkiä tehdä täyskäännös ihan tosi täydelliseen ateriointiin. Mä vedän jopa pitsaa viikonloppuna jos tekee mieli! Kunhan kalorit ei mene yli rajan.

Vierailija
72/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua itkettää täydelliset kropat, joillaista en saa vaikka yritän yritän yritän yritän yritän, mietin ja yritän 24/7,enkä silti saavuta, repsahdan, turhaa työtä, koko elämä valuu hukkaan rumana ja lihavana, itkettää

Ap

Tässä voisi quottaa Yodaa. Älä yritä, vaan tee. Ihan ensimmäisenä voisit lopettaa tuon liioittelun että yrität 24/7, koska se ei ole nukkumisen takia fyysisesti mahdollista. Tämä keskustelu haisee trollilta, mutta jos se ei sitä ole, niin älä katso niitä fitnesskuvia ollenkaan, jos niistä ikävä mieli tulee. Itse olen hyväkroppainen, ja minäkään en sellaisia kuvia katso, koska itse tavoittelen elämäntavoillani terveyttä, enkä hyvää kroppaa. Jospa katselisit sellaisia kuvia, hakusanoilla healthy tms?

Vierailija
73/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohtuullisen lihakseton, selluliittia on ja pömppömaha, rinnat jo pikkaisen roikkuu. Ja olen mielestäni kaunis, seksikäs ja kaikin puolin upea. Eli ei, enkä ole kovin kiinnostunut miltä muut naiset näyttää.

Kutakuinkin näin. Kaikkine ominaisuuksine kaikin puolin kelpaava!

Vierailija
74/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihuus = onni?  

Varmaan, jos sen nostaa ykkösasiaksi. 

Ehkä kannattaisi vaan koittaa elää terveellisesti.

Vierailija
75/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivaa elämästäsi ensinnäkin se telkkari, Instagram ja naistenlehdet veks. Itse olen elänyt lähes ilman näitä jo 10 vuotta ja ihan menevää nuoren naisen elämää vietän. Jos sieltä tulee vain pahaa oloa, niin se on aivan turhaa. Itsekin olet huomannut, etteivät ne kuvat sinua inspiroi, tuovat vain pahaa oloa, joten miksi kidutat itseäsi moisilla?

Haluamiasi telkkariohjelmia voit katsella myös netin välityksellä ja samalla vältyt vastentahtoiselta fitness-kroppien vyöryltä. Naistenlehdistä en muista yhtään juttua, joka olisi jäänyt mieleen vielä viikon kuluttua sen lukemisesta, joten pääasiassa turhaa ajan/energian/rahan menoa. Somesta voit itse valita mitä kanavia/ihmisiä/yhteisöjä seuraat ja jos muitten kroppakuvat ahdistavat, niin poistu näistä ryhmistä äläkä seuraa näitä henkilöitä enää. Seuraa sellaisia asioita, joista oikeasti nautit ja jotka saavat sinut hyvälle tuulelle. Mitä vähemmän käytät aikaa istumiseen ja makoiluun ruudun ääressä, niin sitä parempi muutenkin. Lakkaa seuraamasta toisten ihanaa elämää ja ala elämään sitä parempaa elämää ihan itse.

Vierailija
76/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään fitnesmallia. Missä ne mimmit oikein tekee niitä malli hommia? Ei ainakaan suomessa ole mitään fitnesmallihommia, vaikka juorulehdet kutsuvat jokaista ei työssä käyvää, paljon treenavaa b-julkkista fitnesmalliksi. Jos joku kerran kaksi on päässyt johonkin alan läpyskään ei se tee mallia. 

Toiseksi, kuinka monella fitnessmuokkaajalla on normaali elämä. Harvalla on jokseenkin vaativa ura, perhe ja vilkas sosiaalinen elämä. Moni instafitnessnainenkin yrittää ansaita elantoa jollain influencerjutuilla, kun tämä "harrastaminen" on vaikeaa normaalin työnteon sivussa. Mutta kuinka monta fitnessohjaajaa, fitnesshenkistä influenceria ja hyvinvointivalmentajaa tähän maahan oikeasti mahtuu/tarvitaan. No ei montaa ja siksi rahat on tiukilla. 

Treenimäärät heillä on siis kokopäivätyöstä käyvät ja lisäksi ruokavalio on kaikkea muuta kuin normaali ja jos kilpailee, niin ajoittain epäterveellinen, jotta kroppa näyttää hyvältä mutta ei voi hyvin. Tämä äärimmäinen trimmaaminen ja sen lyhytkestoisuus näkyy kun katsoo fitnessharrastajia, jota jostain syystä alkavat elämään enemmän normaalia elämää, ei mene montaa viikkoa, kun kropasta ei enää erotukaan jokainen säie tarkasti eikä ole kireä kuin viulunkieli. Ja oletan, että minun ei edes tarvitse puhua niistä filttereistä, poseerauksista ja kuvakulmista, joilla voi itse muokata mielikuvaa kropan tilasta. 

Jos olet työssä käyvä jokseenkin "normaalissa" elämäntilanteessa oleva nainen, käännä katse samantyyppisiin liikkujiin ja katso miltä he näyttävät. He ovat viiteryhmäsi, ei fitnesmissit.  Jos treenaat ahkerasti ja syöt oikein, niin kroppasi näyttää lihaksikkaalta ja kivalta, mutta ei se näytä fitnesskisailijan kropalta, koska se vaatii keinoja, joita ei normaali ihminen voi noudattaa. Tietenkin on niitä, jotka luonnostaan on paremmat edellytykset näyttää kympiltä, mutta niinhän se on yleisestikin, jotkut syntyy kauniimman nenän tai sormien kera. 

Kaikki jotka täällä tunnen on joko BMI 38-41 sohvaperunoita tai sitten niitä timmi mimmejä salihirmuja sicpäkillä. Timmit esim ex työkamuja tai naapureita, ei ystäviä. En tunne ketään *normaalia "

Ap

Vierailija
77/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla instagram on täynnä täydellisiä miesvartaloita jollaisen omistaa n. 0,1% miehistä suurinpiirtein. Pitäisikö tässä tavismiehenä alkaa itkemään?

Olen kyllä treenannut salilla vuosikausia mut silti mulla ei ole rasvaprosentti 5% ympäri vuoden ja täydellisen pyöreät näyttävät show lihakset joka suuntaan. Enkä sellaisia voi saadakaan kehonmallini takia.

Vierailija
78/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavalla instagram on täynnä täydellisiä miesvartaloita jollaisen omistaa n. 0,1% miehistä suurinpiirtein. Pitäisikö tässä tavismiehenä alkaa itkemään?

Olen kyllä treenannut salilla vuosikausia mut silti mulla ei ole rasvaprosentti 5% ympäri vuoden ja täydellisen pyöreät näyttävät show lihakset joka suuntaan. Enkä sellaisia voi saadakaan kehonmallini takia.

En tiedä missä asut, mutta ainakin tää pk seutu on täynnä tuollaisia miehiä ja instaansopivia naisia. Paitsi minä.

Ap

Vierailija
79/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä provoilija on välillä 35v ja 100kg,välillä hieman muunneltuna tästä. Ei kannata vastailla.

Vierailija
80/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todella itketä. Mulla on elämässä ihan oikeitakin haasteita joista pitää selviytyä, ei siinä paljon jaksa oman napansa ympärillä nyyhkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän