Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmaata hiuksissa

Vierailija
09.03.2021 |

Kysymys lähinnä naisille... Miten suhtaudut harmaisiin itsellä ja muilla? Vanhentavatko ne rumasti vai näyttävätkö arvokkailta?

Harmaata hiuksissa

Vaihtoehdot

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No bromlem.

Vierailija
2/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

48? :D Hmm... Mulla on ollut muutamia harmaita monta vuotta jo ja olen 30v.

Värjään tummia hiuksiani hennalla, harmaat peittyy vähän huonosti mutta peittyy kumminkin. 

Mielestäni harmaat hiukset on ihan hienoja. En välttämättä värjäisi vain niiden takia.

Itse olen vain mieltynyt oranssiin hiusväriin ja värjään siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia harmaita...joo olisikin. Olen juurikin 48 ja harmaita on varmaan 1/3 hiuksista, ohimot olisivat ihan valkoiset ilman värjäämistä. Todellakin värjään ainakin vielä tässä vaiheessa.

Vierailija
4/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikää 10 vuotta vähemmän, mutta harmaata pukkaa jo huolella. Todellakin värjään ne piiloon.

Vierailija
5/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastausvaihtoehdot ovat vähän huonot. En värjää omia vähitellen harmaantuvia hiuksiani, mutta syynä ei ole että haluaisin "ikääntyä ikäkauteni mukaisesti", vaan se että harmaat hiukset ovat mielestäni kiinnostavan ja hauskan näköisiä omien kuparinpunaisteni seassa ja siitä, että hiusvärien käyttö on minusta hankalaa ja inhottavaa (ne haisevat pahalta jne.)

Vierailija
6/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 43 ja edessä on neljä harmaata hiusta :D Nypin ne pois kun ekan kerran näin muutama kk sitten, mutta nyt ne on taas tuossa. Olkoon. Eikös se yksi kuninkaallinenkin (nainen, en muista kuka/mikä maa), joka harmaantui kanssa nelikymppisenä, antanut olla vaan ja sai aikaan trendin. 

Vierailija
7/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää, kun en jaksa, eikä ole varaa, enkä muutenkaan mikään tyylikäs kaunotar ole. Olen 42v.

Vierailija
8/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomasin viime vuonna (37 v) yksittäisiä vitivalkoisia hiuksia päässäni ja värjään kyllä hiukset. Mutta ilmeisesti värjääminen pitäisikin lopettaa vasta 48-vuotiaana, joten katsellaan siinä kohtaa vieläkö värjään.

Vierailija
9/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen värjännyt hiuksiani muutamaa poikkeusta lukuunottamatta säännöllisesti vuodesta -84, ja aion värjätä edelleenkin. Tykkään klassisesta tyylistä ja huolitellusta ulkonäöstä. Välillä kun on oikein paljon tyvikasvua huomaa että hiukset rasvoittuvat nopeammin luonnontilassa. Kampaajan laittaman värin kanssa pesukerrat saa 2 krt/vk. Olen tosi tumma hiuksiltani, mutta ei ole vielä juurikaan harmaata.

N50

Vierailija
10/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 54-vuotias, eikä harmaata vielä ole. Jotenen pysty vastaamaan kysymykseesi.

Vierailija
11/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tunkea päätäni täyteen kemikaaleja, joten en värjää. En muutenkaan ymmärrä, miksi pitäisi näyttää jotenkin erityisen nuorelta.

Vierailija
12/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaita tulee kyllä jo huomattavasti aikaisemmin ja todellakin värjään.

Vierailija
13/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin harmaantumaan 25 vuotiaana ja nyt 46 vuotiaana harmaata on ihan kiitettävästi. Vuosi sitten vielä värjäytin hiukset säännöllisesti viiden viikon välein, mutta kiitos koronalle, asia muuttui. Kyllä nykyäänkin värjäytän hiuksia vielä, mutta nyt eri tavoin, eli suurin osa hiuksista on suurinpiirten omaa väriä ja seassa on vaaleita raitoja, johon harmaat sekoittuvat siististi.

Vierailija
14/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alta viiskymppisenä värjäytin, en enää kun mennyt osittain jo valkeaksi

Vierailija
15/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua tunkea päätäni täyteen kemikaaleja, joten en värjää. En muutenkaan ymmärrä, miksi pitäisi näyttää jotenkin erityisen nuorelta.

Kirjoitinkin tuonne jo, että minä aloin harmaantumaan 25 vuotiaana ja sen ikäinen ei todellakaan ole valmis olemaan mikään harmaavarpunen. En ollut minäkään. Harmaa vanhentua paljon, mutta harva parikymppinen ei halua näyttää 60 vuotiaalta hiusten puolesta.

Vierailija
16/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä leikkaus ja puhtaat hiukset ovat paremmat, kuin jokin sopimaton väri.

Vierailija
17/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56, enkä muista milloin ekat harmaat ilmestyivät, mutta ei niitä vieläkään ole haitaksi asti. En ole värjännyt enkä aio värjätä. Hiuksissani on luonnostaan hieman värivaihtelua, vaaleamman ja tummemman ruskean sävyjä, ja nuo harmaat menee samaan piikkiin, se on ihan mielenkiintoinen lisä ja oikeastaan odotan, että harmaata alkaisi ilmestyä enemmän.

Vierailija
18/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset alkoivat harmaantua jo kolmikymppisinä, kun on karkea luonnonkihara hiuslaatu. Värjään, koska muuten näytän ihan värittömältä, kun piirteetkin ovat vaaleat.

Vierailija
19/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitinkin tuonne jo, että minä aloin harmaantumaan 25 vuotiaana ja sen ikäinen ei todellakaan ole valmis olemaan mikään harmaavarpunen. En ollut minäkään. Harmaa vanhentua paljon, mutta harva parikymppinen ei halua näyttää 60 vuotiaalta hiusten puolesta.

Harva parikymppinen ei halua näyttää 60-vuotiaalta? No minä kuulun niihin harvoihin, jotka eivät halua näyttää kuuskymppiseltä kakskymppisenä. 

... tai sitten sulla tuli ajatusvirhe tuossa, et osannut päättää ilmaisetko asian suoraan vai negaation kautta, ja niin tuosta tuli tuollainen sotku. Sellaista sattuu, ei siinä mitään.

Vierailija
20/35 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti harmaa saa väsyneen näköiseksi. Siksi värjään. Värjäyksistä huolimatta harmaa puskee vahvasti ja on hiusrajasta valkoista.

Tummaverikkö muuttui blondiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi