Prinssi Charles tulilinjalla, lähtikö tuleva kuninkuus?
Nyt epäillään että se oli Prinsdi Charles joka töksäytti että minkähän värinen se syntyvä beibi mahtaa olla? Siinä taisi nyt kuninkuus mennä, nouseeko William kuninkaaksi isänsä sijaan?
Kuningatar ja Prinssi Philip ovat poissa laskuista, jäljelle jäävät Charles, William ja Kate, joku näistä on tuo kauhea ra sisti? Mutta kuka???
Kommentit (145)
En tiedä miksi ne on niin huolissaan H&M:n lapsen väristä kun Philip on lähinnä violetti.
Se mihinkään lähtenyt, jos ja kun tämä pöly tästä laantuu, niin Diana-virhe alkaa olla kuitattu, kun sen ikäviä jälkiseurauksia ei hovissa enää ole. Harry ja Meghan ei voi loputtomasti tällä ratsastaa.
Kannattais joskus katsoa joku dokumentti siitä mistä Charles on kiinnostunut, mitä tekee ja millainen on. Ei hirveästi merkkivaatepissikset siinä ohessa kiinnostele, etenkään, jos ovat jo hovista poistuneet.
Kate on hyvä ihminen, sanoi Meghan haastattelussa. Joten Kate poissa laskuista. Itse uskon että möläyttelijä oli William, veljeksien välithän ovat olleet huonot jo pitkään ja William on kaikkien ”hovin lähteiden” sanonut Meghanista jotain, josta Harry on pahoittanut mielensä.
Charlesista tulee seuraava kuningas, sille ei voida mitään ellei hän itse eroa tai tee jotain isomman luokan rikosta.
Mutta vaikea kuvitella, mitä esimerkiksi Australia tai Kanada saavat itselleen Charles-kuninkaasta. Eiköhän se imperiumin auringonlasku ole edessä.
Ei mene. Brittimonarkia on n. 1000 vuotta vanha instituutio ja kuuluu erottamattomana osana hallintokoneistoon.
Vierailija kirjoitti:
Siis tekeekö tulevan lapsen ulkonäöllä spekulointi, ihan vaikka neutraalikin sellainen, ihmisen armottomaksi r*sistiksi?
Ajatteletko sinä, että Harry olisi mennyt shokkiin ”neutraalista spekuloinnista”?
Vierailija kirjoitti:
Ei mene. Brittimonarkia on n. 1000 vuotta vanha instituutio ja kuuluu erottamattomana osana hallintokoneistoon.
Se erotetaan hallintokoneistosta tarvittaessa yhdellä äänestyksellä. Vähemmän siinä on työtä kuin Brexitissä.
No en ihan välttis usko näiden juttuja 100%. Ja Philiphän on tunnettu möläytyksistään ja nyt sitten ehkä Charleskin but that's all it is.
Vierailija kirjoitti:
Se mihinkään lähtenyt, jos ja kun tämä pöly tästä laantuu, niin Diana-virhe alkaa olla kuitattu, kun sen ikäviä jälkiseurauksia ei hovissa enää ole. Harry ja Meghan ei voi loputtomasti tällä ratsastaa.
Kannattais joskus katsoa joku dokumentti siitä mistä Charles on kiinnostunut, mitä tekee ja millainen on. Ei hirveästi merkkivaatepissikset siinä ohessa kiinnostele, etenkään, jos ovat jo hovista poistuneet.
Eniten minua huolestuttaa hänen mieltymyksensä homeopatiaan.
Luulen ettei ellu uskalla heittää veiviään kun tietää että charlie on seuraavana vuorossa. Charlie taas on viimeiset 30-40 vuotta näyttänyt siltä kuin olisi tajunnut ettei hänen vuoronsa tule ikinä mutta hänellä ei ole mitään tarkoitusta elämällään paitsi odottaa vuoroaan.
Ilmankos harryn irtiotto kirpaisi niin kovasti. Charles haluaisi itse olla tuossa tilanteessa ja jättää hölmön perheensä ja asemansa taakseen ja tehdä edes kerran eläessään ihan mitä itse huvittaa.
Se rasisti on tietysti Philip. Ei tarvitse kovin syvältä etsiä, että löytää hänen kommenttejaan vuosien varrelta. Eihän nyt kuolevaa ihmistä kukaan halua enää syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tekeekö tulevan lapsen ulkonäöllä spekulointi, ihan vaikka neutraalikin sellainen, ihmisen armottomaksi r*sistiksi?
Ajatteletko sinä, että Harry olisi mennyt shokkiin ”neutraalista spekuloinnista”?
Sinä puhut henkilöstä jonka tiedetään olleen rasistinen ja pukeutuneen natsipukuun. Hattuun jutut voi laskea toisesta korvasta sisään-toisesta ulos. Onnettomalla ei ole mitään muuta jäljellä, kuin rasismikortin heiluttelu.
Höpsö pappa. Willielle kruunu suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Se rasisti on tietysti Philip. Ei tarvitse kovin syvältä etsiä, että löytää hänen kommenttejaan vuosien varrelta. Eihän nyt kuolevaa ihmistä kukaan halua enää syyttää.
Toki on, mutta tällä kertaa ei. Harry itse sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Mieti itse miten isot otsikot tuollaisesta olisi jos joku persu olisi möläyttänyt tuollaista maanantaina aamuyöstä kello 5.12 twitterissä ja poistanut viestinsä 10 sekunnin päästä. Aivan taatusti asiaa reviteltäisi joka lehdessä viikkotolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Kate on hyvä ihminen, sanoi Meghan haastattelussa. Joten Kate poissa laskuista. Itse uskon että möläyttelijä oli William, veljeksien välithän ovat olleet huonot jo pitkään ja William on kaikkien ”hovin lähteiden” sanonut Meghanista jotain, josta Harry on pahoittanut mielensä.
Charlesista tulee seuraava kuningas, sille ei voida mitään ellei hän itse eroa tai tee jotain isomman luokan rikosta.
Mutta vaikea kuvitella, mitä esimerkiksi Australia tai Kanada saavat itselleen Charles-kuninkaasta. Eiköhän se imperiumin auringonlasku ole edessä.
William varoitti Harrya Meghanista ja oikeassa hän oli.
Charles se möläytti. Mutta se onkin dinosaurus.
William meni kertomaan eteenpäin ja Meghan veti herneen nenään. Sinänsä ihan syystä, mutta kuka oikeasti välittää jonkin omituisen mielipiteistä? Charles on laukonut koko ikänsä kummallisia kommentteja. Valtakunta on tottunut siihen, että tuleva kunkku vaatii valvontaa.
Se voi olla ihan joku muukin, vaikka prinssi andrew tai joku hovin arvovaltaisista työntekijöistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
William varoitti Harrya Meghanista ja oikeassa hän oli.
Varoitti että voi tulla tummia lapsia. Huh huh. Toisaalta oli se Harryn naamiaisasukin Williamin mielestä tosi hauska, ja hän itse oli samoissa naamiaisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry taitaa vaimonsa mieliksi mennä shokkiin ihan mistä vaan, mikä hyödyttää.