Maajussille morsian 2021 OFFICIAL
Kommentit (4403)
Matin morsiamet on ihan tavallisia naisia. kuten Matti tavallinen mies. Ei kuulukaan olla mikään sofia Belortti.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuuko tuo Patrikki vielä vanhempiensa nurkissa?
Ihmettelen päätöstä ottaa tuollainen nulikka mukaan ohjelmaan.Jos on tarkoitus, että vastaisuudessakin asutaan morsiamen/perheen kanssa samassa piirissä, jos ei nyt ihan saman katon alla nykypäivänä kuitenkaan. Ei tuo tosin vaikuta tosissaan olevan mitään puolisoa etsimässä ja eipä tuossa iässä vielä kannattaisikaan.
Miksei kannattaisi etsiä puolisoa tuossa iässä? Patrik on 20. Itse aloin seurustella mieheni kanssa 16-vuotiaana ja mieheni oli tuolloin 18-vuotias. Sieltä asti ollaan oltu yhdessä❤️❤️ Kumpikaan ei ollut seurustellut tuolloin aiemmin eikä tietenkään mitään seksisuhteita ollut ollut.
Kiinnostaisi tietää, miksi jotkut ovat alapeukuttaneet tätä?
Vierailija kirjoitti:
Minä myös ihastuin norjalaiseen maajussille morsian, niin että katsoin melkein putkeen viimeisen kauden. Oli todella kaikin puolin parempi kuin suomalainen versio. Juontajakin luonnollinen ja sydämellinen eikä mikään joutavan päiväinen hirnuja
Muuten samaa mieltä, mutta kyllä minusta myös Vappu on iloinen, sydämellinen ja kannustava, ja tulee kaikkien osallistujien kanssa toimeen. Norjan maajusseja katsoin niin monta jaksoa peräkkäin, että istumalihakset puutuivat.
Ihmettelen Sirpan moitiskelijoita. Hän on leski, ei eronnut. Hän on työssäkäyvä. Eikä mielipidettäni voi myöskään esittää käänteisesti että eronneessa on sitten joku vika. Minä olen masennuksen vuoksi eläkkeellä. Sen kerran kun kotoani lähden, olen laittautunut. Siitä olen jo lipsunut. Olen kohtelias ja ystävällinen vuorovaikutuksessa. En lainkaan sellainen kauhuasiakas josta aasiakas -sivustolta saa lukea. Minähän siis käyn vain kaupassa tai muilla pakollisilla asioilla.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa pukeutua miten tahtoo. Mutta me jokainen myös voimme täällä kommentoida miten tahdomme.
Turha päsmäröidä.
Juurikin noin. Tärkeintä on , että on oma itsensä, eikä ala muuttaa itsestään mitään ns syystä, että nyt pitää olla sitä tai tätä, kun tulee ne " jussitkin".
Annetaan ihmisten olla omia persooniaan, eikä puututa pukeutumiseen ja tälläyksiin, puhumattakaan aurikolaseihin ja kiloihin!!
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen Sirpan moitiskelijoita. Hän on leski, ei eronnut. Hän on työssäkäyvä. Eikä mielipidettäni voi myöskään esittää käänteisesti että eronneessa on sitten joku vika. Minä olen masennuksen vuoksi eläkkeellä. Sen kerran kun kotoani lähden, olen laittautunut. Siitä olen jo lipsunut. Olen kohtelias ja ystävällinen vuorovaikutuksessa. En lainkaan sellainen kauhuasiakas josta aasiakas -sivustolta saa lukea. Minähän siis käyn vain kaupassa tai muilla pakollisilla asioilla.
Tuota noin, mikä vika on jos on työtön? Siis eihän se tee ihmisestä pahempaa ja siellä tilallahan olisi periaatteessa samaa kuin kuntouttavassa työtoiminnassa, ilmaista orja duunia tarjolla.
Niinkuin tuolla mainittiinkin jo, Sirpa jäi leskeksi jo yli 10 vuotta sitten ja ihan ykskaks yllättäin.
Pojan kanssa kaksin elellyt.
Tietääkö kukaan , mitä sille kaalikäärylepojalle Juho Vaissille kuuluu nykyään? Ainakin yhen tytön otti silloin.. Komea poju on :)
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan , mitä sille kaalikäärylepojalle Juho Vaissille kuuluu nykyään? Ainakin yhen tytön otti silloin.. Komea poju on :)
En tiedä mutta äärimmäisen hyviä kaalikääryleitä valmistaa, käynyt muutaman kerran ostamassa. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta äärimmäisen hyviä kaalikääryleitä valmistaa, käynyt muutaman kerran ostamassa. 👍
No juu, tykkään myös. Lidlissähän niitä on. Ehkäpä joskus näyttäytyy jossain tämä Vaissi 😊
Vierailija kirjoitti:
Juu. Romanssi syveni talousjohtajan kanssa ja saivat yhteisen lapsen. Muistaakseni pojan.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta muiden maiden jussiohjelmat. Suomalainen versio ok.
Australian Jussit on aika erilainen kun olosuhteetkin ovat omanlaisensa. Käy vaan katsomassa. Minusta on virkistävää nähdä muitakin ja viimeksi näkemäni viides jakso vaan innosti, koska naiset saivat oikeasti draamaa aikaisesti. Kilpailua mitä ei meillä ole nähty. Morsianehdokkaar ovat kuin missejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten täällä on joku jo ehdottanut, Matin on haettava nuorikkonsa Thaimaasta. Pikku potunviljelijä on vielä hankittavissa taloon.
Stiina ottaaa sen hoikkaakin hoikemman DIPLOMI-insinöörin. Hän mallintaa aktiivipihaton tiluksille ja Stiinan täysihoitotallin kk-maksut saadaan nostettua kannattavalle tasolle. DI, jos luet tätä, googlaa: aktiivipihatto aktiivitalli slow feeding paddock paradise
Jos Di jättää työnsä muuttaakseen tuonne mitä suuremmalla syyllä huonosti tuottavaan tekemiseen, niin hölmö on.
Sen DI-tutkinnon voi sitten vetää vessanpöntöstä alas! Kuka korkeasti koulutettu lähtisi tuollaiseen kitulaan kitumaan jonkun junttinaisen kanssa???
No käy tietenkin muualla töissä tekemässä DI töitä ja tulee sitten työpäivän jälkeen tekemään hommia hevostilalle. Eihän se kahta kokopäiväisesti työllistä. Se on nykypäivää.
Eikös toi ole vaan tuuria tänä pv että on työpaikka ? ja kuten joku sanoo "kuntouttavaa työtoimintaa tarjolla" 9 e pv tyyliin ruokapalkalla. Maajussin morsian voisi olla tosiaan työtön ihan hyvin...tilalle vaan tosin eläkettä ei kartu kuten ei työttömilläkään...
Vierailija kirjoitti:
Sirpan lippis oli aika kauhea. Miksi ylipäätään joku lakki piti olla päässä kun tuli farmille autokyydissä. Syömään mennessäkin se oli alussa päässä. Oliko joku sanonut, että ota pois kun jossain vaiheessa söi ilman lippistä.
Yleensäkin tuollainen lakki naisella on kauhistus, paitsi jossain asiaan sopivassa paikassa. En kyllä itse keksi mikä se paikka olisi.
Ihmettelen myös jos on innokas sienestäjä ja noin flegmaattisesti vastasi. Joku rousku. Yleensä mielellään juttelevat sienistään ja oikein ilahtuvat kun joku kysyy.
Kohteliasta olisi hiukan mutenkin kuin sanalla, parilla kommentoida asioihin.
Vaikka kuinka puheliaita mollataan niin kovin kiusallista olisi ollut jos kaikki naiset olisivat yhtä tuppisuita olleet.
Muut sentään kohteliaasti juttelivat ja olivat luontevia, Matin juttuihin menivät mukaan. Niinkuin kuuluukin hyviin tapoihin.
Ohjelmasta saattaa saada Sirpasta vielä hiljaisemman kuvan kuin hän oikeasti on. Kun olivat koko porukalla syömässä, huomasin, että Sirpa puhui jotain, suu liikkui, mutta ääntä ei annettu kuulua, kun mentiin seuraavaan aiheeseen, olikohan Vapun ääntä tai musiikkia laitettu päälle.
Vierailija kirjoitti:
Näillä palstoilla vasta onkin yksinkertaisia moukkia
Ihan sellaisia jäljistä päätellen. Haukutaan ja lyödään tuntemattomia eikä ajatella järjellä yhtään mitään. Luulen, etteivät osaa edes hävetä mitään.
Ootteko kattonu sitä norjalaista versiota, joka on myös nähtävillä? Joku sitä täällä kehuikin, mutta itselleni on jäänyt vähän omituinen kuva. Kaikki hihittävät ihan koko ajan ja tuntui, kun kaikki olisivat jonkin asteisessa humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko kattonu sitä norjalaista versiota, joka on myös nähtävillä? Joku sitä täällä kehuikin, mutta itselleni on jäänyt vähän omituinen kuva. Kaikki hihittävät ihan koko ajan ja tuntui, kun kaikki olisivat jonkin asteisessa humalassa.
50-60-vuotiaat naiset myös ensitapaamisella miettivät kehtaavatko puristaa miehen persettä ja että kuinka tiukka perse ja lihakset miehellä on. Joku täysin laulutaidoton esitti myös maajusille oman laulunsa. Myös muita kummallisia tapauksia täynnä.
Huvitti Stiinan treffit: Leikittiin leirikoululeikkejä savolaisviäntäjän seurassa ja syötiin vähän paremmin ikicollarit jalassa. Itse olisin todennut, että kiitos, tässä olikin loppuelämäni annos savolaistouhua ja lähtenyt sutimaan.
Minua ei kiinnosta muiden maiden jussiohjelmat. Suomalainen versio ok.