Aina kun kysyn deittisivustoilla miehiltä, miltä heidän ihannenaisensa näyttää
He vastaavat: "Ei ole mitään yhtä tiettyä, saa olla tumma, vaalea tai punapää, lyhyt tai pitkä, ei mitään väliä".
Mistä tämä johtuu?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ole niin ulkonäkökeskeisiä kuin naiset
Unelmanainen topassa haaveiltiin Barbiesta ja vosuista.
Ou beibi. Sinä olet ihannenaiseni. Olet täydellinen uniikki lumihiutale
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää yleensäkään kysyä, jos mikään vastaus ei kelpaa / ole oikea?
Kyllä minulle kelpaisi ihan täysin rehellinen vastaus. Ei siinä ole mitään väärää tai pahaa, että joillain ihmisillä on tarkat kriteerit. Minusta on vain hienoa, ettei ota ensimmäistä joka eteen sattuu, vaikka ei miellyttäisikään, sellainen on ikävää sille toiselle osapuolellekin.
Ap
Entä jos miehet ovatkin kiinnostuneita naisista yksilöinä? Jos vaikka luonteesi on juuri jotakuta miestä puoleensa vetävä, muuttuu monella käsitykset ulkonäköasioistakin aivan totaalisesti, jos löytyykin nainen, joka on täydellinen match luonteensa, kiinnostustenkohteidensa, ajattelunsa jne. puolesta.
Ääriesimerkkinä moni pe r su mies saattaisi ihastua ja rakastua aktiiviseen pe r su naiseen, vaikka hänessä ei olisi ulkonäkönsä puolesta mitään sellaista, mikä muutoin sytyttäisi miehen. Jos nainen erottuu positiivisesti aikaisemmin tapailemistaan muista naisista esimerkiksi juuri kiinnostustenkohteidensa vuoksi, ei ulkonäöllä loppujen lopuksi ole oikein mitään väliä.
Ps mies hakee ulkomailta naisen. Varattomat jää tänne. Varokaa niitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyselet tyhmiä? Jos mies juttelee kanssasi, hän ei pidä sinua suohirviönä. Muusta käytöksestä tulee sitten ilmi loput ajatukset.
No siis itse olen sivustolla kuvattomana, koska en halua työkavereiden tai muiden tuttujen tietävän asiasta. Laitan viestiä itseäni kiinnostavan näköisille ja oloisille miehille, ja kysyn heiltä, onko heillä jokin tietty maku naisissa, niin ei sitten tuhlata kummankaan aikaa, jos mies vaikka sanoo, että naisen tulee olla alle 60 kg tai hiusten pitää olla vaaleat ja pitkät. En koe itsetuntoni olevan sieltä huonoimmasta päästä ainakaan :)
ApKannattaa nyt sisäistää pari universaalia totuutta. Miehet eivät ensinnäkään ymmärrä naisten painosta mitään. Suurin osa miehistä ajattelee, että jos naisella on hyvä kroppa, hän painaa automaattisesti 50 kg tai max. 55 kg. Miehillä ei ole mitään käsitystä siitä, paljonko naiset normaalisti painavat ja että 60-kiloinenkin voi olla hoikka ja hyväkroppainen.
Toisekseen noin 90 prosenttia miehistä pitää hoikista, pitkähiuksisista naisista. Moni voi toki pariutua lyhyttukkaisen ja pullukankin kanssa, mutta jos ihanteita kysytään, niin hoikkuus ja pitkät hiukset menevät edelle lähes aina. Miehet pitävät myös erottuvasta vyötäröstä ja leveämmästä lantiosta ja niin edelleen.
Mielestäni se, että tuollaisia pitää kysellä, kertoo jonkinlaisesta laput silmillä elämisestä. Jotenkin ihmettelen, miten nykynaisille voi edelleen tulla niin yllätyksenä tällaiset miesten mieltymyksiä koskevat asiat.
Ja tuo ihannekysymys on todella hasardi, koska jos siihen antaa kovin seikkaperäisen vastauksen, pilaa vain omat mahdollisuutensa. Ja toisaalta harvalla on niin tiukkoja kriteerejä kumppanille, että hiusten väri olisi se ratkaiseva asia.
Eli mielestäni ongelmasi on outo ja ihan itse aiheutettu.
Tiedän kyllä ettei miehet tiedä naisten painosta, mutta jos mies sanoo, että "yli 60 kg ei käy" niin se kertoo että mies hakee hoikkaa. Itselläni kun on lievä ylipaino, niin en luonnollisestikaan voi olla tällaisen miehen makuun.
Ap
Nämäkin on tapauskohtaisia juttuja. Jos on muuten mukava ja kiva nainen eikä mennä lihavan puolelle, niin ei se lievä pyöreys ehkä haittaakaan. Ja kauniit kasvot kompensoivat aina ylipainoa jonkin verran. Etkö voi laittaa deittisivustolle näkyviin, että sinulla on pari kiloa ylimääräistä, niin se jo karsii ne ehdottomat tyypit pois? Jos et, niin sekin kertoo epävarmuudesta.
Minulla on nätit kasvot ja pyöreät muodot, mutta en ole koskaan saanut miehistä sellaista käsitystä, että heistä kasvoni jotenkin kompensoisivat muotojani. Ihan vaikuttavat monet niistä pitävän. Enkä tokin sellaisten miesten kanssa viihdykään, jotka eivät pitäisi.
Miksi halusit ruveta vääntämään? Sanoin itse aiemmin, että moni mies voi ihan hyvin pariutua pullukankin kanssa eikä se ole mikään ongelma. Mutta jos joku rupeaa oikein inttämään, että oletko mieluummin hoikan vai ylipainoisen naisen kanssa, niin 90 prosenttia miehistä vastaisi, että hoikan. Sinä olet nätti ja pyöreä ja kelpaat monelle. Ok?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se miestennaiskauneusihanne on melko yksioikoinen. Jotkut on vaan (kantapään kautta) oppineet, että kannattaa pitää mölyt mahassaan, jos meinaa pukille päästä. Eikö täälläkin ole jatkuvasti niitä ulinaketjuja siitä, miten miehen pitää tyytyä, niissä ketjuissa useat miehet kertovat, miten alentuvat tyytymään, kun eivät sitä missukkaakasn saa.
Oletko lukenut niitä ketjuja uudestaan? Ulisijat on laskettavissa kahden käden sormilla, ja tämä lienee suosituin keskustelupalsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyselet tyhmiä? Jos mies juttelee kanssasi, hän ei pidä sinua suohirviönä. Muusta käytöksestä tulee sitten ilmi loput ajatukset.
No siis itse olen sivustolla kuvattomana, koska en halua työkavereiden tai muiden tuttujen tietävän asiasta. Laitan viestiä itseäni kiinnostavan näköisille ja oloisille miehille, ja kysyn heiltä, onko heillä jokin tietty maku naisissa, niin ei sitten tuhlata kummankaan aikaa, jos mies vaikka sanoo, että naisen tulee olla alle 60 kg tai hiusten pitää olla vaaleat ja pitkät. En koe itsetuntoni olevan sieltä huonoimmasta päästä ainakaan :)
ApKannattaa nyt sisäistää pari universaalia totuutta. Miehet eivät ensinnäkään ymmärrä naisten painosta mitään. Suurin osa miehistä ajattelee, että jos naisella on hyvä kroppa, hän painaa automaattisesti 50 kg tai max. 55 kg. Miehillä ei ole mitään käsitystä siitä, paljonko naiset normaalisti painavat ja että 60-kiloinenkin voi olla hoikka ja hyväkroppainen.
Toisekseen noin 90 prosenttia miehistä pitää hoikista, pitkähiuksisista naisista. Moni voi toki pariutua lyhyttukkaisen ja pullukankin kanssa, mutta jos ihanteita kysytään, niin hoikkuus ja pitkät hiukset menevät edelle lähes aina. Miehet pitävät myös erottuvasta vyötäröstä ja leveämmästä lantiosta ja niin edelleen.
Mielestäni se, että tuollaisia pitää kysellä, kertoo jonkinlaisesta laput silmillä elämisestä. Jotenkin ihmettelen, miten nykynaisille voi edelleen tulla niin yllätyksenä tällaiset miesten mieltymyksiä koskevat asiat.
Ja tuo ihannekysymys on todella hasardi, koska jos siihen antaa kovin seikkaperäisen vastauksen, pilaa vain omat mahdollisuutensa. Ja toisaalta harvalla on niin tiukkoja kriteerejä kumppanille, että hiusten väri olisi se ratkaiseva asia.
Tiedän kyllä ettei miehet tiedä naisten painosta, mutta jos mies sanoo, että "yli 60 kg ei käy" niin se kertoo että mies hakee hoikkaa. Itselläni kun on lievä ylipaino, niin en luonnollisestikaan voi olla tällaisen miehen makuun.
Ap
Nämäkin on tapauskohtaisia juttuja. Jos on muuten mukava ja kiva nainen eikä mennä lihavan puolelle, niin ei se lievä pyöreys ehkä haittaakaan. Ja kauniit kasvot kompensoivat aina ylipainoa jonkin verran. Etkö voi laittaa deittisivustolle näkyviin, että sinulla on pari kiloa ylimääräistä, niin se jo karsii ne ehdottomat tyypit pois? Jos et, niin sekin kertoo epävarmuudesta.
Hei tuohan on nerokas idea laittaa tieto parista liikakilosta profiiliin! Itselle ei ole tullut edes mieleen. Kiitos vinkistä :) Tällä hetkellä ei nyt ole tarvetta muokata profiilia, kun olen tässä hetken aikaa aktiivisesti jutellut kiinnostavan miehen kanssa ja ollaan jo suunniteltu tapaamistakin jossain kohtaa. Hän tietää kyllä lievästä ylipainostani, en halua jättää kertomatta mitään, mikä aiemmin on ollut pettymys muille miehille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minulla on nätit kasvot ja pyöreät muodot, mutta en ole koskaan saanut miehistä sellaista käsitystä, että heistä kasvoni jotenkin kompensoisivat muotojani. Ihan vaikuttavat monet niistä pitävän. Enkä tokin sellaisten miesten kanssa viihdykään, jotka eivät pitäisi.
Miksi halusit ruveta vääntämään? Sanoin itse aiemmin, että moni mies voi ihan hyvin pariutua pullukankin kanssa eikä se ole mikään ongelma. Mutta jos joku rupeaa oikein inttämään, että oletko mieluummin hoikan vai ylipainoisen naisen kanssa, niin 90 prosenttia miehistä vastaisi, että hoikan. Sinä olet nätti ja pyöreä ja kelpaat monelle. Ok?
Tarkoitatko lohdutuspalkintona olemista? Ei kukaan halua olla kelpuutettu paremman puutteessa 🤬
Tästä syystä naisten pitää alkaa napakoimmiksi. Katsoisivat miten deitti kohtelee heitä muutamien treffien aikana ja heti vaihtoon, jos ei muutosta parempaa rupea näkymään.
Koska ovat ns.kaukaa viisaita ja eivät lähde tähän hullutukseen mukaan..
Soon loputon selittelyjen tie.
Toinen vähäisempi syy on, että on niin monenlaisia ihanteita kun on ihmisiekin.
Itse miellyn mielummin tummiin naisiin..Vaaleista menis korkeintaan Sharon Stone, Charlize Theron ja
Therese Johaug.. No näistä selviääkin kasvonpiirteet joita arvostan kapeat kasvot,säihkyvät silmät.
pieni nätti nöpö nenä ja pienen hennot huulet.. Auttamattomasti OUT on iso nenä, ruskeat silmät ja
ankan huulet.. Ja kyllä olen jossain muotoa pinnallinen ihminen ja en voi sanoa ettei viehättävä
ulkonäkö olisi minulle tärkeää.
Mutta vielä karvaammin OUT on mikäli on yksinkertainen eli kovin hölmö, kolkko sisältä tyhjä ja itseään täynnä oleva ihminen jolle mm.empatia ja toisen ymmärtäminen eivät kuulu sanavarastoon lainkaan...
Huono käytöksinen eikä lainkaan toisia huomioiva minäminäminä-ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tarkoitatko lohdutuspalkintona olemista? Ei kukaan halua olla kelpuutettu paremman puutteessa 🤬
Tästä syystä naisten pitää alkaa napakoimmiksi. Katsoisivat miten deitti kohtelee heitä muutamien treffien aikana ja heti vaihtoon, jos ei muutosta parempaa rupea näkymään.
En tarkoita, älä pane sanoja suuhuni. Tosielämä eroaa aina ihanteista ja ajatuksista jonkin verran. Ylipaino ei välttämättä haittaakaan tositilanteessa. Siinä on aina monta tekijää, jotka vaikuttavat.
Ja olen samaa mieltä, että käytös paljastaa todelliset tunteet eikä pidä tapailla ketään, joka kohtelee huonosti tai josta herää tunne, ettei kelpaa hänelle.
Koska puutteessa ja paremman puutteessa kelpaa rumakin - ei kannata saumojaan pilata olemalla rehellinen....
Harvempi meistä on ulkonäöltään "ihannenainen" (tai -mies). Silti useimmille löytyy sopiva kumppani, joka tykkää riittävän paljon.
Ennen tapaamista kannattaa kyllä vaihtaa kuvat, jotka on suhteellisen realistisia.
Riivinrauta kirjoitti:
Koska ovat ns.kaukaa viisaita ja eivät lähde tähän hullutukseen mukaan..
Soon loputon selittelyjen tie.
Toinen vähäisempi syy on, että on niin monenlaisia ihanteita kun on ihmisiekin.
Itse miellyn mielummin tummiin naisiin..Vaaleista menis korkeintaan Sharon Stone, Charlize Theron ja
Therese Johaug.. No näistä selviääkin kasvonpiirteet joita arvostan kapeat kasvot,säihkyvät silmät.
pieni nätti nöpö nenä ja pienen hennot huulet.. Auttamattomasti OUT on iso nenä, ruskeat silmät ja
ankan huulet.. Ja kyllä olen jossain muotoa pinnallinen ihminen ja en voi sanoa ettei viehättävä
ulkonäkö olisi minulle tärkeää.
Mutta vielä karvaammin OUT on mikäli on yksinkertainen eli kovin hölmö, kolkko sisältä tyhjä ja itseään täynnä oleva ihminen jolle mm.empatia ja toisen ymmärtäminen eivät kuulu sanavarastoon lainkaan...
Huono käytöksinen eikä lainkaan toisia huomioiva minäminäminä-ihminen.
Miesten ei tarvi selitellä mitään. Vaatimisen sijaan voisivat alkaa tekemään jotain sen eteen että saisivat haluamiaan naisia. Miksei näin haluta toimia? Koska periaate?
No silloin ollaan ilman.
Vierailija kirjoitti:
Koska puutteessa ja paremman puutteessa kelpaa rumakin - ei kannata saumojaan pilata olemalla rehellinen....
Ehkä joku ilmapää nielee hanurista olevan miehen. Tyytyminen näkyy tavalla taikka toisella.
Joo eikös ole vähän erilainen kuin naisten : pitkä, tumma ja komea
Miesten mielestä nainen on kaunis, jos on normaalipainoinen ja pitkähiuksinen, eikä kasvoissa ole mitään tosi vahvasti silmille hyppäävää poikkeavaa piirrettä. Näin ainakin siis useimpien kohdalla, erikseen on sitten ne joilla on joku tietty fetissi ja tykkää vaikka vain blondeista tms. Sen takia miehet siis sanovat, ettei heillä ole mitään tiettyä tyyppiä, tarkoittavat ettei joillain spesifisillä piirteillä ole niin väliä, jos naisessa on "peruspalikat" kunnossa niin on yleensä miehen mielestä viehättävä.
Naiset on paljon tarkempia ulkonäön suhteen oikeasti, monen naisen mielestä jotta jotakuta voisi kutsua kauniiksi niin pitäisi olla täydelliset kasvonpiirteet, täydellinen iho, täydelliset hiukset, täydelliset hampaat jne jne.
Entä jos miehet ovatkin kiinnostuneita naisista yksilöinä? Jos vaikka luonteesi on juuri jotakuta miestä puoleensa vetävä, muuttuu monella käsitykset ulkonäköasioistakin aivan totaalisesti, jos löytyykin nainen, joka on täydellinen match luonteensa, kiinnostustenkohteidensa, ajattelunsa jne. puolesta.
Ääriesimerkkinä moni pe r su mies saattaisi ihastua ja rakastua aktiiviseen pe r su naiseen, vaikka hänessä ei olisi ulkonäkönsä puolesta mitään sellaista, mikä muutoin sytyttäisi miehen. Jos nainen erottuu positiivisesti aikaisemmin tapailemistaan muista naisista esimerkiksi juuri kiinnostustenkohteidensa vuoksi, ei ulkonäöllä loppujen lopuksi ole oikein mitään väliä.