Hovilta täydellinen lausunto Harrylle ja Meghanille
Kommentit (1104)
No erossa Mehgan ottaa kyllä tuon talon ihan varmasti itselleen. Harry saa häipyä vain vaatteet päällä kotio rämpyttämään Highgroven ovikelloa.
Vierailija kirjoitti:
No erossa Mehgan ottaa kyllä tuon talon ihan varmasti itselleen. Harry saa häipyä vain vaatteet päällä kotio rämpyttämään Highgroven ovikelloa.
Näillä on kaavana se että se toinen saa raataa niska limassa 10 v ja erossa eivät saa mitään , sitä vähääkään edes. Akat tulee putsaamaan jos noin käy.
Meghania selkeästi harmitti se, että hovi ei ollut valmis oikomaan häneen kohdistuvia väitteitä mutta oli valmis suojelemaan Cambridgeja. Mutta niinhän se menee, William ja Kate ovat tuleva kuningaspari ja totta kai heitä suojellaan aivan eri tavalla.
Tuohon Omid Scobien juttuun, ainakin viestistä käy ilmi se, että Meghan ei ole ollut kovin yhteistyöhaluinen. Hän on varmasti aiheuttanut monenlaista närää palatsi-aikoinaan. Tietysti Harryllä olisi ollut tässä iso rooli, hänen olisi pitänyt saada selvitettyä vaimolleen kuinka asiat toimivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaapas huomioon mammat että prinssi Louis syntyi 23.4 ja Harryn häät olivat 19.5. eli täysin kohtuutonta ylipäätään ollut vaatia Catherinelta minkäänlaista osallistumista karkeloihin alle kuukausi synnytyksestä. Kun vielä ottaa huomioon miten tarkka Cambridgen herttuatar on etikettisäännöistä voi kuvitella, millaisen paineen alla hän on ollut. Kotona pieni vastasyntynyt ja joutuu keskelle oikuttelevan z-listan näyttelijän teatraallista lasten pukujen sovitus sessiota. Ajatellaanpa itseämme samalle paikalle.
Kati oli hormoonimyrskyssä, siellä on lastenhoitajia. Mekahani halusi että ei sukkahousuja Carlottille ja Kati halusi sukkahousut. Pieniä on murheet. Kuka edes huomaa onko niitä. Päätähdet oli Prinssi Harry ja hänen tuleva vaimonsa.
Näissä tällaisissa on naamioituna takana se kupletin varsinainen juoni, nää vaan stagetetaan tällälailla triviaalisuuksina. Kyse oli Vallasta ja Meghan halusi sen itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Voi vaan kuvitella miten Meghan tulee uhriutumaan ja syyttämään Harrya ”pienten lasten perheen hajottamisesta” jos joskus eroavat, ihan sama vaikka itse haluaisi erota.
Eikös Harryn pitänyt matkustaa kesällä kotiin? Varmaan mielenkiintoinen kohtaaminen.
- Harry!
Mies ei vastaa, seisoo vaan siinä, aika on pitkä, nenästä valuu vettä ja ehdottomasti kyyneleitä ja niitä on monta, enemmän kuin sadetta. Ne maistuvat lempeän suolaisilta siitä hän tajuaa itkevänsä. Mies nostaa päänsä, kyyneleet tarttuvat isän silmiin ja täyttyvät kokonaan niistä.
-Harry, henkäisee isä. Hyvänen aika, sinä! Oletko se ihan oikeasti sinä? Äänessä on alkavaa riemua, mutta kuin epäuskoisena isä astuu askeleen lähemmäs, lyhtyjä ei polteta turhaan ja valo on vanhoissa lyhdyissä keltaista. Isä tarkastelee miehen kasvoja ja kuin tunnustellen laittaa kätensä olkapäille.
-No kyllä se on Harry! Isä puhkeaa hillitsemättömään itkuun ja kaappaa Harryn syliinsä, mies on edelleen vain siinä, ihan kuin ei vielä tietäisi onko tämä isä ja minä sen poika. Jokin sisällä ei anna lupaa tajuta. Mies on tiukassa syleilyssä, kaksi miestä pimeydessä ja sateen pieksäessä hurjasti pihamaita. Niittyjen tuoksuessa vaimeita tuoksuja, kauriitteen kierrellessä niittyjä, jänisten hyppiessä koloistaan.
