Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2021 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2021 |

Onko tästä vielä avausta?

Kommentit (4403)

Vierailija
481/4403 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu nyt... Luen ketjua, nimi on Matti, mutta päässäni näen huutokauppakeisarin.

Vierailija
482/4403 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrik kieltämättä antaa vähän ylimieliset vibat mutta kaverit hei; hän on tosiaan vasta 20-vuotias, joten antakee armoa pojalle! Miettikää millaisia itse olisitte olleet siinä iässä tosi tv-ohjelmassa!? Aivot kasvaa ja kypsyy vielä 24 vuoteen saakka. Lisäksi Patrik ei ole ollut koskaan vakavassa seurustelusuhtessa, joten ei kai mikään ihme jos hän ei osaa kovin syvällisesti kysellä tai keskustella parisuhdeteemasta.

Minä en näe ensisijaisesti Patrikissa mitään ylimielistä kukkoilijaa, vaan pikemminkin hermostuneen ja jännittyneen nuoren joka ehkä vasta tv-sarjan kuvauksissa tajusi millaiseen pyöritykseen onkin lupautunut mukaan. Itse tuossa iässä olin myös sellainen, että jännitys ja epävarmuus purkautui eräänlaisena ylimielisen ja yli-itsevarman oloisena ilmehdintänä, vaikka ylimielistä ajattelua ei ollut missään kohtaa taustalla. Pikatreffijaksossa Patrik ekoilla treffeillä lähestulkoon tärisi jännityksestä ja hymy oli sellaista jäykkää kauhunsekaista hymyä, ei hymyilyä siksi että on hauskaa. Tylsää jos joku tulkitsee sen ylimielisyydeksi. Mun mielestä Patrik ei missään kohtaa kommentoinut mitenkään rumasti, epäkohteliaasti, töykeästi, ylimielisesti yms. treffikumppaneitaan. 

Lisäksi täällä on vedetty herneet nenään siitä, että eläimet on Patrikille jonkinlainen turn off. Get over it, hänellä on oikeus siihen. Mä olen keski-ikäinen nainen ja mäkään en erityisemmin pidä eläimistä. En haluaisi jakaa kotia miehen kanssa, jonka 30 kiloinen karvaturri kuolaa lattioille ja hyppää sänkyyn, tai mies yrittäisi nakittaa mulle talkoohengessä edes pienen seurakoiran pissatuksia jne. Kun mietin kaikkia exiäni, kenelläkään ei ole ollut koskaan lemmikkejä, eikä se ole sattumaa. Lisäksi tuntuu, että pikatreffi-jaksossa ainakin kerran Patrik käytti lemmikki-korttia korrektina ja asiallisena tekosyynä sille, että ei päästänyt yhtä tyttöä jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/4403 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä jo sanoikin, että Patrikin serkut paljon fiksumman oloisia kuin Patrik. Hän on niin täynnä itseään ja epäaito. Ihan kuin vetäisi jotain roolia koko ajan. Ja sitten se, että morsianehdokkaalla ei saa olla eläimiä. Luulisi sinne tilalle mahtuvan muitakin kuin hänen koirat.

En ymmärrä tätä Patrikin arvostelua siitä, että hän ei halua tilalle koirien lisäksi muita eläimiä. Kuten hän itse sanoi "En halua ottaa lisätyötä eläimistä, kun ittellä on jo ihan tarpeeksi hommaa nytkin". Ja kenenkään on turha väittää, että voihan se nainen hoitaa ne eläimet. Aina voi tulla menoja ja sairastumisia, niin että ne eläimet jäisivät Patrikin hoidettavaksi kuitenkin. Patrik tietää itse, kuinka paljon työtä hänellä on ja haluaako hän ottaa siihen yhtään lisää, kun ammuntaakin on kuitenkin harjoiteltava säännöllisesti ja sekin vie aikaa.

Ja Patrikilla olisi myös täysi oikeus sanoa, että ei pidä eläimistä. Kirjoitin äskeiseen kommenttiin, että en mäkään (tai moni muukaan) pidä ja se on ok. Monesti nettikeskusteluissa saattaa tulla älyttömiä stereotypioita tyyliin "eläimistä pitävä ihminen" = reilu, kiva, joviaali, luonnonläheinen, lämminhenkinen, metsässä/maalla/ulkona viihtyvä, helposti lähestyttävä, jne. vs "eläimistä pitämätön ihminen" = kylmä, kova, vaikeasti lähestyttävä, haluaa elää kaupungin ydinkeskustassa, vihaa luontoa, ajaa vain autolla jne. 

Täälläkin monessa kommentissa on ihmetelty, miksi Patrik ei halua eläinintoilija-naisia jatkoon, koska "asuuhan hän itsekin maalla ja maalle kuuluu eläimet", tai "eläinrakkaat naiset olisi paljon parempia ja ymmärtäisivät maaseutua". Ihan puppua. Jos Patrik ei syystä tai toisesta erityisemmin tykkää eläimistä ja/tai lemmikkien omistajat on hänelle turn off, se on ihan ok. 

Vierailija
484/4403 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se arka nainen, uskon että Matti hänet haluaa mutta pelkään, että nainen voi jäädä Matin jyrän alle.

Vierailija
485/4403 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voi olla ujo ja introvertti, ilman että hänessä on mitään vikaa tai traumoja. Kameroiden edessä ei varmaan kiva olla, uskalti silti hakea. Hieno juttu!

Vähän vastapainoa, ei kaikkien seurassa tarvitse olla rempseitä emäntiä. Saapahan muutkin suunvuoroa.

Mun mielestä tämä nainen oli virkistävän erilainen näiden suulaiden ja rempseiden matamien joukossa.

Vierailija
486/4403 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joidenkin (sanoisin enemmistön täällä) mielestä Patrik vaikuttaa ylimieliseltä. Varmasti vaikutelma muuttuu jos osoittaa myöhemmin kypsyyttä, mutta aika usein siinä ensivaikutelmalmassa on jotain perää. Ja eläimistä pitämättömyys on monelle turn-off, sun on tietysti vaikea hyväksyä sitä koska kuulut itse samaan kastiin.

Mutta... Kuinka työlästä on joutua välillä heittämään kissalle ruokaa/tyhjentää hiekka-astia, jos tyttöystävä yhtäkkiä sairastuu niin ettei pääse sängynpohjalta?

Vierailija
487/4403 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästytti Vapun puhuminen.

Vappu: menen katsomaan ovatko paikoillaan. Po paikalla

Vappu: pyydetään maajussit sisään.

Olivat ulkona. Olisi pitänyt sanoa paikalle.

Vierailija
488/4403 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrick on kuuluisan ampujan poika. Tosi nuori on. Lakkikin nurinpäin, keula takana.

Vierailija
489/4403 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hulpeat talot tukijusseilla, köyhyydestä ei tietoakaan. Missä se ahdinko josta valittavat?

Vierailija
490/4403 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen ettei se Clariss mikälie saanut enempää kirjeitä, sehän on tosi ihana nainen! Toivottavasti saa yhteydenottoja ohjelman ulkopuolelta.

Clarissan esittelyssä tuli heti joku punainen lippu, joku sana mitä käytettiin. Se oli tyyliin "haastava" tai "voimakasluonteinen" tai muuta sellaista. Se täytyy aina lukea "joustamaton ja hankala", sen on miehetkin jo oppineet.

Samaa mieltä, siksi Clarissa ei vakuuttanut.

Vierailija
491/4403 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin se isoin asia joka merkitsee, on tapa millä asiat esität. Voit kuitata halusi olla ottamatta kissaa ihan vain sanomalla neutraalisti "en haluaisi kissaa", tai katsella inhoten kuvaa "joo voi tulla mutta toi kissa jää" 

Vierailija
492/4403 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan ihmettyttää ohjelmaan stailatut olohuoneet kun maalla yleensä vanhaa joka ollut tärkeää ja arvokasta kyllä aina pidetään esillä?

Vierailija
493/4403 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Stiinalla ollut ongelmia eläinsuojeluasioiden kanssa? Lisäksi, tila muka elättää hänet, mutta silti käy Tahkolla duunissa? Nyt ei ihan rehelliseltä vaikuta tämä neito.

Itse kiinnitin huomiota ensimmäisessä jaksossa siihen, että Stiina sanoi, että ei halua miestä kovin läheltä, jotta voi aloittaa puhtaalta pöydältä, eikä tule mitään juoruja (sanamuotoa en tarkkaan muista). Tuli vaan heti ajatus, että puhutaanko hänestä siis jotain ilkeätä kylillä. 

Vierailija
494/4403 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Stiinalla ollut ongelmia eläinsuojeluasioiden kanssa? Lisäksi, tila muka elättää hänet, mutta silti käy Tahkolla duunissa? Nyt ei ihan rehelliseltä vaikuta tämä neito.

Noin nuoreksi naiseksi vaikuttaa hyvin " aikuiselta". Vertaan tuntemiini samanikäisiin.

Tuskin tila elättää ja kulujakin ylläpidosta tulee paljon, joten hyvä että on lisäduuni.

Vierailija
495/4403 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä halveksuntaa tuntuu tämä Matti herättävän täällä joissain. Vaikutti minusta ihan ystävälliseltä maalaismieheltä.

Katsoin vasta eilen tämän vuoden maajusseja. Matti olikin positiivinen yllätys. Minulle muodostui erilainen kuva näistä nettikommenteista.

Patrik vaikuttaa " vielä" epäkypsältä, mutta eipä ikääkään ole paljon.

Kalle on kyllä hottis. Toivotaan, että kaikilla natsaa edes yhden kanssa.

Vierailija
496/4403 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä halveksuntaa tuntuu tämä Matti herättävän täällä joissain. Vaikutti minusta ihan ystävälliseltä maalaismieheltä.

Katsoin vasta eilen tämän vuoden maajusseja. Matti olikin positiivinen yllätys. Minulle muodostui erilainen kuva näistä nettikommenteista.

Patrik vaikuttaa " vielä" epäkypsältä, mutta eipä ikääkään ole paljon.

Kalle on kyllä hottis. Toivotaan, että kaikilla natsaa edes yhden kanssa.

Minusta myös Matti vaikutti ihan tavalliselta, ystävälliseltä mieheltä. Täällä kirjoitettujen kommenttien perusteella mulla oli ihan erilainen kuva hänestä.

Tuli mieleen eräällä kaudella mukana ollut viljanviljelijä, (Jouko?) jonka käytös naisia kohtaan oli kyllä todella tökeröä. Jännä nähdä, millaista Matilla ja puolisoehdokkailla on farmiviikolla.

Vierailija
497/4403 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette Stinan ehdokkaista? Osa outoja mielestäni. 

Vierailija
498/4403 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle hottis?? kuivakka insinööri ?  tavallinen lasipäinen mies.  Kuka mistäkin tykkää.... Minusta hän on kuivakka käytöksinen.    Tykkään Stiinasta mutta hänellä voi olla luurankoja kaapissa.... vähän kuin Sarita , Maunon ehdokas silloin... pahoinpitelyä ......  rämäpäisiä naisia kuitenkin. Matti on kyllä rehellisesti juntti.... 

Vierailija
499/4403 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stinalla oli aika kivoja mutta ei se nyt heti paljastu ja toi tilanne ei ole normaali.  Voi vetää oudoksi kenet vaan jos kamera seuraa..... En tykkää siitä kaljusta stiinan ehdokkaasta... hän ehkä vähän liian tosissaan.

Vierailija
500/4403 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin se isoin asia joka merkitsee, on tapa millä asiat esität. Voit kuitata halusi olla ottamatta kissaa ihan vain sanomalla neutraalisti "en haluaisi kissaa", tai katsella inhoten kuvaa "joo voi tulla mutta toi kissa jää" 

Juuri tämä, että miten asiat sanotaan. Mielipiteensä voi kertoa lyttäämättä toista tai tässä tapauksessa toisen rakasta lemmikkiä. Se kissa on tälle nuorelle naiselle varmasti äärettömän tärkeä.

Usein nämä kärjekkäiden mielipiteiden laukojat perustelevat sanomisiaan sillä, että sanovat vain rehellisesti mitä ajattelevat. Mutta kyllähän sen rehellisen mielipiteensä voi sanoa myös asiallisesti eikä möläytellä mitä sattuu.

Mutta hyvä, että Patrik kuitenkin sanoi, ettei halua eläimiä. Minulla on kissa enkä voi ajatellakaan tapailevani miestä, joka ei pidä kissoista. Saati muuttaa asumaan jonkun kanssa, joka yrittäisi kenties sietää kissaani. Tai ei edes yrittäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän