Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: muita joita ITKETTÄÄ kaikki fitnessmalli kuvat? Kun itse ei näytä

Vierailija
10.03.2021 |

Samalta, vaikka kuinka yrittää. Aina vaan repsahtaa repsahtaa repsahtaa
Miksi niitä pitää tunkea joka paikkaan, telkkariin, someen, lehyiin lehtiin : jolla on onni on, se onnen kätkeköön.

Kuvat alkaa ahdistamaan ja tekee mieli vain ahmia lisää.
N 98kiloa

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on tuon "vaikka kuinka yrittää" -asian kanssa? Fitnessmallit treenaavat yleensä 10-12 kertaa viikossa ja harjoituksissa ei vain oleskella salilla, vaan vedetään kipurajan tuntumassa ja ylikin.

Vierailija
2/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sama avaus oli täällä eilen illalla. Mutta muistan, että luin jostain tutkimuksesta, jonka mukaan useimmille fitness-kuvat eivät toimi motivaattorina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan AP on ollu ylipainoinen? Oletko sinä ollut joskus normaaleissa mitoissa ja jos näin, mitä tapahtui?

Vierailija
4/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on tuon "vaikka kuinka yrittää" -asian kanssa? Fitnessmallit treenaavat yleensä 10-12 kertaa viikossa ja harjoituksissa ei vain oleskella salilla, vaan vedetään kipurajan tuntumassa ja ylikin.

Ei kuulosta kauhean järkevältä. Missä palauttelu?

Vierailija
5/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn joka päivä vauvan kanssa Vaunulenkillä ja yritän pitää kalorit 1500 päivässä. Mitään ei tapahdu.

Vierailija
6/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä syy mikset huoli heitä ystäväpiiriin? Ettei tarvitse kattella?

Vierailija
7/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ap veikkaan ettei kaikista olisi fitnessmalleiksi vaan vaatii hyvän kropan mallin jo lähtiessään. Eli itsekin ollut hyvin hoikka ja harrastin lajia joka toi oheistoimillaan voimaa. Ei minulla ikinä ollut siroa vartaloa vaan olen sellainen kuulantyöntäjän mallinen jolla on lättänä iso takapuoli, ei vyötäröä, ei rintoja ja leveät hartiat ja lyhyehköt raajat. Ei minusta olisi koskaan tullut tiimalasimaista pienipeppuista fitnessnaista kun kropan lähtömalli on kuin kuulantyöntäjällä ELI vaikka kuinka treenaisi tai söisi oikein niin ei sinusta saa fitnessmallia jollei kroppasi ole siro ja tietynmallinen. Tottakai jokainen voi kiinteytyä mutta ei se treenaminen muuta sitä perusvartalon mallia mikä sinulla on eli jos on leveä lantio rakenteellisesti eli luiden myötä niin ei se siitä kapene salilla huhkimalla koska ei ne luut siellä muokkaudu. 

Vierailija
8/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan AP on ollu ylipainoinen? Oletko sinä ollut joskus normaaleissa mitoissa ja jos näin, mitä tapahtui?

Muutin vieraalle paikkakunnalle. Ei töitä, ei ystäviä, ei harrastuksia. Vain kotona.

Sitten sain vauvan, kolmannen synnytyksen _jälkeen_ painoin 88kg,

Vaikka ensimmäistä lasta odottaessa ihan viimeisilläni olin 83kg.

Lopulta äitiyslomalla luovutin täysin, aloin lihomaan hirveästi ja tein tännekin avauksen:

"mitä järkeä edes yrittää laihduttaa, kun en tee muuta kuin käyn neuvolassa ja kaupassa, kuka minut näkee"

Vierailija
9/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ihan vääristynyt kuva todellisuudesta ja aika paha mielenterveysongelma, jos oikeasti itket vieraiden ihmisten kuvien takia.

Vierailija
10/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohtuullisen lihakseton, selluliittia on ja pömppömaha, rinnat jo pikkaisen roikkuu. Ja olen mielestäni kaunis, seksikäs ja kaikin puolin upea. Eli ei, enkä ole kovin kiinnostunut miltä muut naiset näyttää.

Vierailija
11/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa niitä sitten katsot,jos itketää? Oletko joku itsesi kiduttaja? Maailma täynnä eri kokoisia, näköisiä ihmisiä ja tulee olemaan aina.

Vierailija
12/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee fyysisesti huono olo fitnessmallien kuvista. Ne lihakset ovat jotenkin niin puistattavia.

Vierailija
13/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa niitä sitten katsot,jos itketää? Oletko joku itsesi kiduttaja? Maailma täynnä eri kokoisia, näköisiä ihmisiä ja tulee olemaan aina.

Ei tarvitse kuin mennä nettiin tai avata tv, niin sieltä ne pomppaa esiin.

Vierailija
14/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää sama avaus oli täällä eilen illalla. Mutta muistan, että luin jostain tutkimuksesta, jonka mukaan useimmille fitness-kuvat eivät toimi motivaattorina.

Sama provo eri muunnoksilla joka päivä.

Vierailija
15/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kehossa on ns. tulppa mikä pitää saada ekana pois. Tulpan saa liikenteeseen puhtaamman ruokavalion avulla. Kaupasta pystyy ostamaan edullisia kuonan poistajia.

Mulla oli itellään toi sama ongelma ja selvitin monella ylipainoisella olevan problemia ruuansulatuksen kanssa.

Vierailija
16/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kehossa on ns. tulppa mikä pitää saada ekana pois. Tulpan saa liikenteeseen puhtaamman ruokavalion avulla. Kaupasta pystyy ostamaan edullisia kuonan poistajia.

Mulla oli itellään toi sama ongelma ja selvitin monella ylipainoisella olevan problemia ruuansulatuksen kanssa.

Mun päässä on se tulppa. Se tukkii aivojen laihdutus osion, monesti nousee kalorit yli 2000, vaikka kuin yrittää skarpata. Sitten itkettää. Lapsi ihmettelee, miksi äiti taas itkee. En viitsi kertoa, että läskejä.

Ap

Vierailija
17/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kuin mennä nettiin tai avata tv, niin sieltä ne pomppaa esiin.

Minä olen varmaan sitten eri netissä, kun tuollaisia kuvia ei ikinä pompi silmille.

Vierailija
18/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itketä. Miksi ihmisten (etenkin naisten) täytyy näyttää fitness-ihmisiltä? Oma työkaverini kisasi vuosia ja sai kovaa menestystä maailmaluokan kisoissa. Tämä työkaveri teki valtavasti töitä kisojen eteen. Hän ei koskaan arvioinut tai arvostellut muita ihmisiä ulkonäön mukaan. Viimeisestä kisasta kertoi, että psyyke oli jo kovilla ja, kun lopetti kilpailemisen, tuli hänelle paha ahmimishäiriö, josta irtipääsemeksi joutui kamppaiemaan. Arvostan tätä ihmistä siksi, että hånellä oli oma juttunsa ja teki omien tavoitteidensa eteen töitä, mutta se ei määrittänyt hänen suhdetta muihin.

Tämä maailma on mennyt ihan sairaaksi siinä, että tärkeintä alkaa olla se miltä näyttää ja miltä koko elämä näyttää muiden silmissä. Insta-elämää muita varten.

Vierailija
19/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aloittaa saman provon huomenna.

Vierailija
20/90 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta läski. Se on sun omista valinnoista kiinni tippuuko paino vai ei. Ja kyllä, turha alkaa länkyttää siitä että ylipainoon ei voi itse vaikuttaa. Ihan itse sää sitä ruokaa suuhun tunget.