Samantha Markle väittää, että Meghan Marklella on narsistinen persoonallisuushäiriö
Meghan Markle’s half-sister says estranged sibling has ‘narcissistic personality disorder’
https://pagesix.com/2021/03/08/half-sister-says-meghan-markle-has-narci…
Kommentit (256)
Luulenpa, että asia on päinvastoin. Katsoin jotain siskon haastattelua. Tykkää kovasti olla esillä. Pyrkii manipuloimaan. Vaikuttaa kateelliselta.
Sen tajuamiseksi ei paljoa tarvita. Voi luoja näitä juttuja, mm. vihkiminen jo ennen kuninkaallisia häitä.
Ja typerät jenkit (ja jotkut muutkin) nielevät joka sanan.
Heh, niinhän se usein on, että jos joku jotain kovin pontevasti väittää jostakusta, niin onkin sellainen itse.
Vierailija kirjoitti:
Siitä en tiedä, mutta tuo sisko itse vaikuttaa häiriintyneeltä.
narcissistic personality disorder uhri?
Eli alkujaan tavis sisko ja röhnöinen isäukko olleet riittävän statusta omaavia piireihin.
Tottahan tuo turisee, vaikka on hullu itsekin.
Kovia faktoja kehissä.
Valokuvia valmistujaisista. Meghan valehteli.
Niinhän Meghanilla on, sen näkee sokea Reettakin. Ilmeisesti ei ole ollut narskua koskaan lähipiirissä jos ei osaa jo kaukaa tämän toiminnan perusteella sitä tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän Meghanilla on, sen näkee sokea Reettakin. Ilmeisesti ei ole ollut narskua koskaan lähipiirissä jos ei osaa jo kaukaa tämän toiminnan perusteella sitä tunnistaa.
No miten sen huomaa sitten, mistä merkeistä Meghanilla?
Itkeäkö vai nauraa näille Markleille?? Säälittää ja myötähäpeän tunne on, mutta julkisuuteen on Samanthankin ihan pakko tunkea. Koska sisko.
Narsististisessa perheessä (jopa suvussa) kaikki ovat jotenkin viripäitä. Epävakaata, skitsoidia, psykoa, huomiohakuista, mitä näitä on.
Meghan, sisko ja isä samaa maata... Kauheaa katsottavaa kyllä. Voi Harry-parkaa, mihin itsensä laittoi..
Eikös se ole usein niin, että jos joku kovasti haukkuu toista esim. juuri narsistiksi, hän on sitä itse?
Onko todisteeksi muita valokuvia kuin yksi valmistujaiskuva? Kuva ei todista muuta kuin, että Meghan kävi juhlapäivänä onnittelemassa Samanthaa. Ehkä oli juhlissa tunnin ja lähti.
Eikö lääkärinä toimimiseen tarvita lupa?
On se. Välit katkenneet isään ja sisarpuoleen. Eikä siinä vielä kaikki: piti katkoa myös Harryn juuret lähipiirinsä ja uudet ystävät? on Meghanin valitsemat. Mutta miten HARRY kehtaa paskoa omaan pesäänsä?
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole usein niin, että jos joku kovasti haukkuu toista esim. juuri narsistiksi, hän on sitä itse?
Ei se aina niin mene. Tämä on vähän sama kuin kaikkien tuntemaa rasistia ei saisi sanoa rasistiksi. Vaikka tämä toistuvasti ja kerta toisensa jälkeen heittelisi rasistisia juttuja. Kaikki tietävät että tämä on rasisti, mutta pitäisi olla hiljaa ettei "leimaa".
Minä sanon että Meghan on narsisti. Kaikki hänen puheensa ja toimensa viittaavat siihen. En jaksa mitään jeesustelua siitä, kuinka pitäisi olla joku erikoistunut lääkäri tämän päätelläkseen. Ihminen, jolla on ollut sosiaalisia kontakteja ja joka omaa yhtään ihmistuntemusta, tunnistaa kyllä luonnevikaisen ilman mitään lääketieteellistäkään koulutusta. Ja jos ei, niin omapa on murheensa. Pidätän itselläni kuitenkin oikeuden omiin johtopäätöksiini.
Siitä en tiedä, mutta tuo sisko itse vaikuttaa häiriintyneeltä.