On alkava kesäyö nimittäin heidän ympärillään. Kaikki tuoksuu huumaavana. Jasmini vieressä.
Mutta vähitellen Harryn mieli alkaa toimia: Hyvänen aika , olen isän sylissä, isä itkee, luonto itkee, aika pysähtyy näin ja minä olen KOTONA! Isä ottaa vastaan minut! Tämä on niin käsittämättömän isoa ettei se mahdu syliini. Isä on iso, kyllä mutta hetki on isompi, se ei mahdu kirjoitettavaksi , se on elettävä itse.
Muuten hyvä mutta Charles ei kyllä avaa itse ulko-ovea kun ovikello soi :)
Poika on tullut kotiin, juhlat suuret :)
Jatka juttua :-) Miten Harry pääsi pakenemaan Meghanilta? Missä lapset? Meghanin vankina? Alkaako nyt taistelu lasten vapauttamiseksi? Laitetaanko Harry toipumaan kultista paenneiden ohjelmaan? Löytääkö hän joskus uutta rakkautta? Kykenevätkö hänen veljensä ja veljensä perhe enää koskaan luottamaan häneen? Näkeekö hän enää koskaan lapsiaan?
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se voi olla. mutta koska tarinaan sopi tuo.
Vierailija kirjoitti:
Jatka juttua :-) Miten Harry pääsi pakenemaan Meghanilta? Missä lapset? Meghanin vankina? Alkaako nyt taistelu lasten vapauttamiseksi? Laitetaanko Harry toipumaan kultista paenneiden ohjelmaan? Löytääkö hän joskus uutta rakkautta? Kykenevätkö hänen veljensä ja veljensä perhe enää koskaan luottamaan häneen? Näkeekö hän enää koskaan lapsiaan?
Meghan nai filmimogulin ja pääsi tähdittämään ”nuoren urhean mixed race tytön” tarinasta kertovan elokuvan viiskymppisenä.
Elokuva oli floppi ja Meghan käy parhaillaan kovaa taistoa siitä, johtuiko se siitä, että häiden sukkahousukohtaus leikattiin elokuvassa väärin.
Hänellä on aiheesta tallella 30 meiliä, jotka tuo julkisuuteen ennallaan säilynyt Ihmis-Ken.
Archie ja Diana ovat asuneet tädillään jo kymmenen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Olipa hienot tekstit!
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se voi olla. mutta koska tarinaan sopi tuo.
Sopi kyllä, oli hienot tekstit!
Vierailija kirjoitti:
Sehän tämän jutun kohokohta olikin: paljastuu että isä onkin Highgroven hovimestari!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On iltayö, pienestä lentokoneesta laskeutuu kumarainen laiha hahmo, kauhtunut farkkuasu päällään ja putkilaukku rispaantuneena, harvenevassa tukassa ja parta rehottaen. Sataa. Vain kentän valot näyttävät suuntaa, kun hahmo livahtaa äänettä pienehköön autoon, joka odotti häntä. Ei sanoja. Kuski on tuttu, ja tietää varoa kysymyksiä. Auto ajaa pimeyteen, syöksyy moottoritielle. Mennyt aika ja muistot syöksyvät miehen muistoihin ja sieluun hiipii peloa: mitä jos isä ei otakaan vastaan. Mutta muutakaan ei ole. Ei nyt. Ei enää.
Kohta Highroven kartanon pihaa lähestyy rapisevien vanhojen tennarien ääni, niitten valkoiset reunat ovat mustuneet ja niissä on multaa Kalifornian maaperältä. Mies on sama, joka siirtyi autoon kentällä, mutta asu on eri. Farkut ollaan riisuttu ja tilalla on rypistynyt Paynen harmaa puku, jonka housut ovat liian lyhyet. Sukat mustat.
Mies pysähtyy ja mittava kartano kohoaa pimeydessä eteensä. Kaksi valtavaa amfora ruukkua näyttää siinäkohtaa kuin uhkaavilta. Mies muistaa miten isä lapsena upotti hänet ja veljensä noihin ruukkuihin ja kuvautti heitä isänsä kanssa. Ja mikä myrsky siitä nousi! Meitäkö kasvatettiin kuin tynnyrissä?
Mies hymähtää ja jatkaa kartanon kuistille, ohittaa monta sateen pieksämää rakennelmaa joissa on luonnon muoto tallella, sillä isä rakasti luonnon muovailemia ideoita. Miten kauhean iso työ noissa on ollut tajuaa mies nyt, isänsä poika, joka on maailmalta palaamassa ja aikoo kertoa isälleen mitä on siellä oppinut ja nähnyt.
Mielessä on kuitenkin pelko jos isä ei otakkaan vastaan. Siski hän ei ilmoittanut tulostaan ei edes soittanut ei tekstannut, sillä yllätys lie paras, isän tuntien.
Sataa yhä, mies on litimärkä, edestä juoksee jokin otus kuistilta turvaan. Pihalla käy öisin vilinä, hän tietää...mutta NYT, nyt minä painan tuota kelloa ja yritän, yritän löytää isäni ja pyytää häntä auttamaan ja ymmärtämään mitä helvettiä minussa tapahtuu , mitä maailmassa tapahtuu ja kuinka selviän erosta naiseen joka heitti kirjailmellisesti ulos omilla rahoilla ostetusta talosta, kuten nainen raivosi...
NYT, ovikello soittaa. ääni on kummallinen se tulee syvältä ison talon monesta uumenesta. Ja kyllä siellä syttyy valoja, joita mies sydän pamppaillen seuraa, sillä muistossa on kyllä miten isä siirtyy huoneissa ja miten työntekijä liikkuisi talossa. Hän huomaa että syttyvät isän huoneeseen ja ilahtuu. Isä tulee itse ehkä ovelle vastaan, hän ei viitsi vaivata muita.
Kohta kuuluu vaimeat kuminaa avataan pari ovea, kaikki äänet ovat tuttuja kun joskus lapsena karkasimme etsimään matoja nurmelta piti soittaa kelloa samoin ja odottaa.
Sitten: Ovea raotetaan ja ovenrakoon ilmestyy isän kasvot. Isä on vanhentunut, kumman punehtuneen näköinen, hämmästyneen näköinen.
mulla tuli ihan kyyneleet silmiin, kyllä isä ottaa.
Siis ymmärsinkö minä nyt tämän oikein?
Eli pari päivää ennen häitä oli vaatteiden sovitus. Joku siellä itki tai useampi. Joko sekä Catherine että Meghan tai jompikumpi. Ja kenties myös Charlotte.
Ja nyt siis Meghan raivoaa julkisuudessa KOLME VUOTTA myöhemmin tästä, että joku oli julkisuuteen kertonut, että hän oli saanut Catherinen itkemään, että hovin olisi pitänyt julkisesti kieltää tämä? Ja ilmoittaa, että se olikin Catherine, joka oli saanut Meghanin itkemään?
Siis minkä ikäisiä nämä ovat? Viisivuotiaita????!!!!!!
Ja kun hovi ei lähtenyt tekemään tästä jotain isoa julkisuusjuttua ja julistamaan, että Meghan ei itkettänyt Catherinea vaan toisinpäin, niin se on nyt mieletöntä rasismia ja ties mitä?
Siis oikeasti. Tuohan on kuin jotain pienten lasten juttuja. "Toi löi mua ... eikun toi löi mua ... äitiii, tuu sanomaan sille että se tuhma!"
Mitä jos talon menettää, se on pientä mutta menettääkö myös lapset ts jää Meghanille Kaliforniaan. He ovat naimisissa vielä, emme odota eroa.
Kati oli hormoonimyrskyssä, siellä on lastenhoitajia. Mekahani halusi että ei sukkahousuja Carlottille ja Kati halusi sukkahousut. Pieniä on murheet. Kuka edes huomaa onko niitä. Päätähdet oli Prinssi Harry ja hänen tuleva vaimonsa.