Oprah : Kuningatar ja Philip EIVÄT ole ne perheen rasistit, ei yllätä ketkä ovat....
Miten mä en ole yhtään yllättynyt tuosta Oprahin tiedosta, että Meganin ja Harryn kertomat asenneongelmaiset eivät ole Elisabeth ja Phillip. Päin vastoin, isovanhemmat ovat olleet heihin jatkuvasti yhteydessä, ja kuningatar on Meganin mukaan kiltti ja ihana heille. Ei tarvitse kauaa miettiä, mitä jää jäljelle: Vaimoaan Dianaa pettänyt ja tämän itsetuhoisuuteen ja onnettomaksi ajanut Charles rotweilerinsa kanssa.
Jotkut ihmiset eivät opi eivätkä kehity, Charles suhtautui jääkylmästi Dianaan, ja nyt samoin ilmeisesti poikaansa ja tämän vaimoon. Heikkoutta ei suvaita, ongelmat lakaistaan maton alle, empatiaa ei tunneta, kulissit on tärkeimmät. Ilmeisen ymmärtäväinen ja Dianan kohtalosta jotain oppinut Ellu on onnistunut kasvattamaan yhden hirviön, Charlesin, ja ilmeisesti William on vähän sokea tälle, jos ei itse ole vanhoillinen rasisti, niin ainakin on isänsä puolella ja veljeään vastaan. Tämä selittää Harryn ja Williamin huonot välit, kun Charles vittuilee lapsenlapsen ihoväristä, ei suostu edes keskustelemaan poikansa kanssa, ei piittaa jos oma lapsi pyytää apua, jne jne niin William on vissiin tullut isäänsä ja jättänyt veljensä yksin.
Tää Oprah selittää kaiken riveillä ja niiden välistä, todella tärkeä haastattelu! Selviää koko ajan paremmin, miksi Harryn ja Meganin oli pakko lähteä. Siinä ei paljon auta kiva isoäiti Elisabeth, jos oma isä on yhtä tunteeton poikanansa kohtaan kuin mitä oli hänen äitiään kohtaan...ihmiset eivät muutu.
Kommentit (439)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä yhtään Meghanin ininää. Kuninkaallisuus on työtä ja siitä maksetaan hemmetin hyvin. Kuningatar kutsuu instituutiota The Firmiksi ja sitähän se on. Jos olet firman leivissä, teet kuten firma haluaa, siitä sulle maksetaan.
Harry olisi toki voinut valmistella nuorikkoaan vähän paremmin, mitä tulossa on, eikä luottaa siihen, että hovi muuttuu niin ihanan naisen edessä.
Harva työpaikka ottaa autonavaimet, kotiavaimet, passit pois ja kieltää käyttämästä somea tai kertoo miten pitää vapaa-ajalla käyttäytyä, pukeutua ja tehdä ja kelle saa puhua ja kelle ei. En yhtään ihmettele, että vapauteen tottunut ja itsensä elättävä nainen ei tuollaista kauaa katsele, itseään ei saa edes puolustaa varsinaisilta valeilta. Catherine on täysin eri asia kun äitinsä on pienestä pitäen kasvattanut tästä tulevaan kuninkaallista kruunun toivossa.
Sen voisi ottaa niinkin että ei tarvitse enää miettiä missä asuu, ajaako itse autoa, saa suojelua, saa apua pukeutumiseen, ei tarvitse antaa haastatteluja roskalehdille... vähän omasta asenteesta kiinni. Ei oikein enää enempää voisi olla first world problems näistä valittaa.
Kukaan itsenäinen ihminen ei halua aikuisena alistua tuollaiseen puettavan nuken rooliin. Aivan kuin olisi joku alle 10-vuotias lapsi, joka ei saa itse päättää yhtään mistään elämästään, tai asuisi vankilassa, mutta hienommissa puitteissa ja erilaisen porukan käskytettävänä. En yhtään ihmettele, että amerikkalaiset, jotka ovat tottuneet vapaaseen elämään ja ihailevat ihmisiä enemmän tekemistensä kuin syntyperän perusteella, ovat tukeneet Meghania julkisesti tässä ryöpytyksessä.
Ai niin kun Amerikassa ei ole rasismia ja kaikki on vapaita ja rikkaita myös.
Näin on ja mielenterveysongelmiin saa apua dr. Phililtä.
En tiedä, pelkäsikö hovi tätä haastattelua, ei varmaankaan eikä kyllä mitään syytä olekaan pelätä. Koko setti perustui vihjailuun ja tarkoitushakuisiin omiin tulkintoihin. Erittäin vähän oli mitään faktaa ja sekin epäuskottava, kun oli kääntäneet todella outoon muotoon itsestäänselviä asioita.
Esim. että vihkihetken harjoitus pari päivää ennen olisi ollut varsinainen naimisiinmeno (vaikkei ollut lakisääteisiä todistajiakaan paikalla) ja että olisi ollut rasismia ettei Archie saanut prinssin titteliä (kuuluu Britanniassa vain suorassa kruununperimyslinjassa oleville jälkeläisille). Ja vaikka mitä muuta.
Kaksi mielenterveysongelmaista antaa haastattelun Oprahille ja tämä on tulos. Mielikuvitus on ainakin vilkasta.
Kukaan ei enää usko Harryn ja Meghanin haluavan pysyä poissa julkisuudesta, vaan sen että he haluavat olla julkisuudessa kostamassa milloin mitäkin mielensä pahoittamista.
Tämä pariskunta on esimerkki siitä, millaiseksi rajaton itsekkyys ihmisen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Tosi väsyttävää, että jos joku pohtii vauvan ihonväriä, se heti väännetään rasismiksi. Kai sitä nyt on luonnollista miettiä. Kukaan ei ole sanonut että toivottavasti ei tuu tummaihoinen. Meghan ja harry on säälittäviä ja tyhmiä, tämä haastattelu oikein vahvisti sen.
Niinpä. Mulla on täsmälleen yhtä porkkananpunainen tukka kuin prinssi Harrylla, minkä lisäksi se on umpikiharainen. Montakohan kertaa olen kuullut pohdittavan, että tuleekohan mun tuleva lapsi sitten joskus perimään ne multa vaiko ei? Näinhän ihmiset toimivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä yhtään Meghanin ininää. Kuninkaallisuus on työtä ja siitä maksetaan hemmetin hyvin. Kuningatar kutsuu instituutiota The Firmiksi ja sitähän se on. Jos olet firman leivissä, teet kuten firma haluaa, siitä sulle maksetaan.
Harry olisi toki voinut valmistella nuorikkoaan vähän paremmin, mitä tulossa on, eikä luottaa siihen, että hovi muuttuu niin ihanan naisen edessä.
Harva työpaikka ottaa autonavaimet, kotiavaimet, passit pois ja kieltää käyttämästä somea tai kertoo miten pitää vapaa-ajalla käyttäytyä, pukeutua ja tehdä ja kelle saa puhua ja kelle ei. En yhtään ihmettele, että vapauteen tottunut ja itsensä elättävä nainen ei tuollaista kauaa katsele, itseään ei saa edes puolustaa varsinaisilta valeilta. Catherine on täysin eri asia kun äitinsä on pienestä pitäen kasvattanut tästä tulevaan kuninkaallista kruunun toivossa.
Sen voisi ottaa niinkin että ei tarvitse enää miettiä missä asuu, ajaako itse autoa, saa suojelua, saa apua pukeutumiseen, ei tarvitse antaa haastatteluja roskalehdille... vähän omasta asenteesta kiinni. Ei oikein enää enempää voisi olla first world problems näistä valittaa.
Kukaan itsenäinen ihminen ei halua aikuisena alistua tuollaiseen puettavan nuken rooliin. Aivan kuin olisi joku alle 10-vuotias lapsi, joka ei saa itse päättää yhtään mistään elämästään, tai asuisi vankilassa, mutta hienommissa puitteissa ja erilaisen porukan käskytettävänä. En yhtään ihmettele, että amerikkalaiset, jotka ovat tottuneet vapaaseen elämään ja ihailevat ihmisiä enemmän tekemistensä kuin syntyperän perusteella, ovat tukeneet Meghania julkisesti tässä ryöpytyksessä.
Siellä hovissa on vaikka kuinka paljon kaikenmaailman serkkua jotka elävät ihan tavallista rikkaan ihmisen elämää. Nämäkin olisivat voineet muuttaa jenkkeihin ja säilyttää silti viralliset tittelit ja suhteet. Olisivat vain tehneet sen suunnitelmallisesti ja tyylikkäästi, eikä kuin uhmaikäiset.
Ne tittelit tuovat velvollisuuksia mukanaan, eikös niistä juuri siksi haluttu eroon että voivat päättää itse mitä tekevät ja mitä puhuvat. Harry ei ole koskaan voinut elää tavallisen rikkaan ihmisen elämää ja ehkä nyt halusi kokeilla. Hän ei olisi koskaan ollut mikään tuntematon serkku jossain maalaispalatsissa, koska on Dianan poika ja aina ja ikuisesti median suurennuslasin alla. Nyt asuvat samalla aidatulla alueella megajulkkisten kanssa ja noille aidatuille alueille ei paparazzit pääse häiritsemään, joten voivat todennäköisesti elää kohtuullisen normaalia elämää julkisista töistä huolimatta.
Minä en ainakaan itse kestäisi viikkoakaan tuollaista elämää, missä pitää elää kuin tahdottomana marionettinä eikä saa itse päättää yhtään mistään oman elämänsä tai ajankäyttönsä suhteen. Eikä varmasti saa päättää itse edes omien lastensa kasvatuksesta, sekään ei sovi normaaleille ja itsenäisille naisille lainkaan nykypäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan itsenäinen ihminen ei halua aikuisena alistua tuollaiseen puettavan nuken rooliin. Aivan kuin olisi joku alle 10-vuotias lapsi, joka ei saa itse päättää yhtään mistään elämästään, tai asuisi vankilassa, mutta hienommissa puitteissa ja erilaisen porukan käskytettävänä.
Ymmärrän tämän. Mutta ehkä sitten ei olisi pitänyt sinne hoviin alun perinkään hakeutua.
Luuleeko Meghan ja Harry että niitä jotenkin ihaillaan hän jälkeen js lehtijutut muuttui kivoiksi. Meghan on aikamoinen kivittäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä rasismista keskustellaan paljon, vaikka sitä on siellä yhtä paljon kuin muuallakin. En missään sanonut, että kaikki amerikkalaiset ovat rikkaita, mitä ihmettä? Miten se edes liittyy tähän asiaan. Tuolla alueella missä asuvat, niin kaikki ovat rikkaita toki, ja sen mukaiset ovat varmaan alueen turvajärjestelytkin.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisivät jo Dianan rauhaan. Meghan ei ole Diana, eikä hänestä Dianan kaltaista koskaan tulekaan.
Media on vetänyt Dianan otsikoihin ja puheenaiheeksi, koska haastattelussa hän ei ole todellakaan mikään pääaihe.
Harry oli myös närkästynyt että Kanada ei maksanut turvallisuudesta enää
H&M sanoivat lähteneensä mielenterveytensä säilymisen takia. Nyt ei voi kuin seurata, miten se mielenterveys sitten voi paremmin Yhdysvalloissa ja kauanko. Mitä veikkaatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
James Hewitt, Dianan ex-rakastaja ja - ratsastuksenopettaja, Harryn biologinen isä
https://fi.pinterest.com/pin/267049452878337971/Vieläkö joku jaksaa levittää tota? No ei ole, asia on 100% varmuudella testattu. Ja kyllähän jokainen näkee, että Harry on aivan kuin isoisänsä. Vanhemmiten yhdennäköisyys on korostunut.
https://www.elle.com/culture/g22072707/prince-harry-prince-philip-look-…
Vitsi miten komea Philip oli nuorena😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan itsenäinen ihminen ei halua aikuisena alistua tuollaiseen puettavan nuken rooliin. Aivan kuin olisi joku alle 10-vuotias lapsi, joka ei saa itse päättää yhtään mistään elämästään, tai asuisi vankilassa, mutta hienommissa puitteissa ja erilaisen porukan käskytettävänä.
Ymmärrän tämän. Mutta ehkä sitten ei olisi pitänyt sinne hoviin alun perinkään hakeutua.
No ei minullekaan ennen Meghanin arvostelua kynsilakoista ja käden pitämisest väärässä paikassa tullut mieleenkään, että yksikään länsimainen kuningasperhe olisi enää nykypäivänä noin vanhoillinen paikka. Kuvittelin, että julkisesti on jotain sääntöjä ja etikettejä, mutta että koko elämä pyörii aivan täysin niiden ehdoilla ja ympärillä oli suuri yllätys ihmiselle, joka ei ole mikään hoviasiantuntija. Jotenkin ihan käsittämätöntä, että nykypäivänä edes kiinnitetään huomiota noin epärelevantteihin asioihin ja ihmisiä sitten närpitään mediassa jostain kynsilakoista tai vääränlaisesta ilmeestä :D Mitä ihmeen merkitystä tuollaisilla asioilla on :D
Meghan elää julkisuudesta. Sen minkä Meghan haluaa, sen hän myös saa. Amerikasta käsin voi rakentaa omanlaisensa julkisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Harry oli myös närkästynyt että Kanada ei maksanut turvallisuudesta enää
Harry hei, etkös sä halunnutkaan elättää sitä perhettäsi itsenäisesti? Rahastat vaikka äitisi muistolla?
Vierailija kirjoitti:
Meghan kertoi jääneensä hovissa lukuunottamatta miehensä tukea yksin vakavien mielenterveysongelmiensa kanssa.
Pahimmillaan hän halusi vahingoittaa itseään, mutta kertoman mukaan hovi ei tarjonnut hänelle apua??
No onko hän nyt hakenut/saanut apua mt-ongelmiinsa? Vai loppuivatko ongelmat kuin seinään kun pääsi vapaasti puhumaan medialle?
Mielestäni hovin ei tarvitsisi alentua kommentoimaan Narsistipyrkyri Meghanin epätoivoista julkisuudenhakua. Ensin halutaan mukamas omaa rauhaa ja pois julkisuudesta, ollaan huolissaan omasta turvallisuudesta. Jos olisivat vaan olleet hissukseen siellä Amerikassa ja tehneet mitä lystäävät niin pikkuhiljaa kaikki ja hovikin olisi tulleet myötämielisiksi. Nyt tekivät mielestäni emämunauksen! Meghanin valehtelu ja pahansuopuus on niin läpinäkyvää. Todella typerää.
Siis jos nyt hovin pitäisi, joku lausunto antaa, niin voisivat jotenkin vedota Harryyn, että hän ja lapset ovat aina tervetulleita takaisin hoviin, ilman Meghania. Sehän on ilmiselvää, että mielenterveydeltään heikko Harry on joutunut manipuloivan narsistin uhriksi ja tarvitsee kaiken tuen, kun Meghan siirtyy seuraavaan.
Jos se oli se Kentin herttuan?vaimo jolla oli n****ri rintakoru?