Suomalaiset parturiliikkeet hinnoittelevat itsensä ulos miesasiakkaistaan
Hinnat alkavat huitelemaan jopa jo 35 euroa ns. Suomipartureissa. Tätä hinnannousua yritetään ilmeisesti perustella vielä luotaantyöntävämmillä palveluilla jotka hintaan pakotetusti on sisällytetty, kuten vaikka päähieronta.
Jos mies menee parturiin, hän menee sinne hoitamaan pääasiansa, eli hiusten leikkuun. Kaikki muu on paskaa.
Kommentit (25)
Ulkomaalaiset leikkaa miesten hiukset 20€ 👍
Vierailija kirjoitti:
Helppo ratkaisu: ryhtyy kasvattamaan tukkaa.
Tai leikkaa itse.
BIC 1 höylät maksaa kolme euroa 10 kpl paketti ja ne riittävät vuodeksi jos pään höylää kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkäät siitä päältä pitkä ja sivut koneella tyylistä niin mikäs siinä. Kaikki ei tykkää.
Parikymppiä tuo oma parturi ottaa ja varissa on kuontalo kunnossa. Ihan kohtuullista, minusta,
Vaki parturi 23,50 e, ollut jo vuosia, asiakkaita riittää jonoksi asti.
Ahahahahha, ei koske minua t: kalju
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkäät siitä päältä pitkä ja sivut koneella tyylistä niin mikäs siinä. Kaikki ei tykkää.
Eivät nuo suomiparturitkaan muuta tyolla hinnalla tee, vaikka pyytäisi jotain niin sieltä tulee aina se sama malli.
ne ei saa rahaa siitä, haluvat 3-5 asiakasta päivässä ja 150-200€ per pää. päivässä sen 600€ vähintään. miksi siihen kun on mahdollista, niin alkaa leikkaamaan miesten hiuksia 25€ per pää.
Leikkautan parturissa yleensä hiukset 5 millin siiliksi koneella mutta se maksaa suomalaisessa parturissa 15 euroa vaikka on noin 4 minuutin työ. Yks ulkomaalainen parturi pyytää samasta 7 euroa ja olenkin käynyt siellä.
Leikkautan parturissa yleensä hiukset 5 millin siiliksi koneella mutta se maksaa suomalaisessa parturissa 15 euroa vaikka on noin 4 minuutin työ. Yks ulkomaalainen parturi pyytää samasta 7 euroa ja olenkin käynyt siellä.
10e ulkomasnreissujen yhteydesdä,suomessa en rahota noita kiskureita
Täällä missä olen maksaa parturi 1,55€ ,filippiinit.
Vierailija kirjoitti:
15 euroakin on sellainen summa ettei siitä parturille käytännösä mitään jää käteen. 7 eurosta ei taideta paljon veroja tai muitakaan maksuja maksella :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15 euroakin on sellainen summa ettei siitä parturille käytännösä mitään jää käteen. 7 eurosta ei taideta paljon veroja tai muitakaan maksuja maksella :)
Meinaatko että olen päivässä ainoa asiakas. Kyllä siinä parturissa käy 20 asiakasta päivässä ja ne parturit tienaa varmaan sellaiset 300 euroa päivässä eli se kerrotaan 20 päivällä saadaan 6000 euroa. Kun siitä otetaan 30 % verot niin kyllä se parturi palkkaa saa.
15e maksaa Tampereella kauppakeskuksessa olevassa turkkilaisessa. Käyn usein siellä. Muut lähellä olevat turkkilaiset ovat yleensä 20-25e paikasta riippuen. Leikkaavat hyvin ja nopeasti koneella sivut ja päältä saksilla -mallia, koska tekevät sitä kaiket päivät.
Vierailija kirjoitti:
10e ulkomasnreissujen yhteydesdä,suomessa en rahota noita kiskureita
Toki ulkomailla 10 euroa laskuttavalla parturilla voi olla paremmat katteet kuin Suomessa 35 euroa laskuttavalla. Hinta yksinään ei kerro miten parturi tienaa työllään.
Meinaatko että olen päivässä ainoa asiakas. Kyllä siinä parturissa käy 20 asiakasta päivässä ja ne parturit tienaa varmaan sellaiset 300 euroa päivässä eli se kerrotaan 20 päivällä saadaan 6000 euroa. Kun siitä otetaan 30 % verot niin kyllä se parturi palkkaa saa.
Sä unohdat nyt kaikki kulut, pelkästään työttömyysmaksut on yli 1000 euroa kuussa, vuokra, sähkö, vesimaksu, ALV jne
Moni täällä kehuu turkkilaisia partureita. Itse kuitenkin vedän tässäkin pidemmän korren siten, että turkkilainen vaimoni leikkaa tukkani veloituksetta :)
Helppo ratkaisu: ryhtyy kasvattamaan tukkaa.