En ole mustasukkainen nykyisestä naisesta
Naiset aina ulisee siitä kuinka mustasukkaiset miehet on pahoja.
En ole nykyisestä naisesta mustasukkainen. En juurikaan välittäisi, vaikka joku toinen mies hänet minulta iskisi. Minua ei myöskään harmita hänen entiset miehensä. Tiedättekö mistä tämä johtuu? Siitä, että en ole rakastunut enkä rakastumassa häneen, ja suoraan sanottuna hän on aika yhdentekevä minulle.
Tämä on taas näitä juttuja tämä miesten mustasukkaisuuden vastustaminen, jossa feministit vaativat asioita vastoin omaa todellista etuaan.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tämä on taas näitä juttuja tämä miesten mustasukkaisuuden vastustaminen, jossa feministit vaativat asioita vastoin omaa todellista etuaan."
Mitä ihmettä minä juuri luin? Miten kenenkään tervepäisen ihmisen mielestä MUSTASUKKAISUUS voi olla kenenkään "todellinen etu"??? On täällä sairasta porukkaa, ei voi muuta sanoa.
AP:n mielestä alistaminen ja kontrollointi on naisen etu. Siinä on terve yksilö!
Jos AP ei halua naista alistaa ja kontrolloida, niin naisella ei ole mitään väliä.
Toivottavasti löytää itselleen mustasukkaisen naisen. Siinäpähän sitten seuraavaksi ihmettelee kun häke kysyy, että "otatsä naiselta pataan..."
Toivottavasti on sellainen nainen, joka riehuu parvekkeella ja heitelee hänen tavaroita ulos asunnosta, jos edes pienikin epäilys on pettämisestä, tai katsonut vahingossa naisen takapuolta.
Noinhan se menee. Täälläkin suunnalla on oltu suhteessa, jossa en kokenut pätkääkään mustasukkaisuutta. No, en varsinaisesti ollut rakastunutkaan, kunhan vaan oltiin. Samanaikaisesti tunsin kyllä mustasukkaisuutta naisesta, johon olin ihastunut.
M28
Kaikkia ei rakasta yhtä syvästi. Laastarilla ei niin ole väliä, ei niihin kiinny.
Hullummaksi ja hullummaksi menee nämä kirjoittelut... Huhuu.