Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmaata hiuksissa

Vierailija
09.03.2021 |

Kysymys lähinnä naisille... Miten suhtaudut harmaisiin itsellä ja muilla? Vanhentavatko ne rumasti vai näyttävätkö arvokkailta?

Harmaata hiuksissa

Vaihtoehdot

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä leikkaus ja puhtaat hiukset ovat paremmat, kuin jokin sopimaton väri.

Sopimaton? Värjään sen väriseksi kuin hiukset olivat ennen kuin harmaantuivat. Sopii huomattavasti paremmin kuin harmaa.

Vierailija
22/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossako ne vaihtoehdot? Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäsin viisikymppiseksi asti, nyt olen ollut puolitoista vuotta värjäämättä ja tykkään kovasti itsestään syntyneestä liukuväristä. Keskimäärin puolet hiuksista on harmaita: edessä kokoharmaata, takaosa on edelleen tummempaa. Vielä menee vuosi, ennen kuin paksuista, kiharista, olkapäille ulottuvista hiuksistani katoaa värjätty osa. Jännä nähdä, millainen tästä tulee.

Harmaa on tyylikäs väri. On kyllä sanottava, että koska jokainen harmaantuu yksilöllisesti, joukossa on niitäkin, joita harmaantuminen ei oikein pue. Omasta mielestäni minulle harmaanvalkoisenhopeinen sopii tosi hyvin, mutta muiden mielipiteistä en tiedä, kun en ole niitä kysellyt. :)

Vierailija
24/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä tullut isääni, jolla ei ole harmaita hiuksia vielä yli 80-vuotiaanakaan. En värjäisi, jos harmaantuisin, äidilläni on todella kauniit ihan vaaleat (lähes valkoiset) hiukset, jotka on mielestäni tosi raikkaat ja hyvännäköiset. N54

Vierailija
25/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua tunkea päätäni täyteen kemikaaleja, joten en värjää. En muutenkaan ymmärrä, miksi pitäisi näyttää jotenkin erityisen nuorelta.

Kirjoitinkin tuonne jo, että minä aloin harmaantumaan 25 vuotiaana ja sen ikäinen ei todellakaan ole valmis olemaan mikään harmaavarpunen. En ollut minäkään. Harmaa vanhentua paljon, mutta harva parikymppinen ei halua näyttää 60 vuotiaalta hiusten puolesta.

Harva parikymppinen ei halua näyttää 60-vuotiaalta? No minä kuulun niihin harvoihin, jotka eivät halua näyttää kuuskymppiseltä kakskymppisenä. 

... tai sitten sulla tuli ajatusvirhe tuossa, et osannut päättää ilmaisetko asian suoraan vai negaation kautta, ja niin tuosta tuli tuollainen sotku. Sellaista sattuu, ei siinä mitään.

Hohhoijaa...

Vierailija
26/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossako ne vaihtoehdot? Ok.

Samaa mietin. Mutta yritetään ymmärtää.

Vierailija
27/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä harmaantumista havainnut viisikymppiseksi mennessä. Värjäilen silloin tällöin, kuten olen ikäni tehnyt. Välillä saa parikin vuotta kasvaa juurikasvua, sitten taas tuntuu että on kiva värjätä.

Joten en osaa sanoa että alanko värjäämään jatkuvasti jos alan harmaantumaan. En kyllä tykkää harmaasta tai edes vaaleasta tukasta itselläni.

Vierailija
28/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin värjäämisen 47-vuotiaana. Nyt olen toista vuotta ollut värjäämättä. Minusta on mukava seurata miten hiukset harmaantuvat. Mulla harmaita siellä täällä, systerillä on taas toinen ohimo harmaana.

Mulla ei ole tähän periaatteellista kantaa. Saatan aloittaa värjäämisen taas joskus.

Vierailija
29/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kiinnosta jos tulee harmaita. Antaa tulla. Naiset on ihan sekopäitä näitten "sääntöjensä" kanssa. Jiisus.

Vierailija
30/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjan kuningatar ei värjää hiuksiaan, 48v Letizia. Niin en värjää minäkään. Olenpahan silloin muodin aallonharjalla. Ylpeästi luonnollinen.

https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000007788988.html

Vierailija
31/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, aloin harmaantua reilusti alle kolmekymppisenä. En varsinaisesti peittele sitä, mutta koska tykkään raidoittaa vaaleaksi, harmaat hiukset toistaiseksi sekoittuvat joukkoon.

Nyt ikä 38, hiusten väri tummanvaalea, ja omassa värissä harmaat näkyvät selkeästi, 10-15% varmaan on harmaata.

Vierailija
32/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa vanhentaa. Mutta mikäs siinä, jos joku nelikymppisenä haluaa näyttää kuuskymppiseltä. Jääpähän meille muille enemmän valinnanvaraa miehissä.

Vierailija
33/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään työelämän takia. Olen 46 ja kampaajan mukaan noin 50% harmaita. Luonnonväri tummahko ruskea joten harmaat erottuu paljon. Olen miesvaltaisella työpaikalla, jossa muut paljon nuorempia, ja alalla yleensä arvostetaan nuoruutta ja dynaamisuutta. En tahdo näyttää enemmän mummolta kuin on pakko, joten värjään nuoruuden hiustenväriin.

Vierailija
34/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Ikää nyt 56v eikä vielä yhtään harmaata.

En ymmärrä kysymyksen asettelua.

Vierailija
35/35 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tosi tummanruskeat hiukset, ohimoilta alkaen on valkoisia ilmestynyt muutaman viime vuoden aikana (olen nelikymppinen), ne saavat hiukseni näyttämään tietyssä valossa siltä kuin niihin olisi suihkautettu jotain hopeaväriä. En värjää hiuksiani - nuorena minulla oli paljon vaaleammat hiukset, silloin värjäsin punaiseksi, nykyisin pitäisi ensin valkaista että niihin tarttuisi väri. Ehkä sitten kun ovat kokonaan valkoiset, alan värjätä shokkiväreillä ihan huvikseni. =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän