Aina kun kysyn deittisivustoilla miehiltä, miltä heidän ihannenaisensa näyttää
He vastaavat: "Ei ole mitään yhtä tiettyä, saa olla tumma, vaalea tai punapää, lyhyt tai pitkä, ei mitään väliä".
Mistä tämä johtuu?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Me miehet tiedämme että jos ilmoitamme tarkkaan mistä naisessa pidämme redusoidumme välittömästi esineellistäviksi sioiksi.
Nainen joka ilmoittaa tarkkaan sen mistä miehessä pitää on taas emansipoitunut omien halujensa kanssa sinuiksi tullut sankaritar.
Voit puhua vain omasta puolestasi, et kaikkien miesten. Toki osa miehistä voi olla samaa mieltä kanssasi.
Etsivät vain seksiseuraa. Kaikilla on kriteereitä ulkonäön suhteen seurustelusuhteessa ja jos ei ole, valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ruotisin ulkonäkö aisoita tuntemattoman kanssa?
En tee sitä tuttujenkaan naisten kanssa.
Ihastukselle voisin kertoa muutamista asioista, joista hänen ulkonäössään pidän, niistäkin oikeastaan vain, jos ne ovat hänen omaa ansiotaan, eikä voitto geenilotossa.
Eli esimerkiksi silmiä ei voi sanoa kauniiksi?
Veikkaan että ovellasi ei ole tungosta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyselet tyhmiä? Jos mies juttelee kanssasi, hän ei pidä sinua suohirviönä. Muusta käytöksestä tulee sitten ilmi loput ajatukset.
No siis itse olen sivustolla kuvattomana, koska en halua työkavereiden tai muiden tuttujen tietävän asiasta. Laitan viestiä itseäni kiinnostavan näköisille ja oloisille miehille, ja kysyn heiltä, onko heillä jokin tietty maku naisissa, niin ei sitten tuhlata kummankaan aikaa, jos mies vaikka sanoo, että naisen tulee olla alle 60 kg tai hiusten pitää olla vaaleat ja pitkät. En koe itsetuntoni olevan sieltä huonoimmasta päästä ainakaan :)
Ap
Miksi pitää yleensäkään kysyä, jos mikään vastaus ei kelpaa / ole oikea?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää yleensäkään kysyä, jos mikään vastaus ei kelpaa / ole oikea?
Kyllä minulle kelpaisi ihan täysin rehellinen vastaus. Ei siinä ole mitään väärää tai pahaa, että joillain ihmisillä on tarkat kriteerit. Minusta on vain hienoa, ettei ota ensimmäistä joka eteen sattuu, vaikka ei miellyttäisikään, sellainen on ikävää sille toiselle osapuolellekin.
Ap
Liian lukkoon lyöty ulkonäkökriteeri tuo mieleen fetissin
Ilmeisesti teillä naisilla siis on suunnilleen joku lista, ranskalaisilla viivoilla, jossa määritellään oman "ihanne miehen" speksit?
Ja niistä ei jumankauta jousteta.
Paitsi tietty jos pörssi on tarpeeksi kunnossa. Sitten voi vetää henkseleitä listan yli.
Ihanne naiseni on joku joka pitää minusta
m27
Mikä järki on kysyä "ihannenaisesta"? Ja kun sitten vastaus on vaikkapa jokin Victoria's Secret -malli, niin kaikilla on mukavaa :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyselet tyhmiä? Jos mies juttelee kanssasi, hän ei pidä sinua suohirviönä. Muusta käytöksestä tulee sitten ilmi loput ajatukset.
No siis itse olen sivustolla kuvattomana, koska en halua työkavereiden tai muiden tuttujen tietävän asiasta. Laitan viestiä itseäni kiinnostavan näköisille ja oloisille miehille, ja kysyn heiltä, onko heillä jokin tietty maku naisissa, niin ei sitten tuhlata kummankaan aikaa, jos mies vaikka sanoo, että naisen tulee olla alle 60 kg tai hiusten pitää olla vaaleat ja pitkät. En koe itsetuntoni olevan sieltä huonoimmasta päästä ainakaan :)
Ap
Kannattaa nyt sisäistää pari universaalia totuutta. Miehet eivät ensinnäkään ymmärrä naisten painosta mitään. Suurin osa miehistä ajattelee, että jos naisella on hyvä kroppa, hän painaa automaattisesti 50 kg tai max. 55 kg. Miehillä ei ole mitään käsitystä siitä, paljonko naiset normaalisti painavat ja että 60-kiloinenkin voi olla hoikka ja hyväkroppainen.
Toisekseen noin 90 prosenttia miehistä pitää hoikista, pitkähiuksisista naisista. Moni voi toki pariutua lyhyttukkaisen ja pullukankin kanssa, mutta jos ihanteita kysytään, niin hoikkuus ja pitkät hiukset menevät edelle lähes aina. Miehet pitävät myös erottuvasta vyötäröstä ja leveämmästä lantiosta ja niin edelleen.
Mielestäni se, että tuollaisia pitää kysellä, kertoo jonkinlaisesta laput silmillä elämisestä. Jotenkin ihmettelen, miten nykynaisille voi edelleen tulla niin yllätyksenä tällaiset miesten mieltymyksiä koskevat asiat.
Ja tuo ihannekysymys on todella hasardi, koska jos siihen antaa kovin seikkaperäisen vastauksen, pilaa vain omat mahdollisuutensa. Ja toisaalta harvalla on niin tiukkoja kriteerejä kumppanille, että hiusten väri olisi se ratkaiseva asia.
Eli mielestäni ongelmasi on outo ja ihan itse aiheutettu.
On kyllä toisaalta ihmeellinen kysymys.
Vastauksena voi olla esimerkkinaiset (Saman ikäisinä hox!):
Megan Fox (Tumma)
Pamela Anderson (Blondi)
Halle Berry (Tummaihoinen)
Lindsay Lohan (Punapää)
Anok Yai (Mustaihoinen)
Belle Delphine (Cosplay)
Nat Avitra (Aasialainen)
Urvashi Rautela (Intia)
Teresa Fajksova (Slaavi)
Margot Robbie (Aussi)
Jaime Pressly (Jenkki)
Kaikki hyvännäköisiä ja veisin jokaisen parikymppisenä alttarille ulkonäön perusteella.
Toivottavasti otit kopin miesnäkökulmasta.
Miehillä on aina sama vastaus: normaalipainoinen ja pitkähiuksinen. Mielellään edes vähän sporttinen.
Vierailija kirjoitti:
Ihanne naiseni on joku joka pitää minusta
m27
Voi miten suloinen vastaus 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuo myös kertoo, ettet yhtään luota itseesi. Haluat pelata varman päälle. Jätät kuvasi niinkin hassusta syystä pois, ettei vaan kukaan tuttu näkisi sinua. Mitä kamalaa seuraa, jos näkeekin? Sinuakin julkisemmat tyypit ovat deittisivustoilla, omilla kuvillaan, ja siltikään media ei heitä siitä höykytä.
Se, että kysyt mieheltä millaisen naisen haluaa myös kertoo sinusta miten haluat hallita tilanteen. Et uskalla heittäytyä ja asettua alttiiksi, vaan voit sieltä puskista huhuilla millainen muija kelpaisi. Selityksesi, miten et halua tuhlata aikaa heittämällä suoran kysymyksen miehen toiveista on nimenomaan ajantuhlausta. Kuvasi antaisi mahdollisuuden valita tai olla valitsematta.
Yleensä kuvattomat ovat varattuja.
Sellanen tuli vielä mieleen, että ilmoittautukaa naiset, ketkä ovat onnistuneet saamaan sen oman "ihanne miehen".
Ja sen pitää sitten täsmätä kaikkiin niihin ennakkoon listattuihin ominaisuuksiin.
Veikkaan että jos useampi kuin yksi tunnustaa, niin loput on valehtelijoita.
Minä olen kiinnostunut vain normaalivartaloisista ja lapsettomista naisista, joilla on terveelliset elämäntavat ja muutenkin elämä hallinnassa.
Siksi en olekaan (enää) netin treffisivustoilla, koska kyseisillä kriteereillä sieltä ei löydy yhtäkään naista! Uskomatonta, mutta totta.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on aina sama vastaus: normaalipainoinen ja pitkähiuksinen. Mielellään edes vähän sporttinen.
Just. Kaikilla...
Oikeassa elämässä tuskin kellään.
Johtuu siitä, että miehet ei ennakkoon lähde karsimaan hyviä ehdokkaita pois tyhmillä rajoituksilla.
Minä vastaan ihan rehellisesti kysyttäessä naisille, että tykkään erityisesti lyhyistä naisista, mutta ei pituus minulle mikään deal breaker ole.
Miksi kysyä tuommoista? Jos mies on matchannut minun kanssani niin oletuksena on, että hän on kiinnostunut näköisestäni naisesta.