Onko kaikki miehet runkkareita?
Kommentit (34)
Vain 90 % runkkaa. Ja 10 % valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vittuakos se sulle kuuluu
Sinäkin voisit runkata aggressiosi pois.
Vaimonikin on runkkari jos naisesta voi niin sanoa. Kyllä se harvase päivä itteään hoitelee satisfyerilla jos kiire tai sormin jos oikein kunnolla nautiskelee. Miks vain miesten pitäisi olla runkkareita?
Vierailija kirjoitti:
Vaimonikin on runkkari jos naisesta voi niin sanoa. Kyllä se harvase päivä itteään hoitelee satisfyerilla jos kiire tai sormin jos oikein kunnolla nautiskelee. Miks vain miesten pitäisi olla runkkareita?
Ei pidäkään! Ei missään nimessä!
Nainen.
Eräällä rantalomalla katselin kahta naista rannalla jotka flirttailivat minulle ja jotka mm. hieroivat aurinkorasvaa edessäni toistensa tisseille minua silmäillen. Kävin runkkaamassa varmaan 3 kertaa rantabaarin wcssä, enkä uskaltanut mennä juttelemaan. Tunsin itseni kyllä runkkariksi silloin
Vierailija kirjoitti:
Eräällä rantalomalla katselin kahta naista rannalla jotka flirttailivat minulle ja jotka mm. hieroivat aurinkorasvaa edessäni toistensa tisseille minua silmäillen. Kävin runkkaamassa varmaan 3 kertaa rantabaarin wcssä, enkä uskaltanut mennä juttelemaan. Tunsin itseni kyllä runkkariksi silloin
On kyllä tosi paha juttu tuollainen runkkuongelma. Kai menit jollekkin terapeutille itkeä tillittään, että kun tulee katsottua typyjä objektisoivasti?
Vierailija kirjoitti:
Avain naisen kaulakorussa merkitsee sitä, ettei kyseisen ladyn mies runkkaa.
No mulla se avain on nilkkaketussa. Tai joskus ranneketjussa. Ja miehellä siveysvyö :) :)
Runkkari on hauska sana, kaikuja menneisyydestä. Tarkoitettu haukkumasanaksi, vaikka aina ihmiset on masturboineet. Kun tabut murtuu, niin sanan perimmäinen ajatuskin katoaa.
No ainva varmasti on. Täällä vaimo on myös hänelle hankittuine leluineen, joskus jopa masturboimme yhdessä. Itsetyydytys on osa ihan normaalia ihmisten seksielämää, jos joku sitä vielä aprikoi.
Viimeisen 6v aikana ehkä 5-6 kertaa. Nuorempana ja ex-suhteessa enemmänkin, nuorena toki välillä parikin kertaa päivässä. Nykyään on niin paljon muitakin asioita ajatuksissa, sekä puuhastelua vällyissä vaimon kanssa muutaman kerran viikossa, joskus päivittäin, joskus muutamankin viikon taukoja, mutta en silloinkaan ala runkkailemaan, koska odotan mieluummin kahdenkeskistä kivaa. Olen 38v mies.
Kaikkien pitäisi runkata enemmän.
Ja antaa toistenkin runkata.