Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko täällä muita farmaseutteja?

Vierailija
09.08.2006 |

Kiinostaisi tietää valmistetaanko teillä paljon ex tempore valmisteita. Itsellä oli mielikuva että paljon ei enää valmisteta missään, mutta nyt iloinen yllätys on ollut että työpaikassa jossa aloitin on valmistettavia lähes päivittäin ja joskus useita päivässä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä valmistetaan yleensä päivittäin 1-3 (joskus enemmän, joskus vähemmän)..

Vierailija
2/8 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viihdyn tosi hyvin ja valmistaminen on kiva lisä työtehtäviin. Monet kuulemma kyllästyy parin vuoden päästä apteekkityöhön. Nyt tuntuu ainakn että kaikin puolin työ on kivaa ja antoisaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten kyllä viihtyisin YA:lla, olin siellä oppilaana.

Vierailija
4/8 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä valmistetaan, lähes päivittäin kun kaupungissa ei muissa oikein tehdä labrahommia. Itse en tykkää ex-temporeitten tekemisestä, onneksi jotkut työkaverit tekee niitä innokkaammin.

Vierailija
5/8 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetteleepi proviisori...

Vierailija
6/8 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yötilanne ei taida olla yhtä hyvä kuin farmaseuttien. Ja kun katsoin farmaseuttikiintiön pääsykokeita niin ovat aika haastavat, mutta voishan sitä kokeilla. Osaatko arvioida minkä verran voisi tehdä töitä jos aloittais B-kurssin? (2 lasta ois vielä hoidettavana opiskelujen óhessa)

Vierailija
7/8 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten kyllä tykkäsin. Tosin nykyisessä apteekissa työnkuvani on monipuolisempi.

Vierailija
8/8 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

yötilanne ei taida olla yhtä hyvä kuin farmaseuttien. Ja kun katsoin farmaseuttikiintiön pääsykokeita niin ovat aika haastavat, mutta voishan sitä kokeilla. Osaatko arvioida minkä verran voisi tehdä töitä jos aloittais B-kurssin? (2 lasta ois vielä hoidettavana opiskelujen óhessa)

Pari iltaa viikossa ja lauantai vielä päälle ja kaikki lomat. Tosin lapsia ei ollut opiskeluaikana, joten lapset tuovat varmasti haastetta. Työtilanne on erittäin hyvä. Itse olen tällä hetkellä koulutuspuolella, mutta etenkin apteekkipaikkoja on hyvin tarjolla.

prov.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän