En ole mustasukkainen nykyisestä naisesta
Naiset aina ulisee siitä kuinka mustasukkaiset miehet on pahoja.
En ole nykyisestä naisesta mustasukkainen. En juurikaan välittäisi, vaikka joku toinen mies hänet minulta iskisi. Minua ei myöskään harmita hänen entiset miehensä. Tiedättekö mistä tämä johtuu? Siitä, että en ole rakastunut enkä rakastumassa häneen, ja suoraan sanottuna hän on aika yhdentekevä minulle.
Tämä on taas näitä juttuja tämä miesten mustasukkaisuuden vastustaminen, jossa feministit vaativat asioita vastoin omaa todellista etuaan.
Kommentit (24)
Mustasukkaisuus on sairasta. Terve rakkaus on vapaa mustasukkaisuudesta. Sinä taas ap olet vain välinpitämätön etkä ole ikinä rakastanut ja tuntenut oloasi turvalliseksi kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja juuri tuon välinpitämättömyyden vuoksi nainen taitaa olla syvästi ihastunut / rakastunut ja jahtaa sinua.
Jos taas olisit päinvastainen eli takertuva mustasukkainen häntä rakastava vätys, niin nainen jättäisi sinut.
Ottakaa miehet muistiinpanoja. Naiset ovat kuin kissoja, kissat rakastavat niitä jotka vihaavat heitä. Kissat juoksee karkuun heiltä, jotka tykkäävät kissoista.
Ei ihme, että naiset rakastavat väkivaltaisia miehiä eivätkä koskaan pääse eroon heistä ja obsessiosta joka heillä on näihin miehiin. Se intohimo mieheltä, kun mies lyö, on vain niin huumaavaa.
Kiltti mies pitäisi kuin kukkaa kämmenellä. Mutta ei kelpaa, koska naiset rakastaa draamaa! Ei hyvää miestä. Useimmat naiset haluavat tulla ennemmin hakatuksi kuoliaaksi kuin että mies olisi tylsä.
Siksi alkoholisoituneet miehet voittaa raittiin miehen 100-0, joka kerta.
Pakko huomauttaa tähän, että monet kiltit on alkoholisteja. Mulla on tällanen alkkis-kilttis. Raittius ei aina ole yhtä kuin kilttiys.
Eli nyt meillä on täällä mies, joka on pahoittanut mielensä siitä että häntä on pidetty sairaalloisen mustasukkaisena ja siksi keksi avauksen, että mustasukkaisen suhteen ainoa vaihtoehto on välinpitämätön suhde.
En koskisi AaPeehen pitkällä tikullakaan, niin oksettavan tunnekylmä tyyppi.
No et se vahvoilla ole sinäkään, kun olet yhteen päätynyt ihmisen kanssa josta et piittaa viiden pennin vertaa. Vai oletko niin heikko, ettet yksinään pärjää?
Vierailija kirjoitti:
En koskisi AaPeehen pitkällä tikullakaan, niin oksettavan tunnekylmä tyyppi.
Tulipa sieltä lapsellinen loukkaantuminen.
Tunsin suurta kiihkoa ja lämpimiä tunteita naista kohtaan, mutten siltikään tuntenut juurikaan mustasukkaisuutta tämän seikkailurikkaasta menneisyydestä tai useista miespuolisista kavereista. Tämä ihmetytti minua, sillä itse olen aiemmin ollut hyvinkin mustasukkainen.
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt meillä on täällä mies, joka on pahoittanut mielensä siitä että häntä on pidetty sairaalloisen mustasukkaisena ja siksi keksi avauksen, että mustasukkaisen suhteen ainoa vaihtoehto on välinpitämätön suhde.
Kyllä. Tällainen marttyyri meillä nyt on. Tällä kertaa.
Mikä on "seikkailurikas" menneisyys? Mitä teet tämmöisen naisen kanssa, kun et selvästikään hänestä välitä? Tee palvelus molemmille ja päästä hänet menemään. Tuhlaat molempien aikaa.
Eli sinulle mustasukkaisuus on sama, kuin alistaminen ja kontrolloiminen? Sairasta.
Itse en ole mustasukkainen kumppanistani, mutta rakastan ja välitän hänestä kovasti ja haluan olla hänen kanssa loppuikäni.
Kylläpä on sekopäiden sukupolvi sieltä kasvamassa. Jos jotain hyvää tälläisissä aloituksissa on niin se paremmuuden tunne itsestään, mikä tälläisiä aloituksia lukemalla tulee.
Minäkään en muuten ole mustasukkainen miehestäni, mutta se johtuu siitä, että meillä on luottamus kunnossa.
"Tämä on taas näitä juttuja tämä miesten mustasukkaisuuden vastustaminen, jossa feministit vaativat asioita vastoin omaa todellista etuaan."
Mitä ihmettä minä juuri luin? Miten kenenkään tervepäisen ihmisen mielestä MUSTASUKKAISUUS voi olla kenenkään "todellinen etu"??? On täällä sairasta porukkaa, ei voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
"Tämä on taas näitä juttuja tämä miesten mustasukkaisuuden vastustaminen, jossa feministit vaativat asioita vastoin omaa todellista etuaan."
Mitä ihmettä minä juuri luin? Miten kenenkään tervepäisen ihmisen mielestä MUSTASUKKAISUUS voi olla kenenkään "todellinen etu"??? On täällä sairasta porukkaa, ei voi muuta sanoa.
AP:n mielestä alistaminen ja kontrollointi on naisen etu. Siinä on terve yksilö!
Jos AP ei halua naista alistaa ja kontrolloida, niin naisella ei ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "seikkailurikas" menneisyys? Mitä teet tämmöisen naisen kanssa, kun et selvästikään hänestä välitä? Tee palvelus molemmille ja päästä hänet menemään. Tuhlaat molempien aikaa.
Ollaanpa siellä kärttyisiä! Chill out ja käy vähän ulkona!
Jos vaikkapa mies olisi sekstaillut kymmenien naisten kanssa menneisyydessään, olisi hänellä aika seikkailurikas menneisyys, vai mitä naiset tuumisi? Eikö tällaista miestä kohtaan sitten millään voisi tuntea suuria aitoja tunteita? En oikein ymmärrä taas logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:n mielestä alistaminen ja kontrollointi on naisen etu. Siinä on terve yksilö!
Jos AP ei halua naista alistaa ja kontrolloida, niin naisella ei ole mitään väliä.
Toivottavasti löytää itselleen mustasukkaisen naisen. Siinäpähän sitten seuraavaksi ihmettelee kun häke kysyy, että "otatsä naiselta pataan..."
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikkapa mies olisi sekstaillut kymmenien naisten kanssa menneisyydessään, olisi hänellä aika seikkailurikas menneisyys, vai mitä naiset tuumisi? Eikö tällaista miestä kohtaan sitten millään voisi tuntea suuria aitoja tunteita? En oikein ymmärrä taas logiikkaa.
Koskapa näillä miestrolleilla on mitään logiikkaa tällä palstalla ollutkaan. Pipipäitä järjestään koko konkkaronkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyökkipsykolointia sinun kommenttisi pohjalta. Mitäpä jos alistaminen ja kontrollointi on ainoa syy ap:lla olla parisuhteessa?! Ja nyt kun on evännyt tämän vietin itseltään niin nainenkaan ei tunnu miltään?
Mustasukkaisuus ei tee suhteesta aitoa ja oikeaa rakkautta
Se ei ole mitenkään tavoiteltava asia parisuhteessa