Mikseivät miehet halua seksiä?
Ei kuulemma kiinnosta. Ikinä. Koko pienen ikäni kärvistellyt seksittömissä suhteissa, kerran kuussa jos vastahakoisesti suostuu tökkimään kovalla niin pitää olla tyytyväinen. Normaalipainoinen nätti synnyttämätön nymfo olen. Ilmeisesti nämä ominaisuudet vetävät seksinvihaajia puoleensa?
Olen kysynyt olenko liian löysä - "hyvä olet" (ei kai sitä välttämättä myöntäisi, vaikka muuten kyllä haukutaan kaikki päin naamaa).
Olen kysynyt pitäisikö sitten erota - "en mä haluu erota".
Olen yrittänyt lämmittelyä, halimalla, hieromalla, suoraan asiaan, huijaamalla makkariin jollain verukkeella, ehdotin jopa että voisin myös pelata niitä pelejä hänen kanssaan jos vastapalveluksena pumppaisi välillä. Mikään ei kelpaa.
Yhden illan juttuja en ole ikinä harrastanut ja kaikki kolme parisuhdettani olleet tällaisia. Odotin jo lapsena innolla koska on ikää tarpeeksi harrastaa seksiä, nyt kolmekymppisenä odotan sitä edelleen.
Tunnistan helposti pelimiehet ja kierrän kaukaa, mutten kuvitellut että vaihtoehto uskottomalle miehelle on seksinvihaaja. Mitään muuta eivät halua tehdä kuin pelata koneella. Jos jossain muualla käyvät kassinsa tyhjentämässä niin sekään ei enää kuulostaisi pahalta, vaan jotenkin lohdulliselta että kiinnostusta ihmisiä kohtaan vielä löytyy. Heidän kaveritkin olivat siellä koneessa.
Ihmetyttää mihin minua sitten käytetään kun ei halua erota. En siivoa heidän jälkiään, en tee ruokaa eikä minusta taloudellistakaan apua ole.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei ole haluttavan näköinen, jos mies ei suostu seksiin.
Muuta syytä ei ole.
Olettaen tietenkin, että mies ei ole munaton eunukki, vaan normaali.
Netissä voi kertoa totuuden niin toivottavasti te naiset hyväksytte, että vika on teissä, jos mies ei halua seksiä.
Jos oma mies ei halua mutta kaikki muut haluavat, niin onko nainen silloin haluttava ja epähaluttava?
Olin joskus tuollaisessa suhteessa joten erottiin, Nyt kukaan mies ei ole tehnyt minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen.
T31