Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikseivät miehet halua seksiä?

Vierailija
08.03.2021 |

Ei kuulemma kiinnosta. Ikinä. Koko pienen ikäni kärvistellyt seksittömissä suhteissa, kerran kuussa jos vastahakoisesti suostuu tökkimään kovalla niin pitää olla tyytyväinen. Normaalipainoinen nätti synnyttämätön nymfo olen. Ilmeisesti nämä ominaisuudet vetävät seksinvihaajia puoleensa?
Olen kysynyt olenko liian löysä - "hyvä olet" (ei kai sitä välttämättä myöntäisi, vaikka muuten kyllä haukutaan kaikki päin naamaa).
Olen kysynyt pitäisikö sitten erota - "en mä haluu erota".
Olen yrittänyt lämmittelyä, halimalla, hieromalla, suoraan asiaan, huijaamalla makkariin jollain verukkeella, ehdotin jopa että voisin myös pelata niitä pelejä hänen kanssaan jos vastapalveluksena pumppaisi välillä. Mikään ei kelpaa.
Yhden illan juttuja en ole ikinä harrastanut ja kaikki kolme parisuhdettani olleet tällaisia. Odotin jo lapsena innolla koska on ikää tarpeeksi harrastaa seksiä, nyt kolmekymppisenä odotan sitä edelleen.
Tunnistan helposti pelimiehet ja kierrän kaukaa, mutten kuvitellut että vaihtoehto uskottomalle miehelle on seksinvihaaja. Mitään muuta eivät halua tehdä kuin pelata koneella. Jos jossain muualla käyvät kassinsa tyhjentämässä niin sekään ei enää kuulostaisi pahalta, vaan jotenkin lohdulliselta että kiinnostusta ihmisiä kohtaan vielä löytyy. Heidän kaveritkin olivat siellä koneessa.

Ihmetyttää mihin minua sitten käytetään kun ei halua erota. En siivoa heidän jälkiään, en tee ruokaa eikä minusta taloudellistakaan apua ole.

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M28 kirjoitti:

Nykyään kaikki naiset ovat femagoita. Miksi haluaisin seksiä minua vihaavan ja halveksivan naisen kanssa?

Taas joku, jolla ei ole käsityksen hippuakaan mikä on feministi..ei femaggo, ei mikään gekko siis! Lue enemmän tiedät enemmään! Olen feministi, rakastan miestäni ja seksiä todelakin. enkä halua kellekkään miehelle pahaa. Olen myös onnistunut kasvattamaan helvetin komean pojan,, ja hänestä tullut kelpo mies ja hyvä aviomies myös.

Narinat nurkkaan typerät.

Vierailija
62/122 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vielä sellaista sattunut ettei pillu kelpaisi sen jälkeen kun sen makuun pääsi vuonna -94.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan ilmaus itsestään "nymfo olen". Saattaa karkottaa osan miehistä, koska nymfomaani yleensä ymmärretään seksihulluksi naiseksi, jolle mikään määrä seksiä ei riitä. Ja miehelle kuin miehelle tulee sellaisen kanssa vääjäämättä v itutus, jos nainen ei ole tyytyväinen vaikka kuinka polkisi.

Vierailija
64/122 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun saisi aloittajan kaltaisen naisen, naisen joka haluaa olla nainen ja hakee sitä.

Jos olisit varattu eisekäänhaittaa, haluaisi siitä huolimatta.

Voisin rakastaa ja ottaa omaksi jos rakkautta kaipaa.

Ei vaan löydy.. Ei vaan.

Miksi pitääkin olla näin...täällä olisi yksi, ota omaksi

Vierailija
65/122 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudolta kuulostaa, vaihdevuodetkaan ei vielä ole pistäneet nalkutusvaihdetta päälle.

40 paremmalla puolen alkaa nalkutus ja tappaa halut vaimoa kohtaan väistämättä. Mutta ihme juttu on, jos tuon ikäinen nainen ei kiinnosta.

Vierailija
66/122 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsippä seuraa meistä +45 vuotiaista. Ei pelit kiinnosta, seksi kyllä, mutta ei suvun jatkaminen. Moni meistä kyllä haluaa myös urheilla, toivottavasti se ei ole turn off. Toki +45 karkkikaupasta löytyy myös sohvaperunoita jos sellainen kiinnostaa enemmän.

Älä naurata. Ainakaan minun 45+ mieheni ei enää halua seksiä. Halukas keski-ikäinen mies on myytti.

Noo, käyt katsomassa vaikka Alaston Suomesta, niin löytyy muutama tuhat halukasta myyttistä keski-ikäistä miestä. On varaa valita, vapaata ja varattua, akateemista ja duunaria, fittiä ja fättiä. Noin 500 yhtä saman"tasoista" naista kohden.

Vierailija
67/122 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sunnuntaiaamunakaan ei seksiä. Viimeksi vuonna 2018. Eikö parikymppisenä pitäisi olla viriili?

Vierailija
68/122 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole vielä sellaista sattunut ettei pillu kelpaisi sen jälkeen kun sen makuun pääsi vuonna -94.

Sama juttu, -76 pääsi makuun ja aina vaan kelpaa. Viikko menee nykyisin jotenkuten ilman pillua, nuorempana ei sitäkään. Ihan tuntematon ja mahdoton ajatus, ettei miestä pillu kiinnosta aina kun vain saisi. Pojat on sitten erikseen.

Vierailija
69/122 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tule k*llista puutetta kun liitytte puutteessa olevat naiset vain alaston suomeen :) Ei tartte täällä valittaa. Kaiken ikäisille, näköisille ja kokoisille riittää kyllä.

Vierailija
70/122 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ YLEISTÄMISPASKAA TAAS OTSIKOSSA  " miksei miehet halua seksiä " no kyllä haluaa monikin ja usein. Pitäskö muotoilla ennemminkin että " miksi jotkut miehet ei halua seksiä ". Sama kun sanoisi että miksi kaikki naiset lahnaa sängyssä ja lihoo eikä pidä itsestään huolta ja tee alotteita. Sitähän ei siis ole naisia jotka poikkeais tästä....

Vierailija
71/122 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun seksiä tekee mieli kovastikin. Ei tosin vaimon kanssa, koska hän on nykyisin kestovittumainen ihminen.

Iän tuoma rupsahtaminen ei minua niinkään haittaa, mutta epämiellyttävästä luonteesta ei pääse ympäri mitenkään.

Vierailija
72/122 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsippä seuraa meistä +45 vuotiaista. Ei pelit kiinnosta, seksi kyllä, mutta ei suvun jatkaminen. Moni meistä kyllä haluaa myös urheilla, toivottavasti se ei ole turn off. Toki +45 karkkikaupasta löytyy myös sohvaperunoita jos sellainen kiinnostaa enemmän.

Aloittajahan kertoi haluavansa seksiä.+45v miehen kanssa saa aina arpoa nouseeko vai ei ja lerpahtaako kuitenkin ja koko ajan pitää varoa puheitaan ja käyttäytymistään jotta miesparalle vaan ei tule paineita.

Vierailija
73/122 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajahan kertoi haluavansa seksiä.+45v miehen kanssa saa aina arpoa nouseeko vai ei ja lerpahtaako kuitenkin ja koko ajan pitää varoa puheitaan ja käyttäytymistään jotta miesparalle vaan ei tule paineita.

Näin on ollut kaikkien poikkisteni kanssa. Olivat silloin alle 30v.

Vierailija
74/122 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeassa. Miehet eivät halua, eivätkä ole koskaan halunneetkaan seksiä, vaan naiset ovat pakottaneet. Nyt miesten "me too" liike pystyyn ja naiset ahtaalle. Tasa-arvon nimissa!

Vierailija
75/122 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu parisuhteesta. Jos seksi muuttuu rutiiniksi mistä ei oikein saa mitään irti niin sitten ei ehkä jaksa edes vaivautua. Mutta jos seksi on hyvää niin miksi kukaan siitä kieltäytyisi?

Vierailija
76/122 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin aluksi salaa käymisen eroottisella clubilla ja nyt käyn luvan kanssa. Kirkkonummen kartanolle nytkin viikonloppuna;).

Vierailija
77/122 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kirjoitit että erotat pelimiehet helposti. Mutta onko tutkasi liian tiukaksi säädetty ja karsit seksistä enemmän kiinnostuneet miehet noin yleensäkin pois ja sitten jää jäljelle ne joille seksi ei ole niin tärkeää?

Vierailija
78/122 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat parittelua keskimäärin miehiä enemmän.

Vierailija
79/122 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muijat on aina vonkaamassa? Lukisivat vaikka senkin ajan vaativiin hyväpalkkaisiin töihin.

Vierailija
80/122 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

feminismi ei ole tasa-arvoa. he haluavat patriarkaatin valtaistuimelle huutamaan pihtaamisen tärkeyttä. ja missä se patriarkaatti on kun miestä poljetaan. naiset, olkaa NAISELLISIA. ei lahnoja.