Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikseivät miehet halua seksiä?

Vierailija
08.03.2021 |

Ei kuulemma kiinnosta. Ikinä. Koko pienen ikäni kärvistellyt seksittömissä suhteissa, kerran kuussa jos vastahakoisesti suostuu tökkimään kovalla niin pitää olla tyytyväinen. Normaalipainoinen nätti synnyttämätön nymfo olen. Ilmeisesti nämä ominaisuudet vetävät seksinvihaajia puoleensa?
Olen kysynyt olenko liian löysä - "hyvä olet" (ei kai sitä välttämättä myöntäisi, vaikka muuten kyllä haukutaan kaikki päin naamaa).
Olen kysynyt pitäisikö sitten erota - "en mä haluu erota".
Olen yrittänyt lämmittelyä, halimalla, hieromalla, suoraan asiaan, huijaamalla makkariin jollain verukkeella, ehdotin jopa että voisin myös pelata niitä pelejä hänen kanssaan jos vastapalveluksena pumppaisi välillä. Mikään ei kelpaa.
Yhden illan juttuja en ole ikinä harrastanut ja kaikki kolme parisuhdettani olleet tällaisia. Odotin jo lapsena innolla koska on ikää tarpeeksi harrastaa seksiä, nyt kolmekymppisenä odotan sitä edelleen.
Tunnistan helposti pelimiehet ja kierrän kaukaa, mutten kuvitellut että vaihtoehto uskottomalle miehelle on seksinvihaaja. Mitään muuta eivät halua tehdä kuin pelata koneella. Jos jossain muualla käyvät kassinsa tyhjentämässä niin sekään ei enää kuulostaisi pahalta, vaan jotenkin lohdulliselta että kiinnostusta ihmisiä kohtaan vielä löytyy. Heidän kaveritkin olivat siellä koneessa.

Ihmetyttää mihin minua sitten käytetään kun ei halua erota. En siivoa heidän jälkiään, en tee ruokaa eikä minusta taloudellistakaan apua ole.

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska rnkaavat jatkuvasti pokelle eivät kykene oikeaan seksiin

Veikkaanpa että sekin on miehen vika, jos muija on haluton.

Vierailija
22/122 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan sen tietää, viisi kirjainta alkaa P.llä +raivokas tumputus. Tämä yhtälö pilaa miehen kun miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappihomoja on entistä enemmän.  Mennään parisuhteeseen piiloon, ettei kukaan kavereista tai suvusta kysele mitään. Mutta seksistä ei olla kiinnostunuita. Yksi samalainen tuhosi vaimon lapsuudenystävän tulevaisuuden juuri hedelmällisessä ajassa.  10v naimisissa, eikä seksiä eikä lasta kuulunut. Kun piti mennä tutkimuksiin mikä mättää ukko katosi. Ikä meni naisella oli lasten teon kannalta. Jälkeenpäin kuulin ettei ollut paljoa  puhetta eikä seksiä.  Kannattaa selvittää aika aikaisessa vaiheessa miehen todelliset seksulaaliset halut ja kyvyt.   Olettasin, että oma vaimo testasi minua ennen kihloihin menoa.  Olin sanonut, että aina olen aina valmis. Oltiin mökilllä liki pari viikkoa kaksisteen ja vaimo halusi seksiä pari kolme kertaa päivässä. Pidin toki sanani mutta alkoi lopussa jo puhti loppumaan. Sen jälkeen vaimo houkutteli tai harhautti, miten nyt vaan, minut kihloihin.

Vierailija
24/122 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin saa olla haluton, oikeuksia on muillakin kuin prinsessoilla.

Vierailija
25/122 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos nainen saa aina huonoa seksiä, ei siinä haluakkaan, joten joo miehen vika on. Täällä on paljon itsekkäitä panomiehiä, ei sellaista jaksa kukaan nainen. Kuka nyt haluaa olla runkkualusta.

Vierailija
26/122 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos nainen saa aina huonoa seksiä, ei siinä haluakkaan, joten joo miehen vika on. Täällä on paljon itsekkäitä panomiehiä, ei sellaista jaksa kukaan nainen. Kuka nyt haluaa olla runkkualusta.

Eikö se nyt ole moneen kertaan todettu, että juuri täällä niitä itsekkäitä panomiehiä ei paljoakaan pyöri, heidän naisiaan ehkä? Täällä se on vähän niinkuin kuorolle saarnaamista, jos julistaa että naisenkin pitää saada nauttia...

Vierailija
27/122 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se nyt ole moneen kertaan todettu, että juuri täällä niitä itsekkäitä panomiehiä ei paljoakaan pyöri, heidän naisiaan ehkä? Täällä se on vähän niinkuin kuorolle saarnaamista, jos julistaa että naisenkin pitää saada nauttia...

Joo totta, mutta itse asiaa se ei muuta!

Vierailija
28/122 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota ongelmaa ollut KOSKAAN. 2 piiitkää parisuhdetta takana ja monen monta lyhyempää. Tosin kaikki olleet hyväkuntoisia, tupakoimattomia ja normaalipainoisia terveitä miehiä. Kyllä on saanut ambulanssia soittaa, jos ei seksi kelpaa.

Enkä ole edes mitenkään erityisen upeakroppainen. Todellakaan.

Vierailija
29/122 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on paljon yleisempi ongelma että naiset ei halua seksiä.

Vierailija
30/122 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se on paljon yleisempi ongelma että naiset ei halua seksiä.

Voi ollakkin yleisempää naisilla, mutta siihen varmasti on just tuo, että saavat huono seksiä. Jos saa ihanaa ja paljon orgasmeja, niin kyllä se vaan lisää haluja. Itsellä ainakinon juuri noin. Kokoajan haluaisin.

Vierailija
31/122 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen upeakroppainen ja huonokin seksi kelpaisi, mutten sitä saa. 

Poikaystävä sanoi että ainoa vikani on etten ole virtuaalinen ":D"

Vierailija
32/122 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko korkea koulutus tärkeää? Varmasti löytyy ihmisiä joille lantion edestakas keinutus riittää ruokkimaan tiedonnälkää.

Vierailija
33/122 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei halua niin syitä voi olla kaksi: 1. Nainen ei ole haluttava 2. Harrastettu seksi ei täytä miehen fetissejä.

Vierailija
34/122 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei halua niin syitä voi olla kaksi: 1. Nainen ei ole haluttava 2. Harrastettu seksi ei täytä miehen fetissejä.

Onko tässä kenties fetissi = ”mikä tahansa mitä itse en seksissä harrasta”? Olisit sanonut ihan rehellisesti vaan ”perversio”...

Vierailija
35/122 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä kenties fetissi = ”mikä tahansa mitä itse en seksissä harrasta”? Olisit sanonut ihan rehellisesti vaan ”perversio”...

Kai tiedät että suuseksi on perversio suuressa osassa maapalloa?

Ihmisillä on erilaisia mielihaluja ja se on täysin normaalia. Mutta kun vaikka kaksi subia yrittää olla yhdessä niin ei siitä taida mitään tulla.

Se että pitää vain ”tavallisesta” seksistä on normaalia myös. Mutta se ”normaalikin” tarkoittaa kaikille aika eri asioita.

Jos on fetissejä eikä niistä kerro puolisolle, niin se on aika epäreilua jos sen takia ei ole seksiä.

Vierailija
36/122 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät että suuseksi on perversio suuressa osassa maapalloa?

Ihmisillä on erilaisia mielihaluja ja se on täysin normaalia. Mutta kun vaikka kaksi subia yrittää olla yhdessä niin ei siitä taida mitään tulla.

Se että pitää vain ”tavallisesta” seksistä on normaalia myös. Mutta se ”normaalikin” tarkoittaa kaikille aika eri asioita.

Jos on fetissejä eikä niistä kerro puolisolle, niin se on aika epäreilua jos sen takia ei ole seksiä.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Fetisismi

Pidetään käsitteet ojennuksessa

Vierailija
37/122 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisiä poikia kiinnostaa vain tietokonepelit.

Vierailija
38/122 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he katsovat pokea jossa on anaaliseksiä/jotain kinkympää eivätkä uskalla pyytää sitä sinulta. Saavat pokesta tyydytyksensä eikä jaksa enää harrastaa seksiä. Vaikea sanoa ulkopuolisena mitään eksaktia tilanteesta

Vierailija
39/122 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuulla saisit juuri niin paljon kuin vain ikinä haluaisit. Itse en kieltäydy koskaan. Ja olen kuitenkin uskollinen ollut aina.

Vierailija
40/122 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

En tajua, me oltu iät ajat yksissä, siis vuoskymmenet, ja mies täytti eilen 59 - seksiä joka ikinen päivä. Monenlaista ihanaa seksiä. Kuinka on olemassa miehiä, joita ei seksi kiinnosta.

Minulla on vaimo joka tienaa enemmän kuin minä. On tienannut jo vuosikaudet. Siis miten voi olla olemassa naisia jotka eivät kanna taloudellista vastuuta?

Mitä ihmettä tämä liittyy aiheeseen? Etkö pysty ja yrität keksiä jonkin asian jonka luulet olevan naisia loukkaava ja lisäksi yrität uskotella että sinusta on johonkin mihin naisesta ei ole? No nainen pystyy aina seksiin sekä kantaa aina taloudellisen vastuun. Moni mies ei osaa edes omia lapsiaan elättää